⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆
Gergince sınav kağıdımı süzdüm, matematikçi sorular yanlışsa bile gidişattan puan versin diye destan döşemiştim resmen...
Göz ucuyla Katsukinin kağıdına baktığımda sıranın altından diziyle dizime vurdu yavaşça bu onun 'bakma' deme şekliydi sanırım ama anlamamış gibi yapacak ve biraz ipucu alacaktım ondan.
''Gözünüz sınav kağıdınızda olsun gençler.'' Bedenci direkt olarak bana baktığından hemen gözlerimi kaçırıp az önce Katsukinin kağıdından aldığım ipuçlarını kendi sınav kağıdıma geçirmeye başaldım. Birkaç dakika sonra zilin çalmasıyla herkes kalemlerini bırakmıştı, Katsuki ters ters bana baksa da ona bakmamaya niyetliydim. Bedenci tüm kağıtları toplayıp sınıftan çıktığında bile bana bakıyordu... Yüzümde bir şey mi var acaba?
''Bak artık.'' belli belirsiz fısıldadığında ona döndüm mahçup bir ifadeyle. O ise sinirliydi, ''Kopya çekmeyi de vermeyi de sevmiyorum İzuku.'' dediğinde yüzümü eğdim, ben de sevmezdim ama lazımdı işte...
Saçlarımı kulağımın arkasına atıp, ''Ben de kimsenin hakkına girmek istemezdim ama bu sınavdan yüksek not alamazsam Aizawa hoca annemi okula çağıracaktı... Ne yapsaydım...''
Bir süre yüzüme baktıktan sonra,
''Yine de bu bir bahane değil. Çok çalışsaydın sen de...''Haklı olduğundan yüzümü eğdim, tırnaklarım uzamış...
Elini saçlarıma atıp, ''Tamam asma suratını, bir dahaki matematik sınavına da ben çalıştıracağım seni, bu sefer acı sossuz. Bazıları mızıkçılık yapıyor çünkü.''
Gülerek ona baktığımda o da güldü,
"Sınavın iyi geçmiş gibi duruyor." Shinsounun sesini duyduğumda kafamı kaldırdım, normalde bizim sınıfa gelmezdi, şaşkınlığıma göz devirip karşımdaki sandalyeye oturdu.Katsukiyi görmezden gelerek benimle konuşmaya başladığında güldüm, elimi uzatıp elini tuttum kısa bir süreliğine bu sadece basit bir sevgi göstergesi olsa da yanımda oturan sarışının tüm baskısıyla gözlerini üzerimde hissediyordum nedense.
Zil çaldığında Shinsou ayağa kalktı ve yanağımdan öperek sınıftan çıktı, tamam bunu ben de beklemiyordum-
Katsukiye döndüğümde bana bakmadığını gördüm, az öncekileri de görmemişti o zaman...
Katsuki,
siz
oğlum izukuyu öptü diyorum
siktirtme beden dersiniei
sakin ol kanka yanağından öptü diyorsun
hemen farklı şeyler kurup çocuğa belli etmedenki
yalnız siz çok safa yatıyorsunuz
shinsou hitoshiden bahsediyoruz burda
bu adamın sandalyeden kalktığını gören var mı aramızda??
birden bire sizin sınıfa gelip izukuyu öpüyor...
bana pek de masum gelmediˆˆ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet for Roses •BakuDeku
Romance★omegaverse, randomly, chilling ☆high school au, daddy kink, size difference