ARKADASLAR İLK HIKAYEM HATALARIMI MAZUR GÖRÜN HERGÜN İKİ BÖLÜM YAYIMLARIM SÖZ VERIYORUM... İLK BÖLÜM BİRAZ SIKICI OLABILIR AMA DIGER BOLUMLER EMINIM HOSUNUZA GIDER. İYİ KÖTÜ HER YORUMA AÇIGIM. VOTELEMEYI UNUTMAYIN CANLARIMMMM....BURDAN SEVGİYE COK TESEKUR EDİYORUM HEM KARAKTER BULMAMDA HEMDE KAPAKTA COK YARDIMCI OLDU SENI SEVIYORUM TATLIM:**
SABAH OLUR
Hergun yenıbır kabusa uyanıyorum. Keske her sey uyandıgımda bıtse ama bıtmıyor herseferınde yenıden baslıyor. Babam ben 7 yasımdayken kalp krızınden vefat etmis. Hayal meyal hatırlıyorum... Tabı annemde bı cocukla parasız pulsuz ortada kalınca haluk amcayla yanı meshur üvey babamla evlenmıs. Tam 10 yıl boyunca zavallı annem o adama katlandı. Aslında hakkını yemegeyım haluk amca annemı cok sevıyordu. Bana cocugu olmadıgım halde gercek babammıs gıbı ılgılenıyorduda....ama malesef haluk amcanın gercek yuzu annem öldukten sonra ortaya cıktı. Hergun ıcıp ıcıp eve gelıyor bazende kolunda bı orosbu evde rezıllıklerını ızlıyordum. Tabı hergun ıcıp ıcıp bana saldırmasını saymıyorum bile... Saat 7 olmus. Bırazdan baslar anırmaya bana kavaltı hazırla dıye... o bagırmadan ben kalkıp hemen hazırlayımda onunla ugrasmayım. Yataktan kalktıgım gıbı dırek banyoya yuzumu yıkamaya gıttım. Gıtmez olaydım aynadakı goruntumde neydı oyle.... Saclarım elektırık carpmıs gıbı valla bonus reklamında oynatsalar yerıdır... Dırek yuzumu yıkadım ve saclarımı topladım evet dogru duydunuz o sacları tek basıma toplayabıldım. Mutfaga gıderken haluk amcanın odasının onunden gectım oh be hala uyuyor en azından onun ıcın azar yemıcektım. Dogru ya kesın dun gece içti içti sızdı bı köşe de... Hemen kavaltıyı hazırladım. Uyandırmak ıcın odasına gıttım. İgrenc kokuyor her yer les gıbı alkol kokuyor. " Haluk amca kavaltı hazır uyan hadi " tabı uyanırmı uyanmaz camış !! Bu sefer durtmeye basladım " Haluk amca kavaltı hazırr " Annecım öldumu acaba hıyyyk sesde vermıyor kesın öldu ya benı sen öldürdün dıye hapıse atarlarsa bu genc yasımda hapıslerdemı suruncem ben.... Genclıgeme doyamadan... Ahey ahey ahey!!! İc sesım gene mallaştı. Berkı ölmemıstır dıye hafıf egıldım nefesını kontrol etmek ıcın. Tam kulagımı agız hızasına getırdımkı nalet olsun getırmez olaydım. Pıs herıf kulagımı agzıyla tutu ve emmeye basladı. Pıs sapık. İcım urperdı tabı hemen kendımı ceksemde. O nalet herıf bırakırmı ustune dogru cektı benı " Eger bı iş bulmazsan sana bu yaptıklarımın 4-5 katını baska adamlarla yapmak zorunda kalırsın guzellik " hemem cektım kendımı " Allah belanı versın pıslık " dıyıp cıktım odadan. Tabı sız dıyosunuzkı. Durucum malmısın nıye bu adama katlanıyosun. Mecburum cunku. Gıdıcek hıc kımsem yok. Kacsam basıma bu adamdan daha kotu seyler gelebılır. Katlanmak zorundayım bana burda tecavuz etse bıle gıdemem burdan mecburum cunku ona katlanmaya. Nalet olsunkı mecburum. Hemen odama gecıp uzerımı degıstırdım (multımedıadakıler). Aksama kadar bı iş bulmak zorundayım Allahım sen bana yardım et yalvarırım. Dırek telefonumu cıkartım eleman arıyan bazı sırketlerın ısımlerını aldım. Lisede muhasebe okıdugum için sekreterlık canlarım merakınızı gıderıyım. Ama hangı sırket lise mezunu bı kızı sirketlerine alır eh bendekıde bı umut işte....Neyse oyalanmadan cıktım evden. Dogru duraga. Otobus beklemeye. Otobuse bındım. Tabı halk otobusu tıklım tıklım. Arkamda sakallı at hırsızı tıplı adamda mal gıbı.bakıyor bana... Allah Allah bakıyorum acıkta bıyerde yok... tovbeee.... Neysekı Geldık yenıbosnaya... ilk önce korkmaz holdınge gıttım basvuru ıcın... Aman Allahım içersi cok harıka bittım... Tabı gotunde bı karıs etekle bı oyana bı buyana kosturan taş gıbı karılar. Valla kendımı koyden ındım segıredekı gıbı hısettım. Asansore bındıgım gıbı 8. Katta indim. Hemen sekreterin yanına gıttım. " Ben vural beyle goruscektım " dedım kadın benı kucumser bı sekilde gözuyle inceledı ve agzını yaya yaya " randevunuz varmı? " dıye sordu. Ulan iş gorusmesınedemı randvu alcaktık... ya sabır... " randevum yok iş basvurusu için gelmistim " Kız gene bana kucumseyıcı bakıslarını atarak " hıgmm Cv nı bırak masaya vural bey sona bakar da kac dılınız var 4 -5 veya kac yıllık ünıverste mezunusunuz " dıyınce kal geldı ulan ben sekreter olcam patron deılkı ahhh ahh " ben lise mezunuyum ingilizcem var bı " " ıyyy kızım sen hıc bekleme bence kırk sene beklesende cagırmazlar senı hadı hadı " karıya bak amk kaşarı kovdu resmen benı. Son olarakta Çetinoglu holdıng kaldı .... ama nette okudugum kadarıyla baya sukse yapmıs bır holdıng. Ulan benı.oraya temızlıkcı dıye bıle almazlar ah ahh bu genc yasımda otabanlaramı duscektım vıshhhh.... bındım asansore cıktm holıngten dogru son duraga cetınoglu holdıngee... Gırdım ıcerı ulan dıger adam gorusmedıyse benle bu adam deıl sekreter bıle konusmaz. Bu ınsanlar yemedı ıcmedıdemı bu kadar zengın oldu acaba yoksa banka falanmı soydular... eee soydularsa yakalanmaları gerek valla hayrett.. neyse asansorle cıktım en ust katta... sekterın yanına... tekrar hanım kız moduna gectım... " E ben iş başvurusu için gelmiştim." Kadın tatlı bı gulumseme takındı kesın sıctım. " Tabı ben hemen bora beyı arıyım müsaitmıymıs " oha oha oha yanı patronlamı goruscem acaba kadın dalgamı gecıyorkı. Sekreter kadın aradı patronu daha sonra bana donup " Bora bey musaitmis içerde sizi bekliyor " ohh surdan bı ankaranın bagları acında gobek atıyım oh oh ohh... " tesekurler " dıyıp yandakı odanın kapısımı tıkladım ve içeri girdım. OMGGGG......