Arkadaşlar lütfen goruslerinizi bildirin ben cok uzuluyorum boyle...
Başladi kahkaha atmaya adam manyakmi ne dedim size beni kesin ilk insan falan sandi. " Ebru hanima soyle o sana ayarlicaktir " dedi tamam iyi guzel dedinde canim meteorcum ebru kim lan sanki kirk yildir bu sirketeyim tanimiyorumki. Offf offf bu adam beni kesin münecim falan sandi ... " Ebru hanim isten ayrilcak olan asistanim durucum " pardon pardon bu adam benim aklimi mi okuyor acaba. Bide cum he cum." Aklini okumuyorum merak etme sadece yuz ifaden herseyi ortaya koyuyor " yok yok kesin aklimi okuyor bu benim." Cok tesekurler bora bey " "Yarin saat 7.30 burda ol " kargalar kavaltisini yapmadan sirkette olurum bay meteor. " Tabi bora bey musadenizle ben cikiyim " " Çık " ulan sen yakisikli oldugun kadar odunsunda dogru orantili yani. İnsan cikabilirsiniz der yok...Aman neyse çıktım sirketten kostum duraga... Otobus geldi bidim hemen. Cok yorgunum Allahim cokkk... İndim otobusten direk kosa kosa eve gittim. Annaa haluk amca evde yok. Yani sarim." Haluk amca " odalara baktim. İlk once oturma odasina sonra, yatak odasina, mutfaga, banyoya ohhh be yok. Bugun rahatim. En iyisi ustumu degistirip yemek yiyip yatiyim yarin kargalardan önce kalkmam gerekicek sonucta. Odama girmemle ciglik atmam bir oldu. Camis adam benim odamda ne isin var ya git kendi odadanda yat. Off offf ben bu carsaflari nevresimleri camasir suyuna bassam gene dezenfekte olmaz. Offfff. Gittim dus aldim guzelce kilerde yattim. Sabah saat 06.00 da alarm basladi calmaya. Mecburiyetten kalktim hemen. Direk ebru hanimin verdigi torbayi actim. Lan burdaki kiyafetlerin yarisi yok. Yani yarini calmamislar kesmisler lan. Got kadar eteklerimi giycem ben. Hiyy benim sonum bu gidisle otaban. Neye en kapalisi tulumdu tulumu giydim.(mediadaki) saclarimi duzlestirdim. Makyajimi yaptim. İyyy en igrenc yerine geldik topuklu ayakabi ben bunlarla nasil yurcem. Kesin kirilcak parmaklarim off off. Ciktim evden. Bizim evden duraga 5 dk ama bu ayakabilarla 15 dkye geldim. Ulan ben bunla otobuste ayakta nasil durcam bi fren yapsa arabanin on camindan firlarim off. Otobus geldi bindim direk ve oleyyyy be boş yerrr varrrr. Oturdum direk zaten hemen is yerine vardik. Asansore bindim. Hemen bora beyin yani bay meteorun yanina gittim. Kapiyi tiklayip iceri girdim. Aman Allahim bugun cok daha yakisikli bu adam. "Duru " annam sicti kesin agzima eyvah gecmi kaldim yoksa. " bora bey gercekten erken kalktim yani gec kalmisim herelde yani off erken kalktim ama bu ayakabilarla yuruyemedim yani sikayet anlaminda degil tabiki yani cok ozur dilerim bidaha olmaz " " Yavas duru gec falan kalmadin hatta 10 dk erken geldin " oh rahatladim ozaman niye bu adam bana atese dusmus gibi bagirdi " peki ne isticektiniz bora bey " " kahve " hehh gunumuz basladi. " hemen getiriyorum " diyip yurumeye basladim bi oyana bi buyana yalpalaya yalpalaya yuruyorum kesib arkadan dalga geciyor benle pislik. Kahveyi aldim yanina yuruyorum yavas yavas tam onune geldim nalet olsunnnnn !!! Ayagim burkuldu ben bora beyin ustune kahve masaya dustu. Sicti agzima kesin. Kafami kaldirip bora beye bakmaya calisiyorum ama cesaret edemiyorum. Kalktim bora beyin uzerinden direk motara bagladim. " Bora bey gercekten istemeden oldu hemen silerim ben buralari valla istemeden oldu cok ozur dilerim." bi bana bi kahveye bakti " İlk gunden olur boyle seyler gorevliyi cagir temizlesin " ben bu adami yerim ya yerimm. Kizmadi oley be oley. Gittim cagirdim gorevliyi temizledi. Bende o arada gittim bora beye yeni kahve aldim. Kagitari imzalattim bir ordan bir buyana kosusturdum gun boyu delidanalar gibi. Vee gun bitti bora beyden izin alip ciktim. Ayaklarimi hisetmiyorum. Kesin iki uc parmagim kirildi. Eve geldim kapiyi acmamla karsimda haluk amcayi gordum. Bu adam beni niye kapida bekliyor anlamadimki. Bana tip tip bakti ve güm. Tokat atti bana ve tokatin etkisiyle yere yapistim. Naptim aminakoyum gene. " İş buldun dimi lan " bu adam kesinlikle sorunlu evet anlaminda kafami saladim. " Afferin " diyip odasina gitti. Dudagimi patlatti. Cok aciyor nalet olsun. Ayaga kalktim. Kosarak odama gecip kapiyi kilitledim. Odamdaki koltukta yattim. O adamin yattigi yatakta yatamazdim. İykk. Tum spremlerini akitmistir oraya. Alarm caldi. Uyuya kalmisim o yorgunlukla kalktim ayaga kostum aynaya. Sictim. Boku yedim ya. Allah belasini versin....
VOTE VE YORUMLARİ EKSİK ETMEYİN KUZUCUKLARİM