Arkadaşlar okuma oranim cok az bu beni cok uzuyor
Dudagim mosmor olmus kapuk tutmus. Off offf. Napcam napcam diye dusunurken birden telefonum çaldi. Hiyyy bora bey eyvah ne dicek acaba yaaa. " Alo bora bey " " Duru bugun bi iş yemegimiz var ona gore giyin diycektim " " tamam bora bey " " şirkette gorusuruz " tam gorusuruz dicem diyemeden telefonu kapadi yuzume. Bu adam hem kro hem egoist. Ama daha buyuk bi sorunumuz var. Ben bu yuzle nasil gidicem bi kilo makyaj sursemde dudagimda kabuklu yeri kapatamamki off off. Neyse biran once giyinmek icin kiyafetleri karistirdim ama yok benlik hicbir kiyafet yok. Ulan bunlarin hepsinin eteklerini toplasak bi duzgun etek cikmaz. Yok ya. Bi tanesini aldim elime giydim hemen aynaya bakiyorumda disarda kendimi gorsem bu altini giymeyi unutmus derim tipe bak ya. Yok ben bu kiyafetle yolda 25 kere tacize 5 kerede tecavuze ugrarim. Ama baska sansimda yokki offf ( mediadakileri giydi ) hemen makyajimi falan yaptim ciktim evden. Dudagimin etrafindaki morlugu bi kilo fondetenle kapadim ama hala yaranin kabuklu kismi duruyor. Aman sanki ona dikkat etcem bizim egoist patron komik. Otobuse bu kilikla bindim. Mecburen tabiki ne bende taksiye vercek para nede oraya yureyebilcek ayak var. Otobustekiler bana bakiyolar hepsi. Yani bakmalari normal bi kiz altina bisey giymeden gezse sokakta bende bakarim. Neyse geldim sirkette hemen bora beyin yanina ciktim. Kapiyi tiklayip iceri girdim. Aman Allahim bu adam gene cok taş cok cool ama niye takim elbise giymiyorki bu garip. Bide bana niye uzayli gormus gibi bakiyor. Yukardan asaga dogru suzdu ve bacaklarimda takili kaldi. Anneeecim bu adam sapik evet buldum sapik herkesin bir defosu vardir kusursuz olamaz heh buda sapik. Ulan bi sapiktan kaciyorum digerine yakalaniyorum." Duru dudagina noldu senin " ohaa fark etti. " Eee dustumde " adam inanmasmis bir ifadeyle bana bakti. Adam yakisikli oldugu kadar zekide. " Eminmisin " "hi hi " " dikatli ol bidahakine" beni onemsedimi yuhhhh yavvv . " bora bey patavatsizlik yapmak istemiyorum ama bisey sorcaktim " kafasini salladi " siz niye takim elbise giymiyorsunuz " adamin yuzunu gulumseme kapladi. Allala komik biseyde sormadimki. " Ben o kiyafetlerin icinde rahat edemiyorum durucum kiravat falan hic benlik degil kopek tasmasi gibi ne öyle" bi anda ikimizde kahkaha atmaya basladik ve sonra bay meteorun yuzu kirec gibi ve sesi bi aslan kukremesiyle es deger bi sekilde " bu kiyafetlerimi verdi ebru sana " acaba pahali kiyafetlermi ondanmi kizdi bu zir deli " e-ee-evet bora bey " kekeledim nalet olsun korktum bu adamdan. " Tamam " neydi bu simdi. " Cikalim restoranta bizi bekliyor musteriler " " peki bora bey " birsuru dosya aldik ciktik yola. Şık bir restorantin onunde durduk. Tam indik gircez restoranta ve ayagim takildi tam duscem bora bey tutu. " dikatli ol " dedi iceri girdik. Musterilerle konustuk yemek falan yedik anlasmalari imzaladik. Yemekte bolece sona erdi. " duru saat gec oldu ben seni birakiyim eve " ayyy cokk dusunceli " gerek yok bora bey ben giderim " arabaya bindi " atla ben birakcam dedim " diyip goz kirpti tatli sey. Bindim arabaya yolu tarif ettim ve beni evime getirdi. " iyi aksamlar bora bey " " Sanada yat dinlen cok yorulduk bugun " " tamam " dedim gitti bora bey. Tam kapiyi acicakken uvey babam yani haluk amca kapiyi acti ve beni kolumdan tutup yolun ortasina getirdi. Sonra tokat atti yere dustum. Basladi bagirmaya " Ulan surtuk simdide zengin zuppelerinin altinami giriyosun lan bu ne kilik kiyafet " diyip karnima karnima tekma atmaya basladi " Ne o sikmedim seni diyemi bu rahatligin he ne lan bu kilik zengin zupeleriyle yatcaktinda niye benim dedigimi kabul etmedin he " diyip kemerini cikardi basladi vurmaya bacaklarima. Daha sonra kolumdan ayaga kaldirdi. Yuzume bi tokat daha gecirdi. " Senin artik bu evde isin yok kucuk orosbu ".... Her yerim aci icersinde yerde kivranmaya basladim...
BORANİN AGZİNDAN
Duruyu eve birakmis kendi evime dogru gidiyodumki. Cantasini unutmus. Bu kizin akli nerde acaba. Deli dolu cok enerjik bi kiz. Ama biraz safmi acaba veya biraz ahmak. Neyse geri dondum cantasini vermek icin yolun ortasinda biri yatiyor karanliktan pek cozemssemde bi kadin oldugu belli. Arabadan indimki. Aman Allahim bu duru. Kanlar icersinde yerde yatiyor. Kisacik etegi tamamen acilmis yuzu kanlar icersinde bacaklari mosmor halde yerde yatiyor. Hemen egildim yanina. " Duru noldu sana " dememle aglamaya basladi. Nolur Allahim nolut ona tecavuz falan etmis olamasinlar. Hemen kucagima aldigim gibi bindirdim arabama. Evime goturdum onu kucagima alip odama cikardim. Yataga yatirdim. Ayakabilarini cikardim ayagindan. Cok masum bi kiz nasil olurda bu hale gelir. ( zil calar ) bu saatte kim ya. Of bi bu eksikti asagi indim. Kapiyi acmaya. Acmamla. Şoookk. !!!
VOTE VE YORUM
UNUTMAYİN CANLARİM !!!