5.BÖLÜM

1 0 0
                                    

En son Derek 'i kendi düşünceleriyle baş başa bırakmıştık ve onun bu süreçte doğru karar vereceğini umut etmiştik. Şimdi bakalım kendi ile baş başa kaldığı bu süreçte ne karara varabilmiş. 

Elinde  ki  çantalar ve kemik parçaları ile sunağın etrafını turluyor bir yandan da not aldığı çalışma kağıdından notlarına bakarak tören için gerekli ayini mırıldanıyordu. Birkaç turun ardından aniden durmuş ve çantaları yere bırakarak içlerinden kemik parçaları çıkararak etrafa şekiller çizmeye başlamıştı. Sunağın etrafında yine birkaç tur attıktan sonra çantaların olduğu kısma geri gelmiş ve bu sefer kemik tozu ve mineral içeren bir torbayı eline alarak turlamaya devam etmişti. Birkaç kez daha çantalardan çıkardığı malzemeler ile tören için sunağın etrafını turladıktan sonra malzemeler tamamıyla bitmiş sıra ritüele gelmişti .Kitaptan öğrendiği bütün hareket ve ayinlerle ritüele başlamış ve tam anlamıyla odaklanmıştı. Birkaç saatin ardından ritüeli bitirmiş ve yorgunluktan bitap düşmüştü. 

Töreni kusursuz bir şekilde hazırlamıştı ve şimdi kendisiyle gurur duyuyordu. Bu yaptığı tören varlığı def etmekten ziyade köyü korumak amaçlıydı. Varlığı  def etmeden önce eksik bazı maddeler mevcuttu ve onları hazırlaması onun için çok zordu. Bir kurbana ihtiyacı bile vardı ve bu en zor maddeydi. Her ne kadar nefret ettiği insanlar olsa da kimseyi böyle feda edebileceğini sanmıyordu. Kolayca yapabileceğini sanmıştı ancak iş gerçekten ciddiye bindiğinde zihni bunu kaldıramamıştı. O yüzden kitabı hemen kaldırdığı yerden geri almış ve benzer vakalarda bulunan koruma ayin ve törenlerini not alarak öğrenmişti. Bunun yerine bir kurban belirleyip varlıktan kurtulmayı denemek tabi ki daha kolay ve daha cazipti ancak ne her şey kitapta yazdığı kadar basit ve ne de Derek  birini kurban verecek kadar gaddar değildi. İyi biri değildi belki ama henüz o kadar kötü de değildi. Henüz değildi.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YARATIK FABRİKASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin