»»----- ⚜ -----««
"Sana da yazıklar olsun be adam!"
Satsuki Fushiguro, misafirler gittikten sonra oturma odasının sürgülü kapısını kilitledi ve eline geçen ilk şeyi, kitaplığın üzerinde duran porselen vazoyu, duvara fırlattı. Gözünü adeta kan bürümüştü, kırklı yaşlarının ortasında olmasına rağmen kalbindeki kötülük yüzüne vurmuştu ve şimdiden cildinde kahverengi lekeler ve derinleşmiş kaz ayakları mevcuttu. Satoshi'nin ikinci karısı ilan edildiği günden beri eski güzelliğini yavaş yavaş kaybediyordu, tıpkı ikiz kızları Rina ve Kana'nın da çehrelerindeki ışığın sönmesi gibi.
Satsuki adeta küplere binmişti, zira aylarını ve var olan birikimini harcadığı gelin seçme seremonisi hezeyan ile sonuçlanmıştı: Toji'yi ikiz kızlarını gelin olarak seçmeye ikna edememesi yetmezmiş gibi bir de evin günah keçisi üçüncü kızı üzerindeki hakimiyetini de resmi olarak kaybetmişti. Toji'nin pis sırıtışı da ellerinden akan kanı Reika'nın dudaklarına sürüşü de aklından çıkmıyordu. Fushiguro ailesi böyle bir ahlaksızlığı daha önce hiç görmemişti!
"Otur yerine," diye buyurdu Satoshi, uzun ve kır sakalını ovuşturarak. Ağzındaki pipodan yükselen dumanlar oturma odasının duvarlarına sinmişti, öyle ki duvar diplerine asılı kan kırmızısı fenerlerin üzerinde incecik is tabakaları oluşmuştu. Satoshi bir tütün bağımlısıydı, ki dişlerinin aşınmasından ve hardal sarısı-kahverengi lekelerle bezeli olmasından da belliydi bağımlılığının ehemmiyeti. "Öfkenin kimseye faydası yok. Olan oldu, Reika o aileye gelin gidecek."
Satsuki daha fazla dayanamadı ve sesinin hacmini iyiden iyiye yükselterek kocasına hiddetle bağırdı. "Gitmeyecek! Reika gibi vücudundaki lanetli enerjiyi bile kontrol edemeyen bir aşüfte için o genç efendi bozuntusunun nasıl kazan kaldırdığını görmedin mi? Bu kabul edilemez, bu ahlaksız evlilik başlamadan bitecek!"
Genç hanım, kocasının hâlâ hiçbir şey olmamış gibi piposunu tüttürmesine ve huş sehpanın üzerindeki fal kartlarını tek tek masaya dizmesine bir türlü anlam veremiyordu. Satsuki'nin en çok nefret ettiği şey de Satoshi'nin kırk yılda bir gelen gamsızlığıydı, sanki bütün komploları ve entrikaları gün yüzüne çıkmamış gibi bir yandan falcısından kartları birbirine karmasını istiyor, diğer yandan piposuna birkaç tutam daha saf tütün ekliyordu.
"Genç Efendi Toji seçimini yaptı, Satsuki, ve seçtiği kızla da bir an evvel evlenecek."
"Üzerine yirmi milyar yen başlık parası koyduk o adamın! Büyücü bile değil üstelik!"
"Toji bir aile reisi," dedi Satoshi hiddetle. Damarlarında biriken öfke kanını öylesine kaynatıyordu ki her an volkan gibi teninden taşıp dökülecek gibiydi. Satsuki ile yıllardır evli olmasına rağmen nefes aldığı her dakikayı yeni karısının dizginlerine bağlı vaziyette geçirmek artık yaşlı adamın bünyesini yoruyordu. "Aile reisleri pekâlâ kiminle evleneceğine kendi başlarına karar verebilir."
Tanrılar ve ruhlar Satoshi'ye adeta yaptıklarının bedelini ödetiyordu Satsuki'nin kötülüğünü kullanarak: Reika'nın annesini, eski karısı Sayuri'yi, henüz karnı burnundayken Satsuki ile aldatmasının, yıllarca öz kızı Reika'ya yaptığı eziyetlerin bedelini korkunç bir kadının entrikaları altında ezilerek ödüyordu.
Tanrılar ve ruhlar, Reika'yı henüz on bir yaşındayken öldüresiye döven zalim adam için türlü işkenceler tasarlamıştı sanki öteki dünyada. Sadece gecenin bir yarısı malikanenin kütüphanesine gidip kitapların arasında kaybolmayı isteyen kızının sırtına kırk kırbaç darbesi indiren bu zalim aile reisi için özel olarak tasarlanmış, ruhlar alemindeki şeytanların bile aklına gelmeyecek raddede işkenceler... Tanrılar ve ruhlar, on dördüncü yaş gününde kendi öz kızının, kendi malikanesinde, misafirliğe gelen dört aristokrat aile reisi tarafından tecavüze uğramamak için hançerine sarılmak zorunda kalmasının bedelini Satoshi Fushiguro'ya ağır bir şekilde ödetecekti. Tanrılar ve ruhlar ve şeytanlar kıyamet gününde birlik olacak ve kendi öz kızı Reika'ya bu acıları çektiren Satoshi'yi sonsuz bir vicdan azabına sürükleyecek ve kızın intikamını öteki dünyada alacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APPEARS ━ FUSHIGURO TOJI
Fanfiction❛❛ tanrıların arasına karışan bir celladın mızrağı, melekler ile şeytanların arasında kalmış bir kadının kalbine saplanmıştı. ❜❜ ━ arranged marriage au ━ jujutsu kaisen toji fushiguro fan-fiction ━ 240218, © ahrexium