Çinar -------
-"Newt! Hazırmıyız?" 2000 doğumlu , esmer, yeşil gözlü adam en yakın çalışanına bu soruyu bağırarak sordu. Birazdan odadan içeri
20'li yaşlarının başında, karaderili , siyah gözlü adam:-
-"Hazırız! Tüm emirler yerine yetirildi ve adamlar sizi bahçede bekliyor."
-"Tamam, ben de hazırım. Çıkalım."
Newt ile evin 2-ci katına inerken annemi gördük. Annem son 5 yıldır yürüyemiyordu. Tekerlekli sandelyede bize yaklaşan kadın ağızını açtığında ne diyeceğini biliyordum ama sözünü kesmedim.
-"Başarılar oğlum.Dikkat et."
-"Merak etme anna tahmini 4 saata geri döneriz."
Kaliforniyada diğer yerlere göre pis işlerin sayı azdı.Bu yüzden buraya taşınmak daha akıllı bir seçimim olmuşdu.
-"Birde çetenin C4 bloğundaki 96 kişi evin etrafında nöbet tutacak.Korkmana gerek yok.Eğer bir şey olursada ararsın."
Benim gibi esmer ve yeşil gözlü kadın sadece başını aşağı-yukarı haraket ettirmekle yetindi. Newt ile fazla oyalanmadan çıktık.
Newt ile ikimiz arabada -- onun sürdüğü arabada gidiyorduk. Arkamızda ise A1 , B1 , C1 bloğu kaptanları ve yardımcıları 3 arabayla arkamızdaydı.Blokların adamlarıysa motosiklet ile en arkadaydı. Uzanıp arka koltuktaki silahları alırken,Newtin yorgun gözlerle hem yolu hem de geceni izlediğini gördüm. Galiba yorulmuştu, çünki bugün polis olarak sabah 8-den beri karakoldaydık.Evet, hem polis hem de büyük bir çete lideriydim o ise benim yardımcımdı. Polis olupta çete kurmanın kanuni olmadığını biliyordum.Ama yapmam ve babamın sözünü tutmam gerekiyordu.
Babam 2 yıl önce bizden ayrılmıştı.Bunun sebebi aptal bir polis-katil çatışmasıydı. Son sözlerinde Kaliforniyada olan ve pis işlerle ilgilenen çeteleri bulup hepsini dağıtıp hapse atmamı istemişti.
Büyük bir çete kurmam hiç zamanımı almadı,çünki babamın ve 100 kişilik polis ekibini aynı zamanda çete üyeleri yapmıştım. İçinde bulunduğum düşüncelerden Newt'in konuşmasıyla ayrıldım.
-"Sence DD şirketi niye deneyi bize vermiyorlar?"
-"Bu durum bana da şüpheli geldi.Ne denekse artık."
DD gibi birçok şirketler Amerikanın farklı yerlerinde insanları kaçırıyordu. Bazen başka ülkelerden de ola biliyordu bu insanlar. Şirketlerin çoğu insanların ya orqanlarını çıkarıp satıyor, ya da en iyi şekilde insan ticareti yapıyorlardı.
-"Dostum, şirket sanki insanlarla dalga geçiyor DD ne be?!"-dedi Newt
-"Peki DD'nin uzun halini biliyormusun?"
-"Tabikide! DNA Designers ( DNA tasarımcıları)."
-"Saçmalık.Peki kaçırdığı insanların DNA'sı ile oynayıp, onalara işkence eden bir şirketi niye basmadık?!"
-"Değmez dostum.Zaten birazdan göreceğiz şirketi.Denek son denekleri ve bu denekden sonra şirketi kendileri dağıtıcak."- dedi Newt, sustumu? Hayır.
-"Birde bu operasyondan sonra yalvarırım dostum, 3 günlük tatil ilan et.Yoruldum."
Newt haklıydı son yılda hiç tatil vermemiş,herkesi sadece çatışmalar gibi yourcu pis işlere odaklanmalırı için odaklamıştım.Buda yetmez gündüzleride onları polis vazifelerini yerine yetirmeyede zorluyordum.Bunu düşünmek lazımdı.
Newt söze atıldı.
-"Eğer deneği vermezlerse dayarım silahı kafalarına! 3 haftadır konuşuyoruz bi b*k olmuyor.Derslerimde aksadı ve..."
Devamını ben kahkahalara getirdim.
-"Ve Amy seninle konuşmadı, sen de onu görmedin."
Amy Newt'in platonik aşkıydı. Amy onu hiç takmıyordu ama Newt birgün platonik aşkının karşılıklı olacağına inaniyordu. Ah bu konuda düşünmek bile beni kahkaha atmama neden oluyordu.Tabii Newt'in ölümcül bakışları bana engel oluyordu.Merhaba! Bu benim ilk kurgum destek olursanız çoook mutlu olurum , umarım kurgu hoşunuza gider byeeeee!
🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybedilenler
RandomMelody daha 4 yaşında bir şirket tarafından kaçırılıp, akıla bile sığmayacak işkenceler görmüştür.Şimdi kendisi gencecik bir kızken şirket dağılmak ister , çünki son denek oydu 928. Melody için artık çok geçti. DNA'sı ile oynanmış ve 4 yaşından önce...