bazı karşılaşmalar tesadüften daha fazlasıdır

50 10 17
                                    

🌟

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🌟

Baekhyun ambulansın gelmesiyle yerde baygın bir şekilde yatan adamın başından kalktı ve sağlık görevlileri için yer açtı. Gelen görevlilerden bir kaçı etrafta toplanmış kalabalığı dağıtmaya çalışıyordu. Chanyeol’e acil müdahale eden kadın konuştu.

“Hayati tehlikesi yok, sıyrık ve yarları var fakat bilinci açık durumda değil,” diyerek sedyeye taşınmasında yardımcı olurken konuştu. Chanyeol’ü acil bir şekilde ambulansa bindirirlerken Baekhyun da hemen kendi arabasına ilerlemeye başladı fakat o sırada yerde duran ve Chanyeol’den düştüğüne emin olduğu telefonla cüzdanı alarak cebine attı.

Arabasına binmeden önce gözüne tampondaki hasar takılsa da o an arabasından oluşan hasar gram umurunda değildi. Son sürat giden ambulansın arkasından o da gaza asıldıkça asıldı. Önüne geçen arabalara hiç etmediği küfürleri ediyor ve gerginlikle karışık sinirini başkalarından çıkarırken sakin olmak için kendini yönetmeye çalışıyordu fakat yaşadığı şey yüzünden şok olmuş durumdaydı.

Çarptığı kişiye bir şey olmasından ölesiye korkuyordu. Korku ve endişe etrafını sararken aklından bin bir çeşit kötü düşünce geçip gitmişti. Ambulansın hemen ardından hastaneye geldiğinde bu onun daha bugün uğradığı hastane olduğunu fark etti.

Arabasını hemen boş bir yere park ederek acil bölümünden içeri girdi. Chanyeol’ün kaskını çıkarıp hasar kontrolünü daha ambulansa biner binmez yapmışlardı. Baekhyun acilin odalarını gezerken sonunda çarptığı kişiyi bulabildi.

Hemen yanına koşarak doktor ve hemşirelerin arasından genç adama bakmaya çalıştı. Yatakta gözleri kapalı bir şekilde yatan ve yüzünde acıyla karışık ağlamaklı ifade olan kişi Baekhyun’un galeride göz göze geldiği kişiydi, aynı zamanda daha geçen günlerde asansörde gördüğü çocuktu da. Yaşadığı tesadüf onu şaşırtırken yatakta yatan kişinin aldığı hasar ise kalbini büyük ölçüde burkmuştu.

Baekhyun’un şaşkınlığına şaşkınlık eklenirken ağzını bir eliyle kapatarak birkaç adım geriledi. Aslında bu kadar şaşırması ve paniğe kapılması çarptığı kişinin o çocuk olması değildi. Kask takılı olsa da yine de bir şekilde çizik almış ve şişmiş kaşıydı onu bu halde getiren.

Chanyeol’ün kıyafetlerini çıkarmaya ve sıyırmak başladıklarında acı dolu inlemesi acilin odasını doldurdu. Yatağın etrafındaki perde aceleyle çekilirken Chanyeol’ün yanından ayrılan bir hemşire Baekhyun’un orada dikildiğini görünce yanına yaklaştı.

“Hastanın yakını mısınız acaba?” diye sordu merakla. “Hayır, ona çarpan kişi benim,” dediğinde mahcup bir yüz ifadesi oturdu yüzüne. Anında bunu üstünden atmaya çalışarak durumunu sordu. “Durumu nasıl acaba?”

“Şu an görünürde kırık yok gibi duruyor fakat vücudunda çok sayıda çizik ve yara oluşmuş yerde yuvarlandığı için. Ağrı kesici ve sakinleştirici yaptıktan sonra mr ve tomografi çekilecek. Birkaç saat içinde daha iyi olur.” dediğinde Baekhyun titreyen elleriyle cebindeki ekranı çatlamış telefonu çıkardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruhun Sarışın / Chanbaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin