KH-3

1.7K 95 2
                                    

Cidden dışarıya cikmayali çok olmuştu her yer çok değişmiş gelişmiş guzellesmis umarım benim hayatımda güzelleşir mutlu olurum şoförün bana seslenmesiyle arabaya doğru gittim arbaya bıner bınmez söföre muzık actırdım gercekten rahatlamaya ıhtıyacım vardı ve ben her zaman müzikle rahatlaya bılen bırıydım okulun onune geldiğimizde söför bana seslendı "artık assaği inmeniz lazım bırazdan zıl calıcak" dedı bende aşşağı indim okulun bahcesınden gırer gırmex tum gozler bana dondu cıddı anlamda bundan rahatsız olmuştum cunku ilgi odagı olmayı seven bı yapım yok ama onların dıkkatını ceken sey kızıl salarım olabılır bılmıyorum yada i şekilde bir yıl boyunca hiç evden çıkmayan bi kız olduğumu ögrendıler ama suan bunları dusunmek istemıyorum kafamdakı dusunceler dagılır dagılmaz binanin içine girdim ve girer girmez ciddi anlamda mest oldum saygın bı oluk olmasına ragmen cok cool bi ortamı vardı bu beni gulumsetmıştı vakıt kaybetmemek ıcın hemen yan tarafta cam kenarında elıde kıtapla duran bı cocuga mudurun odasını sormayı dusundum cocugun yanına yaklastım ve "bı bakrmısın" dedım ama benı duymadı nası kıtaba dalmışsa artık elimi gozunun onunde salladım ve benı anca fark ettı benı gorur gormez gulumsedı ama ben bı tepki veremedım cunku onun mavimsi yesıl gözlerinde takılı kalmış durumdaydım en sonunda cocuk bana "bı sey mı ıstemıstınız dedı"bende onun gozlerıne bakmayı kestım ve kendımı toparlayıp konuşmaya basladım "rahatsız ettıgım ıçın ozur dılerım ben yenıyım ve mudurun odasını bılmıyorum tarıf edebılırmısınız acaba" dedım yesıl goz hemen cevap verdı "senı oraya goture bılırım mudurun odasının yanında sınıfım " dedı bende hemen "zahmet olucak ama"dedım yıne sırın bı gulumseme gnderdı ve bu sefer bende gulumsedım ve yurumeye basladı arkasından gıtmeye basladım ve bıraz hızlanıp yanına yetıstım ve lafa koyuldum "benım adım eliza ya senınkı "dedım tamam napıyım muhabbet kuramıyorum ama benım suçum değil bir yıl oldu dişarıya çıkmayalı ve yesıl goz konusmaya basladı "benım adımda savaş " dedı ve gulumsedı bende gulumsedım ve mudurun odasına geldıgımızde "bende senınle gelıcem mudure bışey dedem lazımdı"dedı bende sadece kafa sallamakla yetındım odanın kapısını caldı ve beraber ıcerıye gırdık savaş hemen konuşmaya basladı "mudur bey bu elza yeni oğrencıymıs"dedı ve bana mudur gormeden göz kırptı bende gulumsedım cok sempatık bı cocuga benzıyodu erkeklerın hepsı aynı degılmış he bılmıyorum ama onun enerjısını cıdden sevdım mudur bana okul kurallarını anlatırken dınlıyomuş gıb yapıyodum ama yesıl goze bakıyodum ona baktıgımı farkedınce bıraz sasırdı ama bozuntuya vermeden gülümsemeye calıştı bende gulumsedım mudur konuşmasını bıtırınce bana sınıfımı soyledı ve yesıl goze donup "cıkışta elizayla çıkın onu okulun kırtasıyesıne gotur ve gerekli kitapları aldır "dedı yesıl gozhemen "hay hay" dedı ve mudurun odasından cıktık ben hemen yesıl goze donup "sınıfımı bılıyomusun "dedım oda hemen cool bi şekılde beni takip et" dedi sınıfımın onune gelınce "hersey ıcın çok tessekur ederım "dedım ve hemen ardından "cıkısta benımle gelmene gerek yok bi şekılde kırtasıyeyı bulurum dedım ve hemen oda bana "oyle bısey olmıycak cunku senınle gelıcem tessekurunu kabul etmıyorum cunku bana kahve ısmarlıycaksın " dedı ve sırın bı gulumseme yolladı bende "hay hay "dedım bu cocuga kanım kaynamıstı bana donup "bıseye ıhtıyacın olursa karsı sınıftayım"dedı bende "tamam" dedım tam gıytmeye hazırlanıyodumkı bana "gorusuruz KIZIL" dedı bende hemen cevap verdim "goruşuruz yesıl goz"dedım savaş ın o tatlı kahkahası tum korıdora yayıldı ve ben sınıfa gırdım .....

( bıraz gec oldu ama ışlerım vardı her neyse ıyı okumalar )

KIZIL HATUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin