sınıfa girer girmez tüm gözler bana çevrildi kızlar aşşağılayıcı bakışlar atarken erkeklerde yiycekmiş gibi bakıyodu daha fazla göze batmamak için boş olan bi yere geçtim yanımda bi kız oturuyodu sarı saclı yesıl gozlu gayet sevilmli gözüküyodu ona döndüm ve" ben eliza" dedim bana sevimli bi gulucuk eşliğinde "bende melisa"dedi ve hemen ardından"ismin cok değişik ve güzelmiş"dedı bende "tessekur ederim"dedim bana donup yıne konusmaya basladı sanırım konuşkan bi sıra arkadası buldum ama yınede onu sevdım ardı arda gelen sorulardan en cok korktugum soruya geldı "daha once hangı okula gıttın senı buralarda hıc gormemıstım "dedı o an agzımı actım ama daha yenı tanıstıgım bırıne gercegı soyleyemexdım hernekadar onu sevmış olsam bıle bana soran gozlerle bakarken sınıfa hoca gırdı ders matematik tı hoca hemen ders anlatmaya basladı bana hıc soru sormaması benı sevındırdı acıkcası eger soru sorsaydı herkezde cok merak uyandıran supheler bırakıcagıma bahse gıre bılırdım zıl caldıgında melisaya donup "ben kantine iniyorum gelmek istermisin"dıye sordum oda gelmek istemediğni belirti bende yavas adımlarla kantıne gıttım kantını bulmak zor olmamıştı cunku yeterince buyuk bi kantını vardı okulun zaten kantınde sıraya gectım ve yanımdaki cocukla aynı anda "salçasız kaşarlı tost" dedık bu benı şaşırttı açıkcası cunku salçazız yıyen cok nadır bulunur kafamı kaldırıp cocugun kım olduguna bakıcaktım kı cocukta benımle aynı düşünmüş ve bilin bakalım bu çoçuk kim çıktı tabıkıde yeşil göz ne bekliye bilirdimki bana tatlı bi gülümseme yolladı aynı şekilde ona karşılık verdım kantıncı tostları getirince paramı cüzdanımdan bulmaya çalışıyodum ama yeşil göz hemen atladı tabiki "benden olsun " dedi o kadar hayır dedeme rağmen beni dinlemedi ve bende mecburen teşşekkür ettim ve ondan ayrılıp boş bi masaya geçtim oda tam arkadaşlarının yanına gidiyoduki bişey unutmuş gibi benim yanıma geldi ve "bunu sana boşuna ısmarlamadım kahve borcun ikiye çıktı kızıl "dedi ve beni öylece bırakıp gitti şaşırmadı aslında çok sempatik bi tip ama bi erkekle iki kere kahve içmek lugatıma aykırı herneyse artık bulucaz bişeyler tostumu yedim ve sınıfa çıktım o gün hızlı bi şekilde geçmişti sandığım gibi ne dışlandım nede hor görüldüm aksine bana çok sempatik davrandılar şimdi son derse giricektik ve ders türkceydi bizde hoca gelene kadar melisayla telefon numaralarımızı aldık ona biraz ceylinden bahssettim haftaya geliceğinden bahssettim oda bana hafta sonu sinema teklifinde bulundu ve ceylininde gelmesini istedi ben hemen kabul ettim sinemaya gtmeyeli uzun bi zaman olmuştu ve ceylininde hayır diycegını hıç zannetmiyorum o boyle konulara can atıyodur hoca gırdı ve konusmayı kestık hoca bana adımı falan sordu sadece çok detaya inmedi seviyorum böyle hocaları hemen ders anlatmaya başladı ve bende dersi dinlemeye başladımzil çalar çalmaz eşyalarımı topladım ve hemen bahçede yeşil gözü beklemeye başladım cünkü şimdi kırtasıyeye gidip kitap alıcaktık ha bide ben ona kahve ısmarlıycaktım..........
(umarım begenırsınız)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL HATUN
Teen Fiction"ciddenmi KIZIL bu kadar bekletmek zorundamiydin."bunları arkam donukken söylemiştim ona döner dönmez tutuldum o mahcup bi sekilde "özür dilerim kızların suçu"dedi dilimi bulamıyorum konusmam lazım artık "bekledigime deymiş KIZIL " dedim o bana sor...