~41~(Yazdım Bunu Senin İçin)

17 6 0
                                    

Not:Biliyorum ben burada şiirlerimi paylaşıyorum ama adına ya da açıklamaya öyle bir bilgi yazmadım.Benim için sadece şiir değildi beni kurtaracak,bu paylaşacağım yazı bana hep onu hatırlatacak...

Yazdım Bunu Senin İçin

"Nasılsın?" sorusunun cevabı hep "iyiyim"dir. Çünkü insan içini dökemez saçma sapan tiplere. Sanki "kötüyüm" dese anlarlar. Bir gün dener,"nasılsın?" diye sorarlar "berbat" der. Ve hiçbir işe yaramaz. Her zaman ki gibi boş öğütlere başlarlar. Aslında ihtiyacı olan öğüt değildir insanın. Sadece onu birilerinin anlamasını ister,bir gıdım bile olsa. Belki kendisi hatalıdır,evet ve o "biz senin yanındayız" diyen herkes zamanla maskelerini çıkartır. Artık sana "salak" demeye başlarlar,seçimlerine daha doğrusu kendini kurtarma çabası içinde verdiğin kararlara "çok saçma" derler. Halbuki senin bu cümlelerden canın bezmiştir. Sen sadece senin kararların yanlış bile olsa senin içinde yaşadığın cehennemde biri yanmayı göze alarak yanında dursun istersin. Ama kimse yanmak istemez. Tek başına kalır insan o sıcakta, alevlerin tam ortasında. Bir süre sonra kendinden artık kül kokusunu alırsın. İşte bu da dışarıdan sapasağlam duran bedeninin kendi içindeki alevlerin ortasına kendini atması sonucu duyulan ölüm fermanındır. Bu kokuda bile belki biri su getirir diye bekler insan ama insan bu seferde benzinle gelince artık yaşayamadığı hayatına kendi içinde son verir...

Hiçlik var olmak için kullandı bedenimi,ya öldür ya da ölümsüz kıl nefretimi...
Lia Shine 💫

Ben seni her zaman anlayacağım, sen ne kadar benim seni anladığımı bilmesen de...

Aslında sen de haklısın, anlayamaz diyorsun ama en çok anlayanın ben olduğunu farkedemiyorsun...

Seni seviyorum,sonsuza dek...🖤

~Gerçekleri Masallarda Arama~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin