KALP ÇARPINTISI

110 18 25
                                    

🖤

Medya:
Cemal Arslanoğlu.
&
Beyza Nur Arslanoğlu.
×
×
×

Alıntı;

00:00 " Doğum günün kutlu olsun, Ahsen Arslanoğlu..."

İçimde garip bir heyecan vardı.
Dün Korel'e aşkımı ilan etmiştim. Hala inanamıyordum. İstemsizce yüzümde küçük bir tebessüm oluştu.

" Kız neden kendi kendine gülümsüyorsun. Ay Yoksaa delirdin mi?. " diyerek yanıma oturan Aynur teyzeye gülerek baktım.

" Yok neden delireyim. Mutluyum. "

Eşarbını düzeltti. Gözlerini kısarak, inanması zor bir şeyden bahsetmişim gibi, " Sen " dedi ikna olmak ister gibi.

" Evet " dedim heyecanla" Korel beni mutlu ediyor. Hem, ben acıktım. " yerimden fırlayıp koşar adımlarla mutfağa koşarken Aynur teyzenin, arkamdan "Hay Allah'ım, sen bu kızın sonunu hayır et." diyen sesi kulağıma geldi. Gülerek Kendi kendine “Amin” dedim.

Mutfaktan içeriye girdiğimde, Annemin ocağın başında çay demledigini gördüm. Annem çayın altını kıstıktan sonra benim mutfakta olduğumu hissetmiş gibi bana doğru döndü.

"Kızım" dedi ellerini mutfak önlüğüne silerken, "Biraz konuşabilir miyiz?. "

Sesinde ki durgunluk yüzümün düşmesine sebep oldu, yinede "Hayır" dedim Buz dolabını açıp içinden peynir ve zeytini çıkarırken,
"Kahvaltı." Dedim bu da benim bir nevi ' beni rahatsız etme ' deme seklimdi.

" Hanım ağam, Korel ağa geldi. Yanında Cemal Ağa ve karısı Beyza hanımağa da var." Şaşkınlıkla gözlerim büyürken doğrulmaya çalışırken kafamı buzdolabının uzun rafına çarptım. Elim hızla kafamı buldu. " Off " diyerek çığlık attım.

annem " Tamam evladım. Alsana içeriye çocukları ben çağırdım. Kahvaltı etmeleri için, " dedi elinde ki desenli tabakları Ezim'e verirken, "Aman dikkat et. Düşürme" demeyi de ihmal etmemişti.

Annem kafamı çarptığımı görmemiş,
Misafirlerle ofladigimi düşünmüş olacak ki! Ters ters baktıktan sonra içeriye geçti.

Allah'ım sen bana sabır ver - Amin.

***

" Hoş geldiniz çocuklar, buyurun isterseniz masaya geçelim. " dedi annem, Cemal abi, " Nahu Ağa yok mu? " derken büyük salonda göz gezdiriyordu.

Ben cevap verdim. " İşi varmış Cemal abi. O yüzden bugün geç geleceğini söyledi. " dediğimde, Cemal abi "Tamam bacım." Demiş, üzerindeki deri ceketi çıkarıp vestiyer'e aştı.

Beyza geldiğinden beri ilk kez konuşarak, " Yemek yiyelim. Benim karnım çok açıktı. " diye adeta bağırmisti. Hepimizin gözleri bir anda onu bulunca, seslice yutkundu.

" Eee, yani şey ben değil tabi bebeğim acıkmış. " Dedi hafifçe şişen karnını okşarken,

Annem, " Doğru söylüyorsun kızım. Hadi geçin bakalım. Ezim servis aç kızım. " diye bağırdı. Ezim mutfaktan elinde ki bardakları geniş masaya dizerken, " Hemen hanımım " dedi.

Korel karşıma otururken, Ona baktığımı görünce göz kırptı. Yanımda oturan annem. Neyse ki bu ana şahitlik etmemişti.

"Korel oğlum düğün yarın biliyorsun." Dedi annem, Korel elindeki çorba kaşığını nazikçe masaya bıraktı.

Sakince “Biliyorum.” dedi.

" Bizim diğer çocukların da bir an önce düğünü olsun istiyorum. Biliyorsunuz Dilan hamile, " dedi annem Cemal abiye itafen.

" Biliyoruz, Ama ilk önce Korel ve Ahsen bacım ,Sonra duruma göre Dilan ve Ali evlenecek." diyerek kestirip attı konuyu Cemal abi.

•••

Yemekler yenmiş, Ezim çayları dağıtmıştı.

Korel bahçeye çıkmak ve konuşmak istediğinde beraber çıkmıştık.

Cardakta yan yana oturmuştuk. Ellerimiz birbirimize çarpıyordu. Korel'e dokunmak kalbimi ısıtıyor aynı zamanda içimde fırtınalar kopmasına neden oluyordu. Kalbim deli gibi çarpıyordu,ablam ne zaman eniştemden konuşsak,

“Kalp çarpıntısı” derdi.Ben de anlamayarak “Hasta mi ediyor seni?”derdim içten içe kızarak, Ablam gülerek “ Hayır, öyle değil yani çok sevdiğimden, beni aşık olunca anlayacaksın. Küçük meleğim.” derdi.

Elimde tuttuğum sıcak çaydan bir yudum aldım. " Ahsen. Annemler gelinlikle damatlık işini halletmiş.
Ama eğer gelinliğimi ben seçmek isterdim, dersen seni anlarım en doğal hakkın. " dedi elini siyah kabaninin cebine atarken. Bahçeye çıkarken üzerine giymesi için vermiştim. O da anında giymişti.

Cebinden kırmızı kutuyu çıkardı.
Kutuyu yavaş bir biçimde bana döndürdü. İçini açtığında iki parlak gümüş yüzük ve beş taş bir yüzük vardı.

" Ahsen " dedi. " Benimle evlenir misin? " diyerek devam etti.

Ne ben çığlık atarak kabul ettim. Ne o dizilerinin üzerine çökerek teklif etti.

Bölüm sonu...

Evet. Bir sonraki bölüm düğün bölümü.

🖤🖤🖤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RUHA, KARIŞAN BEDENLER. -BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin