↬ Jeśli byłeś już w którymś moim poprzednim rp, możesz tutaj zostawić gwiazdeczkę, słoneczko, torcik, środkowy paluszek, albo inny oznacznik. Chcę wiedzieć, które to nasze wspólne rodeo.
↬ Nieznajomość prawa szkodzi. Tak samo nieznajomość regulaminu oraz pozostałych rozdziałów. Dlatego proszę, nalegam i upominam: przeczytajcie wszystko.
↬ RP jest delikatnie wzorowane na opowiadaniu Neila Gaimana pt. "Gwiezdny Pył". Zapożyczony jest jedynie koncept, dlatego znajomość książki - czy filmu - NIE JEST WYMAGANA!
↬ Zastrzegam sobie prawo do nieprzyjęcia postaci. Dziękuję od razu za współpracę wszystkich merysójkom, garystujkom i innym, którzy znają pięć sztuk walki i pierdnięciem przyzywają gejowego anioła Sephirotha. Tutaj miejsca nie znajdziecie. To samo tyczy się postaci kanonicznych.
↬ Proszę o styl książkowy, o chociaż podstawową interpunkcję, zachowanie zasad logiki i prawidłową deklinację. Będzie można rozdwajać postacie, ale z zachowaniem sensu.
↬ Tu się ma dziać! Wydarzyć się może wiele, dużo i więcej!
↬ Kultura osobista przede wszystkim. Jak Wasza postać jest wulgarna - spoko. Ale Wy nie musicie rzucać mięsem na każdym kroku. Szanujcie siebie, jako uczestników oraz mnie, jako autorkę.
↬ Słonka, nie jestem nieomylna, I am human after all. Widzisz jakiś błąd? Nie wahaj się go wytknąć! Nie obrażę się, dostaniesz u mnie punkty spoczko ludzia.
↬ Aktywność jest dla mnie ważna. Nie zapisujcie się po to, żeby po tygodniu wyjść stąd w podskokach. Jeśli już rezygnujecie, miejcie jaja mi o tym powiedzieć, żebym nie ścigała tych delikwentów po krańcach internetu.
↬ Informujcie o jakiejś dłuższej nieobecności, bo mogę być za to okrutna. Like, bardzo okrutna. Wystarczy napisać krótką wiadomość prywatnie, lub komentarz w specjalnie stworzonym ku temu miejscu.
↬ Masz pytanie? Pytaj! Kto pyta, nie błądzi.
↬ Uwaga! Nie zezwalam na skracanie o głowę. Możecie się prać po mordach, ale okaleczanie nie może być trwałe. Nadal istnieje ban na graficzne sceny +18.
↬ Trzynasty punkt. Pechowy.
↬ Psst. Nie ma limitu postaci, a regulamin może ulegać zmianom.
↬ Bawcie się dobrze!
~*~
pierwsza edycja tego rp
ruszyła 14 marca
trzy lata temujestem stara
~*~
pytania --->
wnioski / petycje / zażalenia --->
podpis zainteresowanych --->
CZYTASZ
GWIEZDNY PYŁ || RP
De TodoDawno, dawno temu, pewna mała ludzka wioska leżała w pobliżu kamiennego muru. Ta starożytna, dobrze pilnowana granica stała tam od setek lat, i oddzielała Krainę Czarów, niezbadane ziemie i dom dla wszelkich magicznych oraz fantastycznych stworzeń. ...