Вже понад тиждень як я в Гоґвортсі. Ми з Реґулусом щодня займаємося протягом дня. Він вчить мене закляттям і всім практичним заняттям. Вечорами ж я самостійно вчу теорію.
З Дорою я стала більш відкритою ніж досі. Дивина та й годі. Ще тиждень тому я і не думала, що зможу так відкрито спілкуватися з людьми.
Після вечері ми втрьох ходили на прогулянку. Розмовляючи на різні теми, ми обійшли величезну територію замку, я приблизно вже вивчила місцезнаходження більшості потрібних кабінетів.
Ми з Блеком повертаємося з кабінету Захисту, затримавшись за тренуванням ми ледь не спізнюємося на вечерю.
Звісно ж Дора зайняла нам місця біля себе. Я сіла між Блеком та Розьє знову уникаючи знайомств з іншими людьми.
Ми з Реґулусом продовжили наше «обговорення дня» порівнювали істот магічної Британії та Української міфології. Пандора ж спілкувалася з Ксено. В них були свої теми для обговорення в які ми з Реґом не вмішувалися.
— Йдемо надвір?- звернулась до нас Дора.
— Давайте!- відповіла я і Реґ зі мною погодився
Ми закінчивши трапезу попрямували до озера і сіли там. Знову завели легку розмову про все що можна й так минув деякий час.
— Післязавтра вже почнуться уроки... - зітхнула Дора
— А завтра знову приїдуть усі... - також зітхнув Реґ
— Ото вже ж соціофоб...
— Ну який вже є! - розвів руками хлопчина
Ми заусміхалися.
— Сподіваюся в цій чверті в нас буде більше спільних уроків...
— Ооо я теж!
— Люди, вже восьма вечора може ходімо?
— ВЖЕ ВОСЬМА?!- заверещала Дора
— Так, а що?- ми з Блеком повернули голови до неї.
— Ксено! Ми з ним домовилися о восьмій пʼятнадцять зустрітися!
— Ооо з Ксено? Ну тоді ясно...- протягнув Реґ
Дора дала йому запотиличника.
— Не смійся з мене!
— Так я і не сміюся! Ех моє пташенятко вилітає з гнізда на пошуки пари...
Дора знову дала йому запотиличника і хлопець ще дужче заходився сміхом.
— Реґ припини. Нічого смішного.- приструнила його я.— Тобі допомога треба буде аби зібратися?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зілля яке привело до історії
FanfictionОлеся Яценко, 15-ти річна школярка, яка обожнює рідне село та бабусині навчання знахарству. Дівчина випадково розбиває банку з зіллям яке за бабиними розповідями може перенести в інший світ. І звісно ж вона потрапила в інший світ!!! В світ Гаррі Пот...