Selam,bizi özlediniz mi?
Evet bayadır yoktuk ama olsun.
Ne yazık ki yazma isteğimiz yok.
Sebebi basit aslında şuan hiç Türkiye'de olmayan bir tipte kurgu yazmamıza rağmen-bildiğimiz kadarıyla-hem tutmadı hemde okuyan olsa dahi ne oy veriyorlar nede yorum.
Anka Deku fikiri o kadar hoş gelmişti ki türkçe bir fanfic olmaması bizi üzmüş ardından neden biz yazmıyoruz dedirmişti sonuç olarak burdayız.
Lütfen bizi destekler misiniz?
Aklımızda daha hiç türkçesi olmayan konular ya da direk olmayan konular ve versiyonlar var.
Tek Bnha için değil başka kurgular ve evrenler içinde.
Lütfen bizi destekleyin...
İyi okumalar!💚💙~
Evlatlıktan red etme belgesi mi?
Buda ne demekti?
Aman tanrım...
Yoksa...
Hayır sanmıyorum asla olmaz.
Aizawa-san tehditkar bir biçimde gülümsüyordu.Annem belgeleri tek tek okumaya başladı,yüz ifadesinden pek bir şey anlamıyorum.Aizawa-san sabırla okumasını bekliyordu.
Annem belgeleri olsa olsa 10 dakikada okumuştu fakat bana bu süre 10 saat gibi gelmişti.Ardından annem konuştu."Siz benim bu belgeleri imzala-"
"Evet istiyorum imzalayın."
Eğer annem o belgeleri imzalarsa...
Artık resmiyete onun çocuğu olmazdım."İstediğiniz olsun gerisi umrumda değil."
Annem cidden beni gözden çıkarmıştı.
Ağlamak istiyorum.Mavi tükenmez kalem çıkardı,tek tek imzalamaya başladı.
Bu iyi değildi.Peki Aizawa-san niye bunu istedi?Annem hepsini imzaladığı an Aizawa-san yeni belgeleri çıkardı.
DUR NE?
Aizawa-san o belgeleri anneme okutmadı.
Aksine tek tek onlarıda imzalattı.
Ardından aynı belgeleri kendiside imzaladı."artık resmiyette vesili velin benim, soyadımı alacaksın."
Ben şaşkınlıkla bakarken devam etti.
"Ayrıca sevdiğin ve önemli olan eşyalarını topla.Artık benle birlikte yaşayacaksın" anneme baktım cevap bekliyordum.
"O haklı izuku artık git seni istemiyorum"
Bu gerçekten yaşanıyordu annemin beni bırakıyor oluşu...
İyi taraftan bakarsak Aizawanın üvey oğluydum artık bir süper kahraman olabilirdim.Acaba annem bunu bilse ne tepki verirdi?Aizawa-san yer altı kahramanı olduğu için pek tanımıyordu.Zaten annem süper kahramanları sevmediği için kafasına takmamıştı.
Zaman atlaması
Eşyalarımı toplamıştım şu anda Aizawa-sanın evine doğru gidiyorduk hâla yaşadıklarım pek sinirdirememişim.
Umarım yarın uyandığımda tüm bunlar bir rüya olmazdı.
Aizawa-sanın evine gittiğimde arabalar sıklaşmaya başlamış artık dağ eteklerini bile görmez oldum.Nede olsa bir kahramanın evine gidiyordum.Cidden gerginim Üstelik Aizawa-sanın neden beni evlatlık edinmek istemesi dahada tuhaftı.
Ardından bir evin bahçesine Aizawa-sanın arabayı park etti.
Vay be!Büyük bir bahçesi vardı klasik zengin evi.
Ayrıca Aizawa-sanın evi U.A. lisesine yakındı.Aizqwa-sanın müstakil bir evi vardı ve acaba bu evde tek mi de oturuyordu?
Aizawa-san zihnimi okumuş gibi dediklerimin cevabını verdi.
"Haa buarada sana söylemeyi unutmuşum bu evde tek başıma oturmuyorum bir eşim var."
(Müstakbel kocası kim acaba(*^ω^)Aizawa-san evli miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙸𝚉𝚄𝙺𝚄 𝙰𝙸𝚉𝙰𝚆𝙰《𝖕𝖆𝖘𝖙 𝖕𝖆𝖎𝖓𝖘》✬
Fanfictionİzuku özgünlüksüz olduğunu öğrendiğinde hayat ona küsmüştü. Annesi ona eskisi gibi davranmıyordu,okulda zorbalık görüyordu. Peki birgün herşey değişeydi?~ Sahiden İzuku özgürlüksüz birimiydi? Ya da başından beri herşey yalan mıydı? 📣etiketlere bakm...