🧡~~~💚
"Bak bak izu nasılda bardağı kırıyorum!"
Evet aile yemeği.Klasik mutlu aile tablosu şuanda ben ve babamlar kahvaltı yapıyoruz ve şuanda mic babam kendi özgünlüğüyle bardağı kırmaya çalışıyor.Üstüne birde şarkı söylüyor.
Çok pis bağırıyor iki elimle kulağımı kapatarak sesi engellemeye çalışıyorum ama pekte işe yaramıyor.
"Ahh yeter be!"
Shouta babam haşlanmış yumurtayı Mic babamın kafasında kırıyor ve özgünlüğüyke Mic babamın özgünlüğü siliyor.
"Kargalar daha bokunu yememişken ne diye bağırıyon be herif!"
Kahkaha atmamak için elimle ağzımı kapatıyorum.Yanaklarım parlıcak kadar şişiyor.
"AHHH NE SERT VURDUN BE İZU'YA BİR ŞEY GÖSTERCEKTİM O KADAR!"
Kendi çatalını alıp Shouta babama kılıç çekiyo gibi uzatıyor.
"Aynen aynen aptal herif ozaman bunu sabahın köründe yapma."
Diyip yavaşça elindeki haşlanmış yumurtayı ayıklıyor yumurtayı pek sevmediğim için kendine ve eşine soyuyordu.
"Ayrıca senin bugün bir görevin var aptal ve sesini bağırarak boşa harcama."
Doğru bugün Mic babam için önemli bir gün.
"O yüzden sen görevdeyken benle izuku okul eşya alışverişi yapacağız."doğru yeni okulum için üst bakmalıyız.
Mic babam bu sözleri duyunca dudaklarını büzüp yüzünü somurttu.Bu halini gören shouta babam mic babamın kafasını okşadı.
"Hadi horoz işe gitmen lazım."diyip mic babamı kollarının arasından tutup sandalyeden kaldırdı.
"DUR DUR DUR! İZU SÖZ VER BANA DİĞER GEZİMİZDE BENDE GELİCEM!"
Shouta babam onu kucağına almış kapıya götürdü mic babamsa ellerini açmış bana bağırıyordu.
"Aptal sabah sabah bağırma demdimmi sana şimdi görevine"Mic babamı kucağından alıp kapının dışına tekmelemişti tam kapıyı kapatıyodu ki.
"İZU SÖZ VER BANAA!"
Kapıyı ayağıyla kapanmasını engellemişti ve kafasını içere sokmaya çalışıyordu.
"Aptal git artık!"
Mic babamın kafasını eliyle itip kapıyı en sonunda kapatmıştı.
"Ahh sonunda gitti"bıkmış bir şekilde kapıya yaslanmıştı.Yorgun uykusuz gözlerini tavandan ayırıp bana baktı.
"Şimdi İzuku alışveriş için hazırmısın bakalım?"
Kocaman gülümseyip kafamı yukarı aşağı salladım.Heyecanla sandalyeden atlayıp babamın ellerini tutup çekiştirdim.
"Evet evet geceden çantamı,kıyafetlerimi hazırlamıştım ve ayakkabılarımı sildim."
Dizlerini büküp benimke aynı boya geldi.Büyük yaralı elleriyle kafamı okşadı.
"Aferim sana gitmeden önce Nezunun mamasını yenileyelim."
Doğru evde Nezu adında yarı uysal beyaz bir kedi vardı.Mic babamı pek sevmesede shouta babama sırnaşıp dururdu.Eve ilk geldiğim zaman mic babamın paltosunu tırmaladığını görmüştüm aynı zamanda kendisini bana sevdirirdi.
Shouta babam Nezunun mamasını dolduruyordu.
Dünkü Bakugou
Aptal Deku!
Aptal!
Aptal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙸𝚉𝚄𝙺𝚄 𝙰𝙸𝚉𝙰𝚆𝙰《𝖕𝖆𝖘𝖙 𝖕𝖆𝖎𝖓𝖘》✬
Fanficİzuku özgünlüksüz olduğunu öğrendiğinde hayat ona küsmüştü. Annesi ona eskisi gibi davranmıyordu,okulda zorbalık görüyordu. Peki birgün herşey değişeydi?~ Sahiden İzuku özgürlüksüz birimiydi? Ya da başından beri herşey yalan mıydı? 📣etiketlere bakm...