Selam canlarım umarım yeni bölümü seversiniz.
~💚
İzuku'nun evlat edinildi zaman-geçmişten bir alıntı.Bakugou'dan
"Bunu yapmak istemiyorum." Tam şuanda aptal Dekuların evinde kapısının önündeydim. Uzun süredir okula gelmiyordu böyle aniden ortalıktan kaybolması çok sinir bozucu banada haber verirsin!
Deku'nun annesinin ismi neydi ya sanırım Jinkoydu yok ya o benim amcamın adı.
"Hah İnkoydu!"
Tam bunu demiştimki apartman dairesinin kapısı açılmıştı evet Dekular bir apartmanda oturuyordu.
Kapıdan çıkan kişi yeşil saçlı göz altları morarmış çekici bir kadındı. Bu Deku'nun annesiydi inanmıyorüm bu kadar güzelmiydi bu kadın. Gözlerini aniden kıstı lanet olası Deku gibi bana alttanmı bakıyordu bu koca karı!
"Sen bu dairede oturan birisi değilsin yoksa para isteyen dilenci çocuğun tekimisin?"
Sensin o(sigma betaya haddini gösteriyor)"Ne dilencisi be karşıdan bakınca öylemi duruyorum!" Evini kitleyip beni pas geçip merdivenlerden iniyordu. Seni küçük pislik karı!
Lanet olsun aynı Deku onun gibi görünüş aynı bakışlar. Kime çektiği belli oldu.Lanet inek annesine çekmiş tch.
''Buraya Deku için geldim seninle bir derdim yok." Bunu dediğim anda durdu ve yavaşça bana döndü gözleri sorusorarca bakıyordu.
"O kim?" Ah doğru adıyla seslenmem gerekirdi.
"İzuku'dan bahsediyorum uzun süredir okulda yok ve-ve öğretmenler onu merak ediyor." Aslında öğretmenlerin Dekuyu merak ettiği falan yoktu.Kadına onu merak ettiğimi söyleyemezdim neden bilmiyorum ama söyleyemezdim işte.
"Öğretmenlerin hepsine durumu açıkladım ne biliyorlarsa o.İzuku artık benim çocuğum değil." İçini bir anda bana döktü ama son kelimeleri...
Deku artık annesinin yanında değilmiydi yani?"N-ne demek istiyorsun? O senin çocuğun ne saçmalıyorsun!" Kadın dizlerini çöküp bir anda yere yığıldı ve bardaktan boş alırcasına ağlamaya başladı,çok sessiz ağlıyordu acı içindeki sesini duydukça kalp ritmim artıyordu. Onun yanına gidip cebimdeki peçeteyi uzattım ama elleriyle yüzünü kapattığı için beni umursamıyordu.
"Hey kalk birisi görücek bak senin yüzünden bende rezil olucam." Ne aptal karı çocukmusun sende ağlıyorsun aynı Deku gibi? Elimi sıkıp yumruk yapmıştım çok sinir bozucu!
"Hey o sarı saçlı züppe çocuk, İnko-sanı ağlatıyor onu yumrukluyor!" Lan olay bana patladı! Elimi yumruk yaptığımdan onu ağlattığımı düşündü.
"Ne saçmalıyorsun be! Kendisi ağlamaya başladı. Ah!" Kafama kocaman bir terlik yemiştim daha fazla burda kalamazdım canım tehlikedeydi! Hemen oradan toz olup gittim.
Bak Deku sırf senin için ne hallere düşüyorum. Lanet olası, burda bile başımı derde sokuyorsun! Buraya gelmek zaten başından beri kötü bir karardı hiçbir şeyde öğrenememiştim.
Yolda koşup insanlara çarpıyordum hemen eve gitmek istiyorum. Deku gerçekten gitmişmiydi? Bir daha onu göremiyecekmiydim yani. Adımlarım yavaşladı yorulmaktanmı yoksa az önce düşündüğüm şeylerden birimi bilinmez ama içimde bir yerde pişmanlık hissetmiştim.
Ne biçim bir duyguydu bu, iğrenç!
.
.
.(Alıntı bitti)
.
.Yazar-sama'dan
Doktor uzun süre İzuku ile ilgilenmişti
Üstelik doktor İzuku ile yanlız kalmak isteyince iki kahraman da dışarda merakla doktoru bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙸𝚉𝚄𝙺𝚄 𝙰𝙸𝚉𝙰𝚆𝙰《𝖕𝖆𝖘𝖙 𝖕𝖆𝖎𝖓𝖘》✬
Fanfictionİzuku özgünlüksüz olduğunu öğrendiğinde hayat ona küsmüştü. Annesi ona eskisi gibi davranmıyordu,okulda zorbalık görüyordu. Peki birgün herşey değişeydi?~ Sahiden İzuku özgürlüksüz birimiydi? Ya da başından beri herşey yalan mıydı? 📣etiketlere bakm...