BÖLÜM 10

64 4 0
                                    

İyi okumalar...

profesör acıyla kalktı profesöre vuran adam gülüp "kalktı işte" dedi maskeli patron (jeon) profesörün önünde diz çöktü profesör ona korkuyla bakarken "kork,hemde çok kork" profesörün saçını tutup kafasını kaldırarak "çünkü yapacaklarımız sana büyük bir acı verecek" diyip profesörün saçını sertçe bıraktı profesörün kafası bana doğru dönünce beni gördü. Şaşırdı, gözleri büyükçe açıldı "S-Sedef" dedi.maskeli adamlardan biri "stajyer öğrencini gördün mü , o senin neler yaptığını biliyor mu" profesör bana bakmayı kesip önünde duran maskeli patrona döndü "onun bununla hiçbir ilgisi yok, bırakın onu o hiçbir şey bilmiyor" dedi. Cidden bu adama nasıl iğrenç diyor olabilirler. Maskeli patron "bize korumacılık yapma biz senin ne mal olduğunu biliyoruz ayrıca kızın bu işle ilgili olmadığını da biliyorum" dedi bana baktı "onun işini daha sonra halledeceğiz" dedikten sonra profesöre döndü ve ayağa kalktı. Duvara yöneldi duvarın köşesindeki uzun, kesici aleti eline aldı sanırım bu inşaat demir makasıydı. onunla ne yapacaktı ki, profesöre yaklaştı elindeki aletin yerde sürtünme sesi çıkarken konuştu "ama önce senin işini bitiricem" dedi profesör ona korkuyla bakıyordu elini kaldırdı ben ne olduğunu anlamaya çalışırken arkasındaki adamlardan biri maskeli patronun eline bir çift beyaz eldiven verdi adam eldivenleri takarken ben onları izliyor ve konuşmuyordum maskeli patron eldivenleri takmış profesörün önüne tekrar diz çökmüştü. Kendime verdiğim söz geldi aklıma tüm cesaretimi toplayarak konuştum "eğer bize zarar verirseniz sizi öldürürler" dedim herkes bana bakmıştı buna profesör de dahildi. devam ettim sözlerime "benim babam bir mafya, sizi bulunca ve bize neler yaptığınızı öğrenirse sizi öldürür" dedim profesör bana şaşkınca baktı..
tabi bende biliyordum babam şuan benim evde olup olmadığımı bile fark etmemiştir bile beni hiç umursamdı ki merak da etsin "vayy! Bizim kız cesur çıktı" diye haykırdı maskeli lerden biri "çok ciddiyim babam bir mafya ve sizi bulunca öld-" sözlerime devam edemeden maskeli patron elindekini bırakıp ayağa kalkarak "baban bize hiç bir şey yapamaz" dedi bana dönüp "baban birimize bile bir şey yaparsa, ki yapamayacağını biliyorum, ama eğer yaparsa onun en büyük kâbusu oluruz buna emin olabilirsin" diye devam etti . Bu sefer ben güldüm tabi bu cesareti nerden buluyorsam artık.. konuştum" bak size diyorum ki babam mafya sizi bulunca hepinizi öldürecek ikimizi de bırakın" ben ne diyorum böyle babamın beni bulup bulamayacağını bile bilmiyorum
Maskeli patron bana doğru gelerek tam önümde durdu "sen bizi hala tanımıyorsun dimi, bizi ne sandın sen. Bizi diğerleri gibi mi düşündün yoksa" güldü "yanılıyorsun, hemde çok yanılıyorsun" dedi .gülmeyi bırakıp "baban mafya olduğuna göre bizi tanıyordur. Immm Twilight'ı biliyor musun" kafamı evet anlamında salladım biliyordum,Twilight'ı biliyordum babmdan duymuştum hep onların tehlikeli bir mafya grubu olduğunu söylerdi ve sanırım Mafya Liderleriydi kimse ne isimlerini biliyor ne de yüzlerini, hep maske taktıklarını ve birbirlerine taktıkları isimlerle çağırıyorlarmış bunları da babam onların tehlikeli olduklarını söyledikten sonra gidip araştırdığım için biliyordum "işte o mafya grubu biziz Twilight biziz. Bizi bildiğine göre babanın bize bir şey yapamayacağını da öğrendin her neyse biz işimize devam edelim" diyip tekrar profesörün yanına gidip yerdeki demir markasını eline alarak profesöre birkaç defa vurdu ben ise ikide bir yapma diye bağırıyordum ama ne fayda...

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😊

Mafyanın Doktoru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin