BÖLÜM 11...

63 5 0
                                    

İyi okumalar...

Bende ikide bir yapma diye bağırıyordum ama ne fayda beni dinlemiyorlardı bile
ağlamamak için kendimi zor tutuyordum ağlama Sedef ağlama güçlü bir kızsın sen ağlama diye kendimi tutmaya çalışıyordum. Sonunda durmuştu profesör yerde can çekişirken diğer maskeli adam "iyi vurdun ama diğer aşamaya mı geçsek artık" dedi. maskeli patron makası uzatarak "al sen yap"dedi adam ise ona uzatılan makası alarak "memnuniyetle:)" diyip profesöre yaklaştı ve önüne oturdu "eveet şimdi önce hangi eli yapsam acaba" ,ayakta olanları seyreden bir diğer maskeli adam "bence önce sağ elini yap, sonuçta o eliyle insanlara enjekte yaptı" dedi yerde profesörün önünde oturan adam kafasıyla onaylayıp "haklısın önce onu yapalım" diyip profesörün sağ elini kavrayarak işaret parmağını demir makasının arasına koydu "tek tek yapalım ki daha çok acı çeksin" , profesör zorlanarak ve korkarak konuştu "ne olur yapmayın benim bir ailem var lütfen bırakın gideyim" , maskeli patron "sen insanlara ero¡n enjekte ederken onların ailelerini hiç düşündün mü!?" Diye bağırmıştı ,ben duyduklarım karşısında şoklar içerisindeyken "e-ero¡n mi?"diyebildim sadece maskeli patron " evet ero¡n!, senin masum dediğin adam bazı insanlara serum yada ığne yapmak yerine ero¡in enjekte ediyordu ve bunlardan en çok gençlere ve çocuklara yapıyordu" şok içinde profesöre baktım yüzü mahvolmuştu profesör böyle bir şey yapmaz yapamaz profesör bir şey demedi ben ona o da bana bakıyordu sonra tekrar maskeli yüze baktım "b bunu yapmış olamaz" dedim maskeli patron "hâlâ inanmıyorsun dimi" ,başımı 'hayır' anlamında salladım o konuşmaya devam etmişti "inanmazsan inanma ama şunu bil ki ben asla masum insanlara zarar vermem ve senin masum dediğin adam bildiğin gibi hiç de masum değil" bunu içtenlikle dediği belliydi "Min sen işine devam et"diyerek yerde oturan maskeli ye yani Min dendiği adama döndü. Min denilen adam bizi seyretmeyi bırakarak profesöre döndü "hadi devam edelim" dedi profesör ona korkuyla bakarken birden makasın arasındaki parmağı kesti profesör bağırırken bende gözlerimi kapatmıştım ,depoda sesi yankılanmıştı, kestiği parmaktan kanlar dökülürken "şimdi sıra diğerinde" diyip baş parmağını tuttu ve kesti ,tek tek parmaklarını keserkek diğer eline geçmişlerdi bu sefer diğer maskeli adam makası eline aldı profesörün parmağını makasın arasına koyup ilk parmağını kesmişti profesör hem acıyla bağırıyor hem de yalvarıyordu maskeli adam bunu umursamayıp bir diğer parmağa geçmişti yine tam keseceği sırada birinin telefonu çaldı herkes maskeli patrona baktı onun telefonuydu telefonu cebinden çıkarıp aramayı kabul edip telefonu kulağına götürdü bu sırada profesörün bir parmağını daha kesmişlerdi profesör bağırınca onlardan biraz uzaklaşmıştı yani bana doğru gelmişti önce bana baktı sonra telefona odaklandı "Alo" dedi telefondaki kişi her ne dediyse heyecanla "Hobi?" Demişti bunu duyan iki maskeli adam maskeli patronun yanına geldiler. Profesöre baktığımda gözleri kapalıydı ama nefes de alıyordu bayılmış olmalıydı ölmediğine şükretmiştim tekrar maskeli üçlüye dönmüştüm maskelilerden biri "o mu aradı" dedi maskeli patron kafasını salladı Hobi de kim? Acaba onlardan biri miydi? Diye düşünüyordum ki düşüncelerimi bölen ses maskeli patronun "tamam geliyoruz" deyişi olmuştu telefonu kapatıp "hadi gidiyoruz ,yarın kaldığımız yerden devam ederiz" dedi diğer maskeli iki adam birşey demedi ,patron arkalarındaki iki adama dönerek "siz ikiniz şu iti bir sandalyeye bağlayın sonra da parmaklarının altına bir kova yerleştirin" dedi sonra devam etti "biz gideceğiz şimdi, sizde kapıyı kilitleyip kapının önünde durun her ihtimale karşı" diyip gitmeye başladı diğer iki maskeli adam da onu takip etti ve gittiler iki adam maskeli patronun dediği gibi profesörü bağlayıp altına da bir kova koydular bunu neden yaptıklarını anlamamıştım sonra adamlardan biri ceketini benim üzerime koymuştu bana gülümseyip ayağa kalktı ,diğer adam "neden koydun onu" dedi, adam "hastalanmasını istemeyiz sonuçta patronun onunla işi çok" diyip yanımdan ayrıldı "neyse hadi gidelim" dedi ışığı kapatıp ayrıldılar önce kapı kapanma sesi geldi sonra da anahtarla kapatıldığı belli olan bir ses geldi ben de biraz da olsa ısınmaya başlamıştım ama profesör, parmağı daha da kötüye gidecek...

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😊

Mafyanın Doktoru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin