BÖLÜM 12

55 5 0
                                    

Arkadaşlar öncelikle bölüm geç geldiği için üzgünüm...1. ve 7. Bölümde bazı değişiklikler yaptım bakarsanız sevinirim. İyi okumalar😊

Profesör onun parmağı sayılmadığı için iyice kötüye gidecek.
Bende yorgun olduğum için uyuma kararı aldım. Sabah "Sedef Sedef" diye seslenen birinin sesiyle uyandım "profesör Lee" dedim çünkü oydu beni çağıran "i-iyi misin" diyince kafamı salladım "sevindim s-seni neden buraya getirdiler" dedi yine, sesi boğuk çıkıyordu "beni boşverin siz iyi misiniz, parmaklarınız.." önce parmaklarına baktım yani en azından görebildiğim kadar sonra kovaya baktım kovada kan vardı "y-yani pek i-iyi değilim açıkçası" diyebildi yüzü solmuştu sesi titrek çıkıyordu. Ona sabahtan beri kafamda olan soruyu sordum "şey onların söyledikleri doğru mu" "Ne?" "Hani bazı hastalara o şeyi enjekte ediyormuşsunuz" kafasını salladı"h-hayır doğru değil onlara inanma sen" "profesör siz iyi misiniz?" demiştim çünkü çok kötü gözüküyordu ama bana ses vermedi sonra kafası öne doğru eğildi"profesör! profesör!" Diye seslendim ama yine cevap vermedi sonra dün akşam maskeli patronun adamlarına dedikleri geldi aklıma 'sizde kapıyı kilitleyip kapının önünde durun her ihtimale karşı' demişti acaba adamlar orada bekliyor mudur şansımı denim "Hey! Orada biri var mı?" Diye bağırdım önce bir şey olmadı sonra kapı açıldı ve içeriye iki adam girdi "ne oldu?"dedi adam "profesör, sanırım iyi değil"dedim adam profesörün yanına gidip nabzına baktı "yok sadece bayılmış merak etme" birazda olsa içim rahatlamıştım taki adam tekrar konuşana dek "birazdan patron gelir o zaman ölür o. Biliyor musun patronun zarar vereceği ilk kadın sen olucaksın" şaşırmıştım sonra devam etti "patron aslında iyi biri ama adamın sınırlarını zorlayıp sinirlendiriyorlar, senin bu profesörün de birisine çalışıyormuş insanlara ero¡n enjekte ediyormuş" "o öyle biri değil" dedim ters çıkışarak "sen öyle san" dedi bir diğer adam "artık bilgi vermesen mi diyorum acaba yani bütün bilgileri verdin nerdeyse" dedi "tamam sustum neyse çıkalım artık" diyip çıktılar burdan bir şekilde çıkmam gerek.. Saatlerce kimse gelmedi profesör de uyanmadı acaba profesör böyle bir şey yapmış olabilir mi yok ya yapmamıştır yani onlara inanamam peki ama adamın dediği maskeli patron gerçekten iyi birimi of ya benim burdan kurtulmam lazım ama nasıl? beni düşüncelerimden ayıran şey gelen araba sesleri olmuştu sanırım gelmişlerdi kapı açılınca içeriye yine üç mas- hayır dört maskeli adam mı bunlar üç kişi değiller miydi "bu adam hala uyanmadı mı" dedi maskeli patron içeri girerek "dün çok acı çekmişti yorulmuştur o" dedi maskeli adını öğrendiğim Min zaten sadece onun ismini biliyorum, maskelilerden biri yani yeni gelen maskeli "neden bana kaçırdığınız kişinin kız olduğunu söylemedi" "yani bizede anı oldu ama bir şekilde oldu" dedi diğer maskeli adam gülerek, bu sefer maskeli patron konuştu "neyse biz şu profesörün işine bakalım" diyip profesörün ellerinin altında ki kan dolu kovayı alarak "hadi şunu uyandıralım" diyip kan dolu kovayı profesörün kafasından aşağı döktü kovayı neden parmaklarının altına koyduğu belli oldu profesör nefes nefese uyandı yüzü ve kıyafeti kan olmuştu "günaydın" dedi iki elini de havaya kaldırarak sonra elindeki kovayı duvara fırlattı kova duvara çarpıp parçalara ayrılırken bir parçası tam yanıma düştü umarım kimse almaz çünkü bir şey geldi aklıma maskeli patron "iki saatin kaldı profesör, iki saat sonra gözlerin açılmamak adına kapanacak" dedi sanırım zehirden bahsediyordu profesörün 22 saati geçmişti bile "senin işin bitince sıra kıza gelecek" diyip bana baktı sadece o değil hepsi bana bakıyordu yutkundum tekrar söylüyorum benim acilen burdan çıkmam gerek neyse ki bir planım var, yeni gelen maskeli adam maskeli patronun kolunu tutarak "konuşmamız gerek, hepinizle" dedi yanındaki iki maskeli ye de bakarak onlarda bir şey demedi sadece kafalarını sallamışlardı maskeli dörtlü çıkınca içeride ben, profesör ve birkaç adam kalmıştık...

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😊

Mafyanın Doktoru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin