BÖLÜM 8

82 5 0
                                    

Bölüm geç geldiği için üzgünüm...

Gözlerimi açtığımda karanlık bir yerdeydim hiçbir şey gözükmüyordu neredeyim ben hareket etmeye çalıştım ama olmadı ellerim bir yere ve ayaklarım ise birbirine bağlaıydı "İMDAT KİMSE YOKMU! Neredeyim ben" diye bağırmıştım sesim yankılanmıstı ,ama benim sesim dışında hiçbir ses gelmedi gözlerim dolmuştu hem üşüyor hemde korkuyordum birkaç dakika boyunca gözlerimi kapatmış başım önüme eğik bir şekilde beklemiştim yaralarım sızlıyor ve acıyordu araba sesleri gelince başımı kaldırdım sevinmiştim "İMDAT !LÜTFEN BANA YARDIM EDİN" bağırmıştım ama yine ses gelmedi sonra kapı açılma sesi geldi kafamı sesin geldiği yöne doğru çevirdim bir şey gözükmüyordu yine kafamı eğdim birden her yer aydınlandı biri ışığı yakmıştı kafamı kaldırdığımda siyah uzun bir şey giyen ( yani dizlerine kadar gelen) üç maskeli adam ve arkalarında birkaç adamla bana doğru geliyorlardı onlara korkuyla bakıyordum hepsi tam önümde durunca öndeki adam elini cebine koyarak konuştu "bakıyordum da uyanmışsın" sesi tanıdık geliyordu "sizde kimsiniz! Ben neden buradayım!" Sesim yüksek çıkmıştı "öncelikle bana bağırma."diyip elini cebinden çıkardı, önümde diz çöktü "ayrıca sen dünkü olayı ne çabuk unutursun oysaki senin için korku dolu anlardı" bu oydu dünkü katil, beni nasıl buldu "s sen o katilsin" dedim maskeli yüze korkuyla bakarak "evet ben o katilim" diyip ayağa kalktı "ayrıca boşuna bağırma burada kimse seni duyamaz SEDEF"özellikle ismimi bastırarak söylemişti "lütfen bırakın beni kimseye birşey söylemem, bırakın gideyim nolur" "hayır hayır böyle bir şey yapmicam, ama başka şeyler yapabilirim,şimdi etrafına bak" dedi etrafıma baktım hiç dikkat etmemiştim ama her taraf kanlar içinde ve işkence aletleri ile doluydu "işte bunlardan birini senin üzerinde deniyebilirim,"diye devam etmişti.korkmuştum hemde çok korkmuştum yanaklarımın ıslandığını hissettim gözyaşlarımı tutamamıştım biri maskeli adamın kulağına yaklaşıp birşeyler dedikten sonra oradan uzaklaşmıştı "her neyse başka bir gün hallederiz senin işini ,şimdi öldürmem gereken başka biri var"dedi .arkasına dönüp yürümeye başladı diğerlerinde onu takip ediyordu "lütfen bırakın beni"diye bağırdım arkasından ama o hiçbir şey demeden ışığı kapatıp çıkmıştı hıçkıra hıçkıra ağlıyordum "lütfen biri bana yardım etsin, çok korkuyorum"...

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😊

Mafyanın Doktoru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin