Selammm!!
Bu bölüm biraz daha kısa oldu ama emin olun diğer bölüm çok daha uzun ve heyecanlı olacak.
Satır aralarına bol bol yorum yapmayı unutmayın.Peri Halkından Alina
Peri Halkından Elysia
Hydnora Diyarının Baş Muhafızı Hector
6. "Var Olmayan Sözcükler"
Ayağa kalkıp Morgan'a sinirle ilerlemeye çalıştığımda Kelvin beni yakaladı. "Ben hallederim, geride dur ki yaralanma," tam itiraz edecektim ki "İtiraz istemiyorum Amaris," dedi dağlara doğru ilerlerken. "Yaralanman en son isteyeceğim şey." Son kez bana baktıktan sonra hızını arttırarak ilerledi.
Yavru tavşanın yanına çöküp kendisini avuçlarıma aldım. Yarasına bir şey yapıp yapamayacağıma baktım fakat ok, çoktan karnını delip geçmişti. Avuçlarıma tavşancığın kanı yavaş yavaş sızarken tiksintiyle karnındaki oku çekip çıkardım. Kanın avuçlarıma akışı hızlanırken derin bir iç çektim ve küçük tavşanı ne yapacağımı bilemeyerek dağa yakın olan çalıların arasına, sonsuz uykusuna huzurla dalması için bıraktım.
Nehre doğru ilerlerken prenslerin çok da uzakta olmayan onları duyabileceğim bir şekilde kavga ettiklerini gördüm ve bir kayanın arkasından onları dinlemeye başladım. Başımı çıkartırsam görebileceklerini düşündüğüm için sadece seslere odaklanmaya karar verdim. "Hadi ama Morgan, onu Ay Taşı için buraya getirdiğini biliyorum. Ama bunu yapamazsın bırak diyarı, evrene vereceğin zararı bir düşün!" diye hırladı Kelvin. Ay taşı mı? "Komik olma Kelvin, sende o taşı taşıyorsun sonuçta. Dün köprüde onunla karşılaştığındaki gücü hissetmedin mi?" kafam karıştı ay taşı dedikleri şeyle benim aramda ne gibi bir ilişki olabilirdi ki? "Ama ben onun yanında ay taşını kullanmıyorum Morgan, senin aksine benim amacım ona yardım etmek. Kullanmak değil." Dedi Kelvin nefes nefese.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY TAŞI
FantasyBen Amaris, annem ve kız kardeşimle işlettiğim tavernaya yiyecek götürmek için ormana avlanmaya çıktığımda, varlığından bile bir haber olduğum perilerle dolu bir evrene kaçırıldım. Hem de o evrendeki iki diyardan birinin veliaht prensi tarafından, h...