Isabella i Sebastian wychodzą z kaplicy, gotowi na dalszą walkę. Niestety, w jednym z cichych zaułków zostają zaatakowani przez grupę łowców wampirów.
Isabella: Sebastian, uważaj! Są zbyt liczni, musimy się bronić!
Sebastian: Nie martw się o mnie, Isabella: Ocal nasze życie!Sebastian stawia czoło napastnikom, ale niestety, zostaje trafiony przez strzałę zatrutą srebrem. Chwilę później upada na ziemię, osłabiony i ranny.
Isabella: Sebastian! Nie mogę cię stracić!
Isabella walczy z jeszcze większą determinacją, by odeprzeć atakujących i chronić Sebastiana. Jej oczy płoną intensywnym płomieniem, a jej moc wampirza krwi wzrasta.
Isabella, z gorącymi łzami na oczach, podnosi Sebastiana z ziemi i przenosi go do bezpiecznego miejsca. Jej serce jest pełne determinacji, aby uratować ukochanego.
Isabella: Sebastian, proszę, nie opuszczaj mnie. Musimy znaleźć lekarza, który pomoże ci się wyleczyć.
Sebastian: Isabella... jestem tak wdzięczny za twoją miłość i opiekę. Nie mogę cię stracić.Isabella szybko rusza w poszukiwaniu pomocy. Znajduje tajemniczego uzdrowiciela, który zna się na leczeniu ran wampirów.
Uzdrowiciel: Widzę, że twój ukochany jest poważnie ranny. Ale nie martw się, mam wiedzę i umiejętności, które mogą mu pomóc.
Isabella: Proszę, zrób wszystko, co w twojej mocy, aby go uratować. Jest dla mnie wszystkim.Uzdrowiciel skupia swoje moce i rozpoczyna rytuał leczenia Sebastiana. Wokół nich unosi się magia, a rany na ciele Sebastiana zaczynają się goić.
Sebastian: Isabella, czuję, że moje ciało wraca do sił. Dziękuję ci za to, że jesteś przy mnie przez wszystko.
Isabella: Kocham cię, Sebastian. Jesteśmy razem w każdej burzy i teraz jeszcze bardziej jesteśmy zjednoczeni.
Isabella i Sebastian, po wyleczeniu rany Sebastiana, postanawiają stawić czoła łowcom wampirów, którzy nadal próbują ich schwycić.
Isabella: Sebastian, musimy być ostrożni i zorganizować plan, żeby ich pokonać.
Sebastian: Masz rację, Isabella. Musimy być zjednoczeni i wykorzystać nasze umiejętności, żeby ich zaskoczyć.
Para wampirów zaczyna planować swoje działania. Wiedzą, że łowcy są niebezpieczni i mają wiele pułapek. Ale mają też swoje własne mocne strony, które mogą wykorzystać w walce.
Isabella: Może skorzystamy z naszych zdolności telepatycznych, żeby komunikować się bezszelestnie?
Sebastian: To świetny pomysł! Będziemy mogli działać zgranie i nie dać się zaskoczyć.
CZYTASZ
Wampirzyca miłość
RomanceBellla, która pragnie normalności i miłości. Pewnego dnia spotyka przystojnego człowieka imieniem Alejandro i zakochuje się w nim. Jednak ich miłość jest zakazana, ponieważ wampiry i ludzie nie mogą być razem. Isabella musi stawić czoła nie tylko s...