Isabella kontynuowała swoje wampirze życie, podróżując po świecie i poznając różne kultury. Odwiedziła malownicze miejsca, takie jak Paryż, Rzym i Tokio, gdzie czerpała z historii i kultury tych miejsc.
Podczas swoich podróży, Isabella spotkała też innego wampira o imieniu Sebastian. Byli sobie przeznaczeni i zakochali się w sobie od pierwszego wejrzenia. Razem tworzyli niesamowitą parę, która wspólnie stawiała czoła niebezpieczeństwo.
Isabella i Sebastian stali się również obrońcami wampirzego świata. Walczyli z wampirzymi łowcami, którzy chcieli ich zniszczyć. Ich determinacja i siła sprawiły, że stali się legendą wśród wampirów.
Jednak nie wszystko było tak różowe. Isabella musiała zmierzyć się z wewnętrznymi walkami i pokonać swoje własne demony. Często zastanawiała się, czy warto zrezygnować z wieczności i powrócić do swojego ludzkiego życia.
Ale w końcu Isabella zrozumiała, że wampirze życie dało jej szansę na odkrywanie niesamowitych rzeczy i pomaganie innym. Zdecydowała, że nie ma powrotu i będzie kontynuować swoją wampirzą podróż, z Sebastianem u swojego boku.
***
Sebastian: Isabella, ostatnio coraz bardziej ekscytuję się myślą o tym, żebyśmy się przeprowadzili! Wyobrażasz sobie, jakie to będzie niesamowite?
Isabella: Och, Sebastian, jestem tak podekscytowana! Wydaje mi się, że Szkocja to idealne miejsce dla nas. Zamki, tajemnicze krajobrazy... to wszystko brzmi jak nasze wampirze królestwo!
Sebastian: Dokładnie! Już teraz czuję, jak moje serce bije szybciej, myśląc o tym, że będziemy mogli odkrywać wszystkie te magiczne miejsca razem. Nie mogę się doczekać, aż staniemy na dziedzińcu zamku Edynburskiego i poczujemy dreszczyk emocji.
Isabella: A ja nie mogę się doczekać, aż będziemy mieli nasze własne wampirze gniazdko w Szkocji. Będziemy mogli cieszyć się wspólnymi wieczorami, eksplorować okoliczne lasy i delektować się chłodnym powietrzem, które nas nie uwrażliwia na słońce.
Sebastian: Isabella, jestem tak wdzięczny, że będziemy mogli razem zrealizować ten nasz wampirzy sen. Nie mogę się doczekać, aż zaczniemy naszą nową przygodę w Szkocji. Będzie to nasz własny raj dla wampirów!
Isabella: Sebastian, jestem tak szczęśliwa, że będziemy mogli razem stworzyć nasze wampirze królestwo. Niech ta przygoda w Szkocji będzie początkiem naszej wiecznej miłości i niezapomnianych chwil.
CZYTASZ
Wampirzyca miłość
Storie d'amoreBellla, która pragnie normalności i miłości. Pewnego dnia spotyka przystojnego człowieka imieniem Alejandro i zakochuje się w nim. Jednak ich miłość jest zakazana, ponieważ wampiry i ludzie nie mogą być razem. Isabella musi stawić czoła nie tylko s...