Następnego dnia wieczorem, Alejandro i Bella przygotowali się starannie na kolację u rodziców Belli. Alejandro ubrał się elegancko w garnitur, a Bella założyła piękną sukienkę. Byli pełni nadziei, że ta kolacja przekona rodziców Belli o ich prawdziwej miłości.
Po przybyciu do domu rodziców Belli, zostali serdecznie powitani. Rodzice Belli byli bardzo uprzejmi, ale wciąż trochę sceptyczni. W trakcie kolacji, Alejandro i Bella starali się pokazać swoją miłość i szacunek dla siebie nawzajem.
Podczas wieczoru, Bella opowiedziała rodzicom o wszystkich niesamowitych rzeczach, które Alejandro dla niej zrobił. Opowiedziała o tym, jak dbał o nią i wspierał ją we wszystkim, co robi. Alejandro również podzielił się swoimi uczuciami i obietnicami, które złożył Belli.
Stopniowo, rodzice Belli zaczęli rozumieć, jak szczera i głęboka jest miłość między nimi. Zobaczyli, jak bardzo są dla siebie ważni i jak dobrze się uzupełniają. Ich serca zaczęły się otwierać na tę nową perspektywę.
Po kolacji, rodzice Belli podziękowali Alejandro i Belle za to, że podzielili się z nimi swoimi uczuciami i historią. Przyznali, że chociaż byli sceptyczni na początku, teraz widzą, jak szczęśliwi są razem. Obiecali wesprzeć ich decyzję i dać im swoje błogosławieństwo.
Alejandro i Bella byli ogromnie wdzięczni za to zrozumienie i wsparcie. Wiedzieli, że miłość zwyciężyła i teraz mogą budować swoją przyszłość.
***
Alejandro i Bella byli przeszczęśliwi z błogosławieństwa rodziców Belli. Teraz mogli zacząć planować swoje wspólne życie. Postanowili, że zamieszkają razem i będą budować swoje marzenia.
Wkrótce potem, Alejandro poprosił Bellę o rękę. Był to najpiękniejszy moment w ich życiu. Bella z radością przyjęła to oświadczyny i razem zaczęli planować swoje wspaniałe wesele.
Wybrali romantyczną lokalizację nad brzegiem morza, gdzie mieli się odbyć zarówno ceremonia, jak i przyjęcie weselne. Zaczęli wybierać kolory, dekoracje i menu, aby stworzyć idealną atmosferę dla swojego wielkiego dnia.
Bella zaprosiła swoje najlepsze przyjaciółki, aby były jej druhnymi, a Alejandro poprosił swoich najlepszych przyjaciół, aby byli jego świadkami. Wszyscy byli podekscytowani tym wyjątkowym momentem w życiu Alejandro i Belli.
Czas płynął szybko, a dzień ślubu nadszedł w końcu. Alejandro i Bella byli tak podekscytowani, że nie mogli doczekać się, aby powiedzieć sobie "tak" na dobre i na złe.
Ceremonia była pełna emocji i miłości. Alejandro i Bella spojrzeli sobie w oczy, wymienili przysięgi i złożyli sobie przysięgę na wieczną miłość i wierność. Było to najpiękniejsze i najwspanialsze "tak", jakie kiedykolwiek usłyszeli.
CZYTASZ
Wampirzyca miłość
RomanceBellla, która pragnie normalności i miłości. Pewnego dnia spotyka przystojnego człowieka imieniem Alejandro i zakochuje się w nim. Jednak ich miłość jest zakazana, ponieważ wampiry i ludzie nie mogą być razem. Isabella musi stawić czoła nie tylko s...