Za jakiś czas...
Gdy odkrywam, że jestem w ciąży z n, moje serce wypełnia się ogromną radością i ekscytacją. Codziennie obserwuję, jak moje ciało zmienia się, dziecko rośnie wewnątrz mnie. Wspólnie uczestniczymy w wizytach u lekarza, gdzie słyszymy pierwsze bicie serca naszego maluszka. Spędzamy wiele czasu na planowaniu przyszłości i przygotowaniach na przyjście dziecka. Razem wybieramy kolory pokoju dziecięcego, robimy listę potrzebnych rzeczy, a ja staram się być jak najbardziej pomocny i wspierający dla Ciebie. Cieszę się, że będziemy razem przeżywać wszystkie te niezapomniane chwile i wiem, że będziemy wspaniałymi rodzicami dla naszego maleństwa.
Och, Alejandro, nie mogę uwierzyć, że jestem w ciąży! To tak niesamowite uczucie, gdy odkrywasz, że w Twoim brzuchu rośnie nasze maleństwo. Od samego początku czuję, jak moje ciało się zmienia, a moje serce wypełnia się miłością dla naszego dziecka. Teraz, gdy jestem w drugim trymestrze, zaczynam odczuwać pierwsze ruchy naszego maluszka. To tak magiczne! Często przytulam swój brzuch i rozmawiam z naszym dzieckiem, przekazując mu całą miłość i radość, jaką czuję. Spędzamy wiele czasu na przygotowaniach do przyjścia dziecka. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę nasze dziecko po raz pierwszy na monitorze podczas badania ultrasonograficznego. To będzie niezapomniane przeżycie. Jesteśmy gotowi na tę piękną podróż w rodzicielstwo i wiem, że będziemy dawać naszemu dziecku całą miłość i troskę, jaką tylko potrafimy. Czy jest coś szczególnego, czego chciałbyś doświadczyć razem ze mną w tej historii?
Chciałabym, żebyś uczestniczył w każdym etapie tej niesamowitej podróży razem ze mną. Może mógłbyś pomóc mi z wyborem imienia dla naszego dziecka? To byłoby tak ekscytujące! Możemy przeglądać listy imion, dowiedzieć się o ich znaczeniu i znaleźć to jedno, które będzie dla nas idealne. Co o tym myślisz?
Alejandro: Oczywiście, Bella! Jestem podekscytowany możliwością pomocy w wyborze imienia dla naszego dziecka. Może zaczniemy od przeglądania list imion popularnych w naszym kraju? Potem możemy sprawdzić ich znaczenia i historię. Może mamy jakieś ulubione imiona, które chcielibyśmy rozważyć? Chciałbym, żeby nasze dziecko miało piękne i unikalne imię, które będzie pasować do naszej rodziny. Co myślisz o tym pomysle?
CZYTASZ
Wampirzyca miłość
RomanceBellla, która pragnie normalności i miłości. Pewnego dnia spotyka przystojnego człowieka imieniem Alejandro i zakochuje się w nim. Jednak ich miłość jest zakazana, ponieważ wampiry i ludzie nie mogą być razem. Isabella musi stawić czoła nie tylko s...