"Siktir!"
Karşımda Harin'i görmemle tam anlamıyla sıçtığımı anladım. Bizi öpüşürken görmüştü ve şu an Taehyung'un bedenindeydim.
Gözlerim açılırken ne diyeceğimi düşünüyordum. Harin'in gözleri ise Taehyung'un, yani benim, üzerindeydi. Ona bir açıklama yapmamız gerekiyordu.
Taehyung'a bakıp elimle alnımı ovalar gibi yaptım ve Harin'i işaret ettim. O da bana bakıyor, muhtemelen benim gibi ne yapacağını bilemiyordu.
Kaş göz işareti yaparak bir şeyler söylemeye çalıştım ama anladığını düşünmüyordum.
"Harin?" dedi şok olmuş bir ifadeyle. Oyunculuğu gerçekten iyiydi.
"Siz... ne yapıyordunuz öyle? İkiniz birlikte misiniz?"
"Hayır- yani şey... Ben açıklayabilirim-"
"Harin! Buraya gelir misin? Bayan Kim seninle konuşmak istiyor."
Annemin sesiyle Harin'in kafası merdivenlere çevrildi. "Hemen geliyorum!"
Harin Taehyung'a gözlerini kısarak bir bakış attı ve arkasını dönerek merdivenlere yöneldi.
Harin gözden kaybolur kaybolmaz Taehyung'u duvara iterek dudaklarımızı tekrar birleştirdim. Başımın dönmesiyle bedenime döndüm. Taehyung kaşları çatılmış bir şekilde bana bakarken yüzüne tokadımı geçirdim.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun? Şimdi olacaklardan haberin var mı senin? Her şeyi daha berbat ettin."
Taehyung kafasını çevirerek gözlerime baktı. "Harin'in bizi görmesi neyi değiştirecek ki? En fazla ne yapabilir?"
"Babama söyleyebilir ve babamın tepkisi düşündüğün gibi olmaz. Muhtemelen şimdi beni bununla tehdit edecek. Eline koz verdiğin için tebrikler."
Tam arkamı dönüp gidecekken kolumu tutmasıyla durdum.
"Jennie, bekle. Onunla konuşacağım."
Sesli bir nefes verdim. "Onunla konuşman hiçbir şeyi değiştirmeyecek. Harin babamdan başka kimseyi dinlemez."
Kolumu elinden kurtarırken, "Sadece benden uzak dur," dedim. "Bunun bir daha tekrarlanmasını istemiyorum. Birbirimizi olabildiğince az görmeye çalışalım."
Merdivenlere yönelirken arkama bakma gereği bile duymadım. Salona geldiğimde koltuğun birine oturdum. Annem ve Bayan Kim sohbet ediyordu.
Taehyung dikkat çekmemek için birkaç dakika sonra geldi. O koltuğa otururken Harin'in imalı bakışlarını görmezden geldim. Kesin herkes gittikten sonra beni sorguya çekecekti.
"Duyduğuma göre Taehyung ve Jennie birlikte çekimde yer alacaklarmış. Markamız için çok iyi olacağını düşünüyorum."
Bayan Kim'in söylediği şeyle gözlerimi onlara çevirdim. Yapmacık gülümsememi de eksik etmedim tabii.
Annem gülümseyerek, "Ben de öyle. Taehyung'un ne kadar başarılı olduğu her halinden belli oluyor. Jennie de markamızın en ünlü elçisi. Kimyaları mükemmel." dedi.
Tabii ki böyle düşünmüyordu. Söyledikleri yalandan ibaretti. Sahte gülümsemesiyle mutlu aile tablosu çiziyordu. Ama o sahte gülümsemenin sahte olduğunu sadece evdekiler bilirdi.
Uzunca ettikleri boş sohbetleri içim sıkılarak dinledim. En sonunda kalkmaya karar verip hepimize iyi akşamlar diyerek kapıya yöneldiler.
Annem ve babam onları yollarken ben de merdivenlere yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Body | taennie
FanfictionKim Jennie ve Kim Taehyung bir gün birbirlerinin bedenlerinde uyanırlar. "Tekrar eski hâlimize nasıl döneceğiz?"diye sordum karşımdaki bana yabancı olan ama ben olan kişiye. Sırıttı ve dudaklarını yaladı. "Onu bilmem ama mükemmel bir vücudun var...