Rose
Od małego byłam uznawana za utalentowaną i kreatywną dziewczynę, która jest pupilkiem każdego nauczyciela. Zawsze lubiłam się uczyć, czytać książki oraz uprawiać sport. Moi rodzice chcieli, żebym była znana na całym świecie, więc od najmłodszych lat ciągali mnie po różnych dodatkowych zajęciach. Ja jednak nie chciałam iść w innym kierunku niż siatkówka, lecz oni z niewiadomych mi przyczyn zabraniali mi jej. Dużo razy próbowałam namówić rodziców wraz z Liamem, ale to nie wychodziło. Pewnie zadajecie sobie pytanie co to za chłopak. Liam Wilson był moim przyjacielem od piaskownicy, z którym wychowywaliśmy się razem. Nigdy nie będę żałowała, że go poznałam i mogę dobrze wspominać wspólnie spędzony czas, lecz na razie tylko ten z dzieciństwa. Nie mogę zaprzeczyć, że jest cholernie przystojny.
Jego tatuaże, lekko roztrzepane, opadające włosy i te mięśnie.... Jedyne słowo którym można go opisać to IDEAŁ. Chociaż wiadomo jak duża część chłopaków posiada jakieś swoje minusy i jego życie polega na zasadzie laska na jedną noc. Jakoś nigdy się nie zakochuje i nie wchodzić w długie związki. Laski najczęściej kleją się do niego tylko na szybki numerek, a potem udają, że nic się nie stało. Mogę wam zdradzić swój mały sekret, od małego byłam zakochana w nim. No właśnie podkreśla, że byłam. Liam jest kapitanem naszej szkolnej drużyny piłkarskiej oraz „Przywódcą " znanej na całe miasto grupy chłopaków. Nasza aktualna relacja opiera się na tym, że Liam wraz z kolegami dokucza i upokarza mnie oraz moją przyjaciółkę. Mimo tego wszystkiego co zrobił nigdy nie poszłam z tym do dyrektora, sama nie wiem dlaczego, może się boje.
Może coś się zmieni w naszej relacji?
Czy zmieni nastawienie do mnie?
Może uda się nam załapać tak dobry kontakt jak kiedyś?
Nie no co ja pieprzę, oczywiście że jest to niemożliwe, żeby się tak stało, przecież to pieprzony Liam Wilson.
***
HEJKA KOCHANI WITAM WAS W MOJEJ PIERWSZEJ KSIĄŻCE. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA . ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE NA MOJEGO IG(TAKA SAMA NAZWA JAK TU), TAM BĘDZIECIE MOGLI DUŻO SZYBCIEJ DOWIEDZIEĆ SIĘ KIEDY ROZDZIAŁ LUB JAKIŚ LEKKI SPOILER. MIŁEGO!
WASZA D.
CZYTASZ
Is this really it?
RandomRose i Liam znają się od małego. Zawsze byli blisko i mogli na siebie liczyć. Jednak po jakimś czasie ich relacja się zmieniła, ale ciekawe czyja to była wina. Rose była bardzo utalementowaną dziewczyną która kochała grać w siatkówkę. Liam był typow...