Part 10

7 2 10
                                    

Yolculuk başladığında, Harry kafasındaki soruların çoğundan kurtulmuştu bile. Dumbledore'un da yardımıyla yeşeren yepyeni bir umut ile yola çıktığından eski karamsar havası da şu sıralar pek görünmez olmuştu.

Hogsmeade'e vardıklarında üç kişiyle buluşup farklı bir mekana geçme kararı aldılar. Bu üç kişiden ikisi seherbaz, biri ise muggle'dı.

Seherbaz Ludwig:
Harry Potter. Sizinle tanışmak için yıllardır bekliyordum, büyük bir onur.

Harry:
Teşekkürler efendim.

Muggle soyundan gelen Jack, diğer adıyla Deadmug Harry'e yalnızca bir bakış attı ve arkasını dönüp cebinden çıkarttığı kağıda bir şeyler karalamaya başladı.

Bu kağıt, Harry'nin çantasındaki yaldızlı notla aynı kağıttı.

Seherbaz W. :
Tanıştığımıza memnun oldum. Bana kısaca Carrot diyebilirsin. Komik bir lakap olduğunu biliyorum.

Harry acıyarak elini sıktığı seherbaza baktı ve haline şükretti. Dumbledore'un bu tip insanlarla ne gibi bir işi vardı ki? Yolculuk başlayalı yalnızca bir gün geçmiş olmasına rağmen Harry'nin canı sıkıldı.

Ron:
Bu adamlar niye yalnızca seninle tanıştı? Dışlanmış hissettim BLOADEY HELL

Harry:
Dumbledore bir şeyler biliyor olsa gerek. Ben de bilmiyorum aq

-------

Jack:
Albus, bizi buraya çağırma amacını biliyoruz. Lütfen sen yolu göster ki devam edelim.

Harry anlık düşüncelerinden sıyrılarak dudağının kenarından akmak üzere olan salyasını sildi ve ağzını bıçak açmayan Jack'in bir anda sessizliği bozan sözleriyle irkildi. Daha sonra Dumbledore devam etti;

Sizinle olan münasebetim belli. İzin verin önce çocuklara anlatayım.  Harry, seninle başlayacak olursak: Baban ve Jack, yıllar önce bir iş üzerinde beraber çalışmak niyetiyle bir araya geldi. Jack bulunduğu semtte çok saygın bir adamdı ve baban gibi büyü dünyasından insanlarla tanışmışlığı çoktu. Bu "iş" üzerinde yıllarca çalıştıktan sonra babanın vefatı üzerine iş yarım kaldı. Biz bu işi tamamlayacak kişiler olarak toplandık. Tam 7 kişi, bunun anlamını biliyor musun?

Harry:
Hayır efendim.

Dumbledore:
Voldemort'un ruhu 7 hortkuluk'a bölünmüştü. 7 Jack'in en sevdiği ve anlam yüklediği rakamdır. Birçok düzende ve kuralda 7 rakamını görürsün. "İş" dediğimiz de bu rakamla içli dışlı bir şey.

Harry:
Peki efendim, ya Ron ve Hermione'nin benimle gelmesini istemeseydim, o zaman 7 kişi olmazdık?

Dumbledore:
Hayatta tesadüfler son bulmaz Harry. Sen onların gelmesini istedin veya istemedin, her türlü 7 kişi olmak zorundaydık. Şimdi, izin verirseniz bu "iş" nedir anlatmak istiyorum.

Hermione:
Profesör, ben biliyor olabilirim.

Hermione'nin bu argümanına karşılık odadaki herkes ona döndü. Jack sessizliği bir kez daha bozarak;

"Seni hatırlıyor olabilirim."

-------
Devam edecek.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 10 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CAYWhere stories live. Discover now