Resmen yirmi tane mağaza gezmiştik. Çok yorulmuştum zaten balo için elbise almıştık ama Açelya durmuyordu. Ulan kız kırk tane elbise almıştı , ne zaman duracaktı lan.
"Açelya , yetermi çok fazla alışveriş yaptın .""Yazcım, şu son mağazaya yeni sezon kıyafetleri gelmiş oralarda bakalım gel "
"Açelya yet-" Açelya çoktan mağazaya girmişti ulan bunların hepsinimi giycen . Açelyanın peşinden girdim ve yanına gittim. Gözüme bir elbise takıldı , elime aldım ve aynada önüme tuttum.
Çok hoşuma gitmişti ama çok abartıydı."Yaz bu elbise sana çok yakışır alsana "
"Çok abartı değilmi ?"
"Hayır tabikide , yarın herkes abartı giyecek sende bunu giy "
"Bilemedim"
"Saçmalama çok güzel , kesinlikle almalısın"
Aynada kendime bir kez daha baktım."tamam , alıyım o zaman "
Mağazadan çıktıktan sonra aldıklarımızı arabaya koyduk ve arabaya bindik.
"Yaz , tırnaklarımızı yaptırmaya gidelimmi?"
"Yok ya uzun sürer şimdi o "
"O zaman , gidiyoruz "
"Gidiyoruzmu ? "
"Evet "
tırnaklarımızı yaptırmak için geldiğimizde sarışın bir kız Açelyaya yönelip " hoşgeldiniz Açelya hanım buyrun sağdaki odaya geçin "dedi.
Sağdaki odaya girdik ve oturduk."Nasıl bir tırnak yaptıracaksın , Yaz "
"Bilmiyorum "
Kadın bana modelleri gösterdi.
"Şu olsun ""Tamam hanımefendi "
Açelya çoktan yaptıracağı modeli seçmişti. Tırnaklarımızı yaptırdıktan sonra arabaya bindik .
"Yaz , kafeye gidelim mi ? Bildiğim çok güzel bir yer var " Oha ama daha ne yapacaktık."Gerek yok aslında "
"Gidiyoruz "
"Tamam "
Kafeye oturduk Açelya telefonunu çıkardı ve birine yazmaya başladı. Telefonuma gelen bildirimle telefonu çıkartıp Açelya' çocukluk arkadaşları ve Yaz ' grubuna mesaj yazmıştı.
Bildirime tıkladım ve mesaja baktım.Açelya: Ateş , Barış yarın balo yapıyorum sizde gelin
Barış: Yaz gelmiycek mi ?
: ben Açelyanın yanındayım , bende
gelicem. Açelya baya elbise aldı , baloda
hepsini giyecek herhalde hdhhcudgdjBarış: dhhfhxhsnshnx
Açelya : Barış gülme , hem yarın bi tane giyeceğim.
Barış: hangi bi tanesini bfgchchshdydh
: bfgcxhdhfhdbshdh
Açelya: bence yarım saate benim evde buluşalım
ve ne giyeceğime karar verelim.Barış: olur
Açelya: o zaman yarım saate bendeyiz.
Barış: tamam , ben Ateşide alır gelirim.
Açelyayla kahvelerimizi içtikten sonra evine geçtik zile bastık , Derin kapıyı açtı.
"Hoşgeldiniz "
Açelya hiçbirşey demeden içeri girdi."Hoşbulduk Derin "
İçeri girdim ve salona geçip koltuğa oturdum. Açelya telefonuyla ilgileniyodu , bende boş durmamak için telefona baktım.
Zil çaldığında kapıya döndüm. Derin kapıyı açmıştı.
"Naber Derin? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşil Sitesi
Random★"sadece bir görev en fazla ne olabilirki ? " Bazen görevlere giderken böyle derdim kendime. Peki ya bu seferki. Sadece bir görevmiydi...