Hepimiz merakla Barışı takip ediyorduk , bahçeye çıktık ve havuzun önüne geldik.
" ee Barış, ne yapıcaz burda ?""Açelya tut elimi , Derin sende diğer elimi tut " ne yapmaya çalıştığını anlamamıştım. Açelya ve Derin merakla Barışın elini tuttu .
" hazırmısınız ""Neye hazırmıyız Barış ne diy-" Açelya sözünü tamamlayamadan Barış ikisininde çekiştirerek havuza atladı . Onların bu halini Ateşle kahkaha atarak izledik. Sonra Ateşi kolundan tuttum ve onuda beraberimde çekerek havuza atladım.
Herkes bana garip garip bakıyordu.
"Ne oldu yanlış bişeymi yaptım ?"Barış yanıma geldi."Ateş böyle şeylerden hoşlanmaz "
"ben, bilmiyorum kusura bakma Ateş "
"Yok sorun değil benimde eğlenmeye ihtiyacım vardı zaten"
"Bi dakika Ateş kardeşim sen buna sinirlenmedinmi?"
"Yoo , sinirlenmedim "
"Eminmisin ?"
" eminim Barış eminim "
" Ateş kardeşim senin adın emin değil , sen emin değilsin"
Barışta bende sesli bir şekilde gülüyorduk. Barış bana su atmaya başladı bende ona attım birden herkes bu oyuna dahil olmuştu. Gülüşerek oyuna devam ettik.
Neredeyse bir saattir havuzdaydık.
"Artık çıkalımmı ? ben üşüdüm ""Açelya hanım haklı bende üşüdüm "
"Evet hanımlar artık çıkalım " Ateş çıktıktan sonra arkasını döndü ve Derinin elini tutup onuda çıkarttı sonra Açelyayı çıkarttıp Barış ve bana döndü .
"Siz çıkmayı düşünmüyorsunuz heralde ""Yok kardeşim " Barışla ben küçük çocuklar gibi hala suda oynuyorduk.
"Hasta olacaksınız çıkın hadi "
"Yazın ortasında hastamı olunur ?"
"Olsun şuan gece ve rüzgar var çıkın hadi "
"Ateş bi dur hem rüzgar sıcak esiyo"
"Yaz duruyorum da hasta olacaksınız "
"Uff , Barış hadi çıkalım "
"Uf Ateş ya " Barış ve bende çıktık.
"Hadi içeri girelim Derin ve Açelya çoktan girdi bile "
İçeriye girdiğimizde Açelya ortalıkta yoktu Derinde üzerine bir battaniye almış ayakta dikiliyordu.
"Derin , biz gidiyoruz ""Tamam , Ateş bey "
" ben sana kaç kere dedim Ateş de diye "
"Görüşürüz Derin"
"Görüşürüz Barış "
"İyi geceler "
"İyi geceler , Yaz "
Açelyanın evinden çıktık , Ateşlerin evinin önüne geldiğimizde Barış hızla eve girdi.
"Seni eve bırakmamı istermisin ?""Gerek yok desem gelmiycekmisin ?"
"Gelicem ?"
Gülümsedim "gel o zaman "
Evin önüne gelene kadar konuşmadık, zaten on adım falan vardı.
"İyi geceler , Ateş ""İyi geceler Yaz "
Bahçe kapısından içeri girdim, odama çıkıp giysi odasına girdim pijama alıp banyoya girdim. Banyodan çıktığımda yatağıma oturdum ve havluyla saçımı kurutmaya başladım. Saçımı kuruttuktan sonra havluyu masama koydum , pencereye baktığımda Ateşi gördüm.
El salladım oda el salladı , yatağıma geçtim pikemide üzerime örterek uyudum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşil Sitesi
Diversos★"sadece bir görev en fazla ne olabilirki ? " Bazen görevlere giderken böyle derdim kendime. Peki ya bu seferki. Sadece bir görevmiydi...