Derya bir az sakinleşti.Ercanla salona geçti.Koltukta oturdular.Ercan kahve yapıp getirmişti.
"Kardeşim,ee nasıl gidiyor dersler?"
"Sew falan var mı?"Sen kimsin ya ?"
"Aa kırılırım ama abin işte."
"Pa%ucu#un abisi"
"Uff yeter be amma söylendin ha sen de istemezsen gidiyorum giderim yani ne var"
Diyip ayağa kalktı.Ayrıntı*
Deryanın üzerinde mor renkli mini etek,eteğin üzerinde sweatshirt ve altta jordan ayakkabı vardı.Saçı boğaza bağlanan iple toplanmıştı. Saçları ve gözleri siyah,beyaz tenli birisi idi.21 yaşında.
Ercanın altında siyah pantolon üstünde mor sweatshirt vardı.kahve rengi gözleri siyah saçı,beyaz tenli birisi idi.23 yaşında."Tamam dur."
"Gitmene gerek yok belki iyi anlaşa biliriz.Ama önce niyetini öğrenmem lazım neden şimdi?""Gerçekten?"
"E-evet."
"Peki,güzel gözlü kız şu yakışılıya şans verdiğin hiç pişman olmayacaksın"
"Yeueje iddialısın yani peki öyle olsun"
"Bak ne diyeceğim,bu gün seninle şehire yeni bir tur atalım mı? Hwm ikimiz de yabancısıyız bu şehrin"
"Sen nereden geldin?"
"Ankara."
"Vay güzel şehirdir Ankara.Benim İzmirden geldiğimi biliyorsundur herhalde."
"Evett biliyorum,sapığım ya ben."
"Ya şaşırmıştım seni öyle görünce ne yapa bilirim?"
"Gidelim mi?"
"Hadi"
"İşte benim kardeşim ya."
"Yalnız bir sorun var ben öyle yer değiştirmeği sevmem hem şehir değiştirip üstüne şehri turlamayı hiç sevmem.En azından öyle alengirli yerlere gitmeyelim."
"Yok be ne gidicez zaten ben de çok az tanıyorum buraları."
"İyi o zaman hadi gidelim."
♡♡♡
Evett bölūmūn sonu geldi arkadaşlar.Sizce abisi nasıl biri?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarama Oyun
Paranormal"İzin vermedim,şimdi tüm izleyenlerin karşısında söylüyorum hak yerini buldu.Yaramla oynayanlara güzel bir oyun oldu."