"Kimsin sen? K-kimsinn"
"Tamam dur sakin ol anksiyete kız"
"Kimsin ve beni nereden tanıyorsun?"
"Shh sakin be güzelim."
"Hoşt sapık nerden güzelin oluyorum ben senin?"
"Peki abiciğim."
"....."
"Ne abisi be"
"Canım kardeşim gel ben sana her şeyi anlatıcam hadi bir oturup konuşalım."
"Yok,sen geç şuraya ben annemleri arayacağım."
"Yalnız baba aynı,yani öyle bir hata yapma diye söylüyorum."
"Hahahaha Aman ne komik"
"İsmin ne"
"Ben Ercan güzelim sen de D"
"Shh ismimi ağzına alma Mertcan."
"Ercan."
"Mertcan daha İyi babamı arayayım da ismini değiştiri versin be Mertcan"
"Hahahaha çok komik"
"Alo efendim kızım, iyimisin"
"Baba,lütfen artık bana bu soruyu sormayın evet iyiyim merak etmeyin."
"Geldi mi abin?"
Telefon Deryanın elinden kayıp halının üzerinde rüya gördü.♡
hsküuzöübsspıa rüya neydi acaba jodldoksjsl"Kızımm"
"N noldu abiciğim."
Deryanın gözünden kıyafetinin yakasına doğru yavaş-yavaş süzülen damlalar içinden akan kanlara karışmıştı.
"D-Derya kızım"
(Lan ne kızım kızım be yeter ulan yeter slklar zaten kızı üzüyorlar bi de iyimisin diyorlar he İyi aynen zengin aile değil mi hepsi aynı al birini vur ötekine kaos kaos ardınca)Ercan telefonu aldı.
"Babacığım ama hep kızım diyorsun bir kere de şu güzel oğlunun karizmatik sesini duymak iste.""Oğlummm"
"Babacığım"
"Duyar kasma lan"
"Aman baba ya kızın İyi merak etme şu an beni gördüğü için sevinçten ağlıyor."
"Bak hatta gözlerini sıkıca kapatmış ayaklarını yere vuruyor zıplıyor herhalde sevinçten.""Oğlum{● kızıma dikkat et {●nolursun"
[neden gülme randomu var da ağlama randomu yok lan ben bir random yapıcam dhrkeklsle ağlama randomu olsun be{● şu nasıl]"Aa babacığım tamam be ağlama artık."
"Bak ben telefonu kapatıyorum şimdi"
♡♡♡
Evet canlar nasıl olmuş hikaye?Devamı gelsin diyenlerrr
Okuduğunuz tarihi bırakırmısınız 👉👉👉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarama Oyun
Paranormal"İzin vermedim,şimdi tüm izleyenlerin karşısında söylüyorum hak yerini buldu.Yaramla oynayanlara güzel bir oyun oldu."