06

40 7 1
                                    

Simdi baslamadan önce söyle bisey aciklayayım,

Bu fici kısa tutacağım 10. Bölümde final yaparım muhtemelen çünkü sarmadı :(

Yine fic yazarım ama 4 bölüm sonra falan bu fici final yapacağım, iyi okumalar!!

---

Momo ile uzun uzun konuştuk. Tzuyu'yu sevmediğini ve ilişkilerinin bittiğini, sadece Tzuyu'nun bunu kabullenemediğini söyledi.

Ona inandım. Çünkü onu seviyordum. Ama Tzuyu ile işim vardı. Kalbi kırık bir eski sevgiliydi sadece.

Ama belki de korkutucu bir eski sevgili olabilirdi. Bana zarar vermeye kalkabilirdi.

Bu beni korkutuyordu. Şiddet ve ölüm. Kan ve kavga, bunlar benlik değildi.

Oldum olası kırmızı renginden bile nefret etmişimdir.

Momo ellerimi tuttu. "Barıştık değil mi? Ben asla seni de başkasını da aldatmam, bunu biliyorsun."

İç çektim. "Sanırım evet."

O gün barıştık. Başka bir yanlışını görmedim.

---

3 ay sonra...

Momo'yla bir kafede buluşmuştuk. Kahve içip sohbet ettikten sonra geç bir saatte ayrıldık.

Momo farklı yöne gitti, ben farklı yere. Fakat bir ara sokakta gelen kan kokusuyla burnumu kapattım.

Etrafıma bakınca karşımdaki tanıdık yüzü gördüm.

"Momo?" dedim, ona ve elindeki baltaya bakarak.

Üzerinde kan lekeleri vardı, saçları yüzünü kapatmıştı, hızlı nefes alıp veriyordu.

Bakışlarım aşağıya kaydı, gördüğüm şeye inanmayarak şaşkınlıkla ağzımı kapattım.

Gözlerimde yaşlar birikmişti. Yerde yatan, kanlı bir beden vardı.

Tüm algılarımın kapandığını hissettim. Momo da korkuyla bana bakıyordu.

"Dahyun.."

Momo birini mi öldürmüştü? Neden? Momo... Benim Momo'm.. Hayır hayır...

"Hayır! Yapmadın dimi?!"

Ağlıyordum ama bağırıyordum. Sonra siyah kapşönünü fark ettim. Boyu da o gecekiyle aynıydı.

Chaeyoung'u da mı Momo öldürmüştü? Yok artık!

Ciğerlerimi yandığını, kalbimin sıkıştığını ve nefes alamadığımı hissettim.

"Düşündüğün gibi değil!" diyerek baltayı yere attı ve yanıma geldi. Omuzlarımdan tutunca hızla geri çekildim.

"Dokunma bana!" Yaşlar gözlerimi yakarken başımı ellerimin arasına aldım. "Chae'yi de sen öldürdün! Katil!"

Eliyle ağzımı kapattı. "Bağırma, yalvarırım!" ses tonu yalvarıyordu ama sertti.

Ben nasıl bir belanın içindeydim?

---

Momo beni bir şekilde ikna edip bir yere getirdi.

Hala ağlıyordum ve kalbim sıkışıyordu. Kimsenin olmadığı bir yerde oturuyorduk.

"Her şeyi baştan anlatacağım, sadece lafımı kesme."

Başımla onaylayıp dinlemeye başladım. Boğazını temizleyip konuştu.

"Yaklaşık 5 yıl önce annemi kaybettim. Bir kadın gelip bana yardım etti, beni büyüttü ve eğitti. Dövüş eğitimi verdi bana. Ben ise idol oldum. Kadın, eğer onun istediklerini yapmazsam babamı öldüreceğini söyledi. Ve Chae'den önce de seni öldürmekle tehdit etti. Asıl amacı beni kullanmakmış. Yapmak zorundaydım."

Make-up artist/DahmoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin