Taehyung nefes nefese okulun pis tuvaletinde oturmuş üstündeki garip duygunun geçmesini bekliyordu.Öyle ki sadece garip duygu yok,terliyor,içinde kendinden başka biri varmış gibi hissediyordu.
Elbette biliyordu kızgınlığa girmişti.
Ama hala kabullenemiyordu bu durumu.Ne kadar çok istediğini anlatamazdı.Toplumda yargılanmaktan korkmak,insanların onu ruhsuz ve cinsiyetsiz biri olarak görmesinden delice korkuyordu.Hatta öyle ki dövülmüştü bile.Ama artık kurtulmuştu herkesin ona karşı olan bakışlarından,düşündüklerinden ve zarar görme olasığından..
Taehyung fark etmesede tuvaletin içi feromonlarıyla dolmuştu.Bir alfa girse onu zor durumda bırakacağı belliydi.Ama kimse gelmeden o çok sevdiği Jungkook'un feromonlarını aldı.Almasıyla üstündeki baskının biraz daha azaldığını ve rahatladığını hissetti.
Olduğu kabinden duyduğu kapı kapanma sesi ile gerçekten onun geldiğini anlamıştı.Başka biri olamazdı tanıyordu deltanın feromonlarını.Öyle ki sadede feromonların baskınlığı Jungkook'um diye bağırıyordu.
"Güzelim,ben geldim korkma hadi çıkaracağım seni buradan."
Rahatlatıcı sesini işitti sarışın.Mutlulukla yerinden kalkmaya çalıştı ama kalkamadı.
Jungkook hissettiği yoğun feromonlarla başının döndüğünü hissetti.Nasıl güzeldi nasıl anlatırdı kokusunun mükemmelliğini.Orkide bahçesine düşmüş gibiydi hep kalmak istedi kimse onu çağırmasın,kaldırmasın,ellemesin istedi.Kokunun kaynağını bulup saatlerce,günlerce,aylarca yetmedi yıllarca orda kalıp soluklanmak istedi.
Kafasını iki yana sallayıp kendine geldi.Kalbinlere tek tek bakarken sesi soluğu çıkmıyordu Taehyung'un.Biliyordu dili varmıyordu konuşmaya.Konuşmaya gücü yetmiyordu oda yaşamıştı bunları ilk kızgınlığı,ilk içinde ki kurdu hissedişi,ilk garip hissetmeler bunları anlıyordu.
En sondaki kabinde bulduğu küçük bedenle kalbinin tekledi,soluk borusundan geçen nefesi takıldı.Çünkü alttan alttan kendisine bakan bir çift sarı göz vardı.
İşte o an anladı omegaydı,Taehyung'u bir omegaydı.Gözlerine baktıkça içi gidiyordu deltanın.Her seferinde dalıp gidiyordu bir şeylere ama elinde olan bir şey değildi ki? Her şeyi o kadar mükemmeldi ki içeriye biri girsin onun bu güzel halini görürse kafasına sıkabileceğini düşünüyordu.
Daha fazla durmadı yoksa katil olabilirdi.Kabinde köşeye sinmiş olan bedeni kucağına almış kollarının arasına saklamıştı.Ona dokunurken bile parmak uçları uyuşuyordu içinde fırtınalar kopuyor,deltası göğsüne art arda pençelerini geçiriyordu.
"Nasıl da güzel saçmışsın içeri çiçeklerini orkidem."
Omega kucağında olduğu adamın oluru varmış gibi daha çok sindi olduğu yere.Orkidem demişti ona feromonları orkide gibi mi kokuyordu? Sevmişti delta onun kokusunu omegasını iteklememişti aksine yamacına almıştı.
"Kapat gözlerini gösterme kimseye güzeller güzeli sarılarını."
Jungkook kucağında ki çocuğu sanki daha çok utandırmak istermiş gibi cümlelerini arka arkaya sıralıyor,Taehyung'un sıcaktan al al olmuş yanakları daha koyu bir renk alıyordu.
Dışarı çıktıklarında Taehyung gerçekten gözlerini kapatmış başını adamın omzuna yaslamıştı.Delta ise kalabalık bir yerde oldukları için feromonlarını kullanıyor omeganın kokusunu bastırıyordu.Bastırmasına rağmen hala daha çocuğa bakan alfalara en öldürücü bakışlarını gönderiyordu.
Sonunda arabaya geldiklerinde çocuğun yarı uykulu bedenini arka koltuğa yatırmış kendiside sürücü koltuğuna geçip Taehyung'un evine sürmeye başladı.
"Jungkook."
Arka koltuktan gelen cılız sesle aynadan ona baktı Delta.Taehyung ne yaptığını bilmeden kendini koltuğa sürtüyordu. Jungkook belini kıvırarak kalçasını koltuğa sürten bedeni gördüğünde gözlerinin anlık yeşile döndüğünü hissetti.
Arabadaki yoğun feromonlar üstüne koltukta içindeki gıdıklanmayı geçirmeye çalışan bir omega vardı.
Kendine hakim olması gerekiyordu gene de."Geldik sayılır güzelim eve dayan biraz."
Bakışlarını çoktan aynadan çekmiş önüne dönmüştü.Neyseki iradesini koruyabilen yapısı vardı.
Eğer kendisi yerinde bir alfa olsaydı çoktan arkada duran bedenin üstüne atlamıştı bile."Ne-Ne yapacağım Jungkook geçmiyor bu yardım et."
Derin bir nefes verdi delta.İçindeki kurdunu zaptetmek zorken bir de arkada kendini koltuğa sürten Taehyung olunca daha da zorlanıyordu.Ama ne olursa olsun kendini kontrol etmeliydi çünkü adı üstünde arkadaki beden kızgınlıkta ve doğru düzgün daha ne isteyeceğini bile bilmiyordu.
"Hadi güzelim in."
En sonunda evin önüne geldiklerinde arabayı durdurmuş arabadan inip Taehyung'u almak için arka kapıyı açıp kucaklayacağı sırada omega tarafından içeri çekilmişti.Anlık olan şeyle anlamaz şekilde bakan delta koltuğa oturmuş diyeceği şeyi bekliyordu.
Taehyung ise kendini daha yeni tanıştığı kurduma bırakmış şekilde Jungkook'un kucağına oturdu.Adam bu anlık gerçekleşen şeyle kasıldı.
Ellerini bacaklarını iki yanında yumruk şekilde bırakıp sesli bir nefes bıraktı Jungkook. Kendine hakim olması daha da güçleşiyordu."Lütfen yardım et."
Kalçasını Jungkook'un sertliğine bastırdı.İçi kaşınıyordu ve ne yapması gerektiğini bilmiyordu.
Jungkook ise ne kadar dayanabilceğini bilmiyordu üstelik kucağında dolu gözlerle bakan bir Taehyung vardı."Yavrum pişman olacağın şeyler yapma.Hadi kalk."
Pişman olmaz sadece utanırdı Taehyung.O yüzden kafasını iki yana salladı.Boşta duran ellerini adamın geniş omuzlarına bırakıp tekrar altında duran kasıklara sürtündü omega olan. Geçmiyordu içinde
yangınlar çıkıyordu sanki."Pişman olmayacağım sadece- sadece biraz yardım et."
••
Lütfen sövmeyiniz
Ve hiç memnun değilim bölümden biraz aceleye gelmiş gibi
Bölüm nasıldı yorumları görmek istiyorum artık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orchid • tk
FanfictionBen karanlıkta bile parlayan gözlerine,güneşte altına dönen saçlarına ve en önemlisi sıcacık kalbine aşık oldum.Ve sana yemin ederim ki sarışınım o kokun benim sana olan sonsuz aşkımı her seferinde daha da alevlendirdi. Omegaverse! Uketae! Semekook!