İlaç kokusunun sinmiş olduğu duvarlar ve o duvarlar içinde bulunan bir adet Jungkook.Oturmuş olduğu deri hastane koltuğunda arkasına bile yaslanmamış, daima dik olan omuzları çökmüş bir şekilde bekliyordu.Odada derin bir sessizlik vardı.Öyle ki odadaki tek ses saatin çıkardığı o rahatsız edici sesten başka çıt bile çıkmıyordu.
Keşke diyordu delta, keşke o başında dursaydım da bedenine hiç bir el uzanamasaydı.O bembeyaz eşyası şimdi grinin bir tonu almış, yaraları ve morlukları yüzünün her yerine yayılmıştı.
Nasıl? Kim onu bu hale soktu? Nasıl kıydılar?
Aklında deli sorular dönüyordu Deltanın.İçi yanıyordu sanki kendisi suçluymuş gibi kafasına sıkası geliyordu.Taehyung'a ne ara bu kadar yakın olmuştuda şimdi içini bu denli yakıyordu? Aşıktı. Sarı saçlarının tek bir teline bir şey olsa dünyayı yakardım diyordu. Yakamadı. Daha beteri oldu dokunmaya kıyamadığı esmer tenine türlü izler bıraktılar. Sadece izler bırakmamışlardı belinde çatlaklar vardı, ayak bileği kırılmıştı.Bunları doktor ona sayarken nasıl sakin kalmıştı bilmiyordu.
Burada oturmak bile ona zehirdi.Gidip o adamları bulmalı, çiğ çiğ yemeliydi. Ama beklemeliydide önünde yatan beden uyandığında yalnız hissetmesini istemiyordu. Arkadaşlarını aramıştı az önce doğrusu aratmıştı. Kendisinde o gücü bulamıyordu.
Ömrü hayatı boyunca ilk defa bu kadsr güçsüz hissediyordu.
Geçen dakikaların ardından yataktan gelen kıpırdanmayla boşluğa bakan gözleri Taehyung'a döndü.Saniyeler önce baygın olan beden gözlerini açmaya zorlanır gibi göz kapaklarını oynattı.Anında olduğu yerden ayaklanan Jungkook ise yatağın başına gelmişti çoktan.Kalbi göğsüne şiddetle çarpıyor, uyanan bedenin gözlerine bakmak için heyecanla bekliyordu.Taehyung ise sanki onun isteğini duymuş gibi ne kadar zorlanırsa zorlansın gözlerini açmıştı en sonunda.
Açar açmaz bulanık gördüğü kişiyi anında tanımakla beraber nerede olduğunu sorguluyordu sarışın.
Vücudunun her yeri sızım sızım sızlıyor, başında ağrı vardı.Gözleri tamamen gördüğünde bir hastane odasında olduğunu anlamıştı.Ve o anlamayla beraber kafatasındaki büyük bir acıyla beraber yaşadığı şeyler beynine doluşmuştu.Keşke hiç açmasaydım gözlerimi diyecek kadar kötüydü hepsi.
*
Partideydi.Uzun uzun düşündüğü, zar zor karar verdiği beyaz kıyafetlerini özenle giyinmiş, heyecanla etrafta dolanıyordu.Ara sıra stantlara gidiyor tatlılar, takılar ve hediyelik eşyalar bakıyordu.
O böyle takılırken bir anda köşedeki bir kedi onu çağırırcasına miyavladığında gözü ona takılmıştı.
Kendisi gibi bembeyaz tüyleri olan yavru köşede sinmiş, insanlara bakarak masumca miyavlayıp duruyordu.Taehyung ise kedinin tatlılığına daha fazla dayanamamış, biraz köşede olan kedinin yanına doğru adımlamıştı.Kedi ise kendisine gelen insandan korkmuş ve hareketlenerek hızlıca arka bahçeye doğru koşmuştu.Kimsenin olmadığı, olsa bile bir kaç kişinin takılmak için kullandığı arka bahçeye doğru koşturmasıyla Taehyung'ta başına neler geleceğini hiç düşünemeyerek peşinden gitmişti.Ama o gidene kadar çoktan yavru kedi izini kaybettirmişti.Kediyi çağırmak adına ellerini çırpmış, ağzından garip ama tatlı sesler çıkarmış olmasına rağmen asla çıkmadı.Çoktan uzaklaşmış olabileceğini düşünerek tam doğrulup gidecekken arkasından gelen ayak sesleri ve farklı pis alfa feromonlarıyla olduğu yere çakılmıştı.Yüzünü buruşturarak hemen buradan gitme isteğiyle yanıp tutuşurken geldiği yöne doğru adımlarını atmaya başlamıştı. Ama ne yazık ki o hoş koktuğunu sandıkları feromonlarıyla alfalar Taehyung'un
önünü kesmişlerdi.Bakışlarını yerden kaldırıp önündeki alfalara dikmişti.Çenesi dikti asla ama asla kendisini bu şerefsizlere ezdirmezdi.Gözlerini kendisine iğrenç bir sırıtmayla bakan alfaların üzerinde gezdirdi.Stresle midesi bulansa bile asla başını eğmek gibi bir hata yapmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orchid • tk
FanficBen karanlıkta bile parlayan gözlerine,güneşte altına dönen saçlarına ve en önemlisi sıcacık kalbine aşık oldum.Ve sana yemin ederim ki sarışınım o kokun benim sana olan sonsuz aşkımı her seferinde daha da alevlendirdi. Omegaverse! Uketae! Semekook!