Hayatta karar vermekte zorlandığımız çok şey vardır.Bazıları birinin iyiliği için bazılarıysa gerçekten kendimiz içindir.Seçtiğimiz şeylerin sonuçları önemlidir.Hayatımızın geri kalanını şekillendirebilir.
O yüzden düşünmek çok önemlidir.
Jungkook'ta şu an düşünmekten kafayı yiyecek halde. Vereceği karar için kendi kendini yiyordu. Nedeni karşısında yardım isteyen gözlerle bakan Taehyung var.Ondan ne istediğini çok iyi biliyordu ama nasıl şekilde yardım edebileceğini düşünüyordu.Bastırıcı veremezdi, ilk defa kızgınlığa girmiş bir omegaya bastırıcı vermek fena sorunlara yol açardı.
Fazla ileri gitmeden ve çocuğu rahatsız etmeden..
Sesli bir nefes bıraktı.Daha fazla beklemek istemiyordu çünkü kucağında oturan Taehyung'u zor durumdan kurtarmalıydı.Gözlerini camlara çevirdi,camlar dışarıdan içeriyi göstermiyordu.Sanırım arabanın en sevdiği özelliği bu olacaktı Jungkook'un.
"Dizlerinin üzerine yüksel." İlk istediği şeyi belirtti Jungkook.Ve tabikide Taehyung bunu bekliyormuş gibi ellerini dinledirdiği omuzlardan destek alarak dizlerinin üstünde yükseldi.Dizleri titriyordu,altında hareketlenmeler oluyordu,içi gıdıklanıyordu..
Gerçekten çok çaresiz hissediyordu.
Ellerini çocuğun pantolonu ve iç çamaşırına geçirip aşağı doğru çekiştirdi.Gözlerini bir saniye bile Taehyung'un gözlerinden çekmiyor,aşağıya indirmiyordu.Tek amacı sadece Taehyung'unu rahata kavuşturmaktı.Sarışın çocuğun yardımıyla da altındakilerden kurtulmuş kendiside iç çamaşırını çıkarmadan pantolonunu dizlerine kadar indirdi.Pantolonunun çıkarma sebebi Taehyung'un rahatça hareket edebilmesini sağlamaktı.
Daha hiç bir şey yapmadıkları halde ikiside nefes nefeseydi. "Oturabilir miyim..?" Titreyen sesiyle ve yutkunarak konuşan omegayla başını salladı Jungkook.Dizlerini serbest bırakıp geri yerine oturdu, Taehyung.Oturduğu an kalça arasına gelen sertlikle gözleri geriye doğru kayıp,ağzından sesli bir inleme döküldü.Kumaşın altından bile bu kadar çok hissettiği sertliğin içine kayışını düşündüğünde bir kez daha inleyip geniş omuzlara tırnaklarını batırdı.Bastırdığı tek şey tırnakları değildi kalçasınıda altındaki sertliğe bastırmıştı.
Dayanamıyordu, ıslanıyordu ve bu ıslaklığı üstünde oturduğu kumaşa geçirmeyi ihmal etmiyordu.Gittikçe sertleştiğini hissediyordu, Jungkook.Önünde inanılmaz bir manzara vardı.Bu manzara çocuğun dolu gözleri,kızarık yanakları,terli ve alnına yapışmış saçlarıydı.Bu onu gittikçe yükseklere taşımasına yetiyordu.Ama artık durmamalıydı, harekete geçmeliydi.Çocuğun belinde duran ellerini hareketlendirip kalçasına doğru indirdi.İki dolgun et parçasını kavrayıp avucu ve parmakları arasında sıkıştırdı.Bununla bir inleme daha kazandı.Bir elini ordan ayırmadı diğer elini ise kalça arasına götürdü.Parmaklarıyla ıslanmış yuvayı okşadı.
Başını döndürüyordu.Onu bu oturdukları koltuğa yatırıp güneş batıp,doğana kadar doldurmak istiyordu.
"Jungkook i-istiyorum."
"Neyi? Söyle bana."
Olduğu yeri okşamaya devam etti.Kendi söylesin, kendisi ne istediğini belirtsin hatta yalvarmasını istiyordu.Gittikçe kaygan ve ıslak olmaya devam eden yuvanın içine girermişçisine zorladı parmaklarıyla.
"Parmaklarınızı."
Çocuğun kalçasının üstünde duran elini hareket ettirip sert bir tokat yapıştırdı sağ kalça yanağına.Titredi omega olan.Belini kırarak kalçasını kavrayan ellere hemde altındaki sertliğe doğru sürtündü.Taehyung'u daha fazla bekletmek istemediğinden bir parmağını daha önce dokunulmamış yuvadan içeri soktu.
Diğerlerinden daha yüksek bir inleme bıraktı Taehyung.İçinin kaşıntısının yanına acıda eklenmişti,acı daha baskın geliyordu kaşıntısına göre. "Acıyor Jungkook." İçinde hareketlenen parmakla ağlak bir sesle konuştu Taehyung.Hem daha fazlasını istiyor hemde acısının geçmesi için parmağın içinden çıkmasını istiyordu.
"Şşt geçicek dayan güzelim biraz.Ben sen hazır olduğunda ikinci parmağımı eklerim."
Kafasıyla onu onayladı Taehyung.Güveniyordu Jungkook'a o yüzden şuan onun kucağında kıvranıyordu ya.
Bir parmağını daha da hızlandırdı.Parmağını öyle güzel kavrayıp içine çekiyordu ki aklını kaybedecekti bu yüzden.
"Yetmiyor Jungkook." Diye sızlandı Taehyung.Yetmiyordu evet acısına alışmıştı,daha fazlasını istiyordu.O yüzden kıvranarak tekrar kalçasını adamın eline doğru itti.Jungkook ikinci parmağını da ekleyip elinin hızını arttırdı.Diğer elinide güzel bedenin üstünde gezdirerek tişörtünün altına girdi ve çocuğun göğüs ucunu parmakları arasına alıp sıkıştırdı.Bu yaptığıyla Taehyung'un dudaklarının arasından durmadan dökülen inlemeleri arasında daha yüksek çıkmasını sağlamıştı.Ve tabiiki de omuzlarına bir kaç çizik daha atmayı unutmadı.
Bayılacak gibiydi Taehyung.Göğüs uçlarından hissettiği zevk,içinde kayan parmaklar ve kendisini zorlayan penisi.. Hiç dokunmamıştı ona ne kendisi nede Jungkook.Jungkook'un dokunmasını istiyordu kendisine ama iki elide kendisiyle ilgileniyordu.
"Jungkook.." adamın kulağına gelen mırıldanışla gözlerini çocuğun yaşlı gözlerine doğru çevirdi. Taehyung, Jungkook'un elini tutmuş kendi bedeninin üstünde gezdirerek canını yakan penisin üzerine getirerek adamın kavramasını sağlamıştı. Jungkook kendisinden istediğini anladığında avucu içine aldığı sertliği hızla çekmeye başlamıştı.
Resmen elleri arasında bitiyordu.
Taehyung artık kendini tutamıyor kendinden geçmiş bir şekilde inleyip adamın hem sırtını hem de omzuna sayısız tırnak çiziklerini atıyor.En sonunda sona geldiğini hissettiğinde adamın eline doğru sesli inleyişleriyle kendini bırakmaya başladı.
Jungkook ise kendine dokunmasına gerek kalmadan bu görüntüyü izleyerek boşalmıştı bile.Çocuk tamamen bittiğinde elini çocuğun içinden çıkarmış,diğer elinide penisinden çekti.Onla teması kesmek istemediğinden çocuğun beline sarmıştı iki kolunuda.
Kafasını Jungkook'un omzuna doğru yatırıp adama bakmaya başladı Taehyung.Başı dönüyordu ilk kez yaşadığı bu olayı çabuk kavrayamacağı açıktı.Kendisi bir omegaydı,artık bunu iyi biliyordu.Öyleki içinde bir başka varlığıda hissediyordu.Düşünceler onu derin bir uykuya götürmüştü.
Jungkook kendine geldiğinde omzunda uyuyan çocuğu uyandırmadan araba koltuğuna yatırdı.İlk önce kendini pantolonunu geri düzeltmiş sonra ise çocuğun iç çamaşırını ve pantolonunu tekrar giydirdi.
Bir anda göğsünde hissettiği acıyla bakışlarını göğsüne doğru çevirdi Jungkook.Anlamsızca göğsüne bakmaya devam ederken acının artmasıyla dişlerini sıktı.Merakla tişörtünün ucunu tuttu ve yukarı kaldırdı.Gördüğü görüntü ise mavi çiçeklerden başka bir şey değildi..
••
Merabalar..
Bu bölüm bok gibi oldu ama atayım dedim
Hiç memnun değilimOy ve Yorum atmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orchid • tk
FanfictionBen karanlıkta bile parlayan gözlerine,güneşte altına dönen saçlarına ve en önemlisi sıcacık kalbine aşık oldum.Ve sana yemin ederim ki sarışınım o kokun benim sana olan sonsuz aşkımı her seferinde daha da alevlendirdi. Omegaverse! Uketae! Semekook!