"Of kim yardımcı olucak bana ki şimdi?"
Taehyung askeriyenin önünde durmuş bekliyordu.Ama kimden yardım alıp içeri gireceğini bilmiyordu.Jungkook'a yazmak istemiyordu çünkü kendisi eğitimde ve ona göre basit bir bileklik için işine ara verdiremezdi.
Bir süre daha bekledikten sonra sonunda içeriden görevli bir asker geldiğini gördü.Heyecanla yerinde kıpırdandı neredeyse 15 dakikadır burda ve şansına ki hava güzel yoksa asla burada bu kadar duramazdı.
"Ne için gelmiştiniz?"
İçeriden gelen adamın sorduğu soruyla sarışın çocuğu duraksattı.Buna ne cevap vereceğini düşünüyordu 'bilekliğimi Jeon Jungkooktan almaya geldim' dese komik durabilirdi.Karşısındaki adamın onu ciddiye almasını istediği için daha emin gözlerle ona baktı.
"Ee şey Yüzbaşı Jeon Jungkook için gelmiştim isterseniz adımı verip ona sorabilirsiniz?"
Karşısındaki asker kaşlarını havalandırarak ona baktı.Şaşırmış olmalıydı haklıda bu zamana kadar bir çok kişi gelmiş onun için ama bu kadar tatlı ve güzel biri gelmemişti.Kafasıyla onaylayıp tekrar tek başına bırakmıştı sarışını.
Bir süre sonra o asker geri geldiğinde birlikte askeriyeden içeri girip eğitim kampı olduğunu düşündüğü yere doğru gidiyorlardı.Herkes burda fazla ciddiydi Taehyung onların yanında fazlasıyla zıt kalıyordu.Üstelik bide üzerinde açık sarı rengindeki tişörtü,beyaz hırkası ve mavi bol kot pantolonuyla ordaki tüm herkesin bakışını kendisine çekiyordu.Rahatsız olmuşlukla üzerindeki hırkanın önünü kapattı şimdi daha az renkli gözüküyordu.
Sonunda eğitim kampına geldiklerinde karşısında gördüğü manzarayla olduğu yerde kalmıştı Taehyung.
Jeon Jungkook üstü çıplak şekilde askerlere eğitim veriyordu.
Sarışın ağzı açık bir şekilde deltaya bakarken boğazının kuruduğunu hissetti.O kadar iyi bir vücuda sahipti ki dışarıdan birinin görmesi bile onu zora sokabileceğine emindi.Kaslı göğsü,karnındaki baklavaları,ince beli ve geniş omzuyla mükemmeldi.Delta olduğu açıkça belliydi hiç bir alfa onun kadar büyük olamazdı.
Daha fazla orda durmanın doğru olmadığını düşündüğü için yavaş ve küçük adımlarla deltanın yanına gelmişti.Delta yanına gelen küçük bedenle ona doğru dönüp gülümsedi ve askerlere ara vermelerine izin vermişti.
"Hoşgeldin sarışın."
Duyduğu hitapla her zamanki gibi gülümseyip kızarmıştı.Başını eğmeyi bırakıp kafasını kendisinden uzun adam doğru kaldırdı.
"Hoş buldum, şey yarıda bölmüş oldum kusura bakma."
Bunları söylerken tam önündeki göğüs kaslarına bakmamak için resmen savaş vermişti.Elbette bunu Jungkook'ta fark etti ama sesini çıkarmayıp sadece güldü ve karşınsın da ki çocuğun utana sıkıla söylediği şey için kafasını iki yana 'hayır' anlamında salladı.
"Hayır bölmedin, zaten biterecektik onları erkenden kurtarmış oldun."
Taehyung onu ufak bir baş sallamayla onaylayıp etrafa bakmıştı.Gerçekten askerler kurtuldukları için mutluydular bu Taehyung'u da mutlu etmişti elbette.Jungkook,o etrafı izlerken fırsat bilip üstünü giyinmiş onun daha fazla utanmamasını sağlamıştı.
"Um o zaman bilekliğimi alabilir miyim?"
Jungkook bir kaç saniye duraksamıştı.Taehyung'un buraya bileklik almaya geldiği tamamen aklından çıkmıştı.Derin nefes verip kafasıyla hemen onayladı ve cebinden bilekliği parmakları arasına alıp baktı.Onun tarzı olduğu o kadar belliydi ki 'beni Taehyung takıyor' diye bağırıyordu bileklik.
Biraz daha baktıktan sonra elini ona doğru uzattı alması için Taehyung da tam alırken Jungkook hemen çocuğun elini kavrayıp kendine doğru çekti.Taehyung aniden çekildiği için düşmemek için refleks olarak elini adamın çıplak omzuna koyup dengesini sağladı.
Bu yaptığı şey yüzünden Taehyung'un kalbi teklemiş kocaman gözlerle ona bakmasını sağlamıştı.Delta, önünde kendisinin omzuna dokunan çocuğun pas parlak gözlerine baktı.
Sanki evrendeki bütün yıldızlar onun gözlerine saklanmış gibiydi.Gözleri kalbinde bir sızı olmasına neden oldu buna son vermek istedi yoksa ölücek gibi hissetti."Sarışın."
Delta,çocuğun kokusunu almak istedi bilerek feromon salgılamadığını bile düşündü.Ama böyle bir zamanda bile feromonları yoktu normalde heyecan yaptığında feromon salgılanması gerekti.
"Feromonlarını almak istiyorum."
Taehyung bu sözü duyar duymaz hızlıca geriye doğru bir adım attı.Nasıl diyebilirdi ki 23 yaşındayım ama daha kızgınlığa girmedim diye.Söyleyemedi tekrardan geriye bir adım atıp deltanın elindeki bilekliğide alıp ordan bir 'görüşürüz' demeden uzaklaştı.
Arkasındada hiç bir şey bilmediği halde kendini suçlu hisseden birini bıraktı.
.
DÜZ YAZIM KÖTÜYSE KÖTÜ DEMEYİN LÜTFEN YOKSA BİR DAHA YAZAMAM
Şaka şaka istediğinizi diyin fikirleriniz benim için önemli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orchid • tk
FanficBen karanlıkta bile parlayan gözlerine,güneşte altına dönen saçlarına ve en önemlisi sıcacık kalbine aşık oldum.Ve sana yemin ederim ki sarışınım o kokun benim sana olan sonsuz aşkımı her seferinde daha da alevlendirdi. Omegaverse! Uketae! Semekook!