Bölüm şarkısı : Yalın - Sesinde aşk var
Merhabalaaaar
Keyifli okumalaaaar
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnn ponçikos insanlaaaaaar🫶🩷
Aden,Fadime ve Esra'nın dansı:
https://youtube.com/shorts/u2J5SM4_u-k?si=I9GvQmC7xrafd3fS
Telefonuma gelen bildirimle instagrama girdim.Ares takip isteği atmıştı.
Ders çalışmanın verdiği yorgunluk yüzünden şaşıramadım.Sadece uyumak istiyordum.Takip isteğini kabul ettikten sonra bende takip isteği atıp uykunun derinliklerine daldım.
...
Birkaç gün sonra
Fadime şuan beni kolumdan sarsıyordu.Kardeşim uyumak suç mu?Adengül'ün suçu ne?Bir gün süpürge sesi,öteki gün annemin sesli sesli telefonda konuşması...Bir kez kendi kendime uyanamayacak mıyım bu evde?"Ya göründüğün gibi uyu ya da uyuduğun gibi görün."dedim ve Fadime'ye arkamı döndüm.Battaniyeyi de başıma çektim.
"Kalk şu yataktan!"dedi.Battaniyeyi yere fırlattı.
"Niye yere atıyorsun güpgüzel battaniyeyi"dedim huysuzlanarak.
"Eğer kalkmazsan sende yeri boylarsın."dedi tehdit ederek.Bıktım artık yav bakışı attım.Uyumak haram bana.
"Tamam kalktım.Sen niye geldin sabah sabah hayrola beni mi gördün rüyanda."dedim şakayla karışık.
"Gelemez miyim ayol?Serkan yani İrem'in sevgilisi buraya gelmiş.Buluşmaya gitti.Bende sıkıldım evde."dedi.Uzun mesafe ilişkisi olsa da mutluydu ve bizim için onun mutluluğu önemliydi.
Bir sap biz kalmıştık.Neyse saplık sultanlıktır."SIKILDIYSAN DANS TİME YAPACAĞIZ"diye sevinçli bir şekilde bağırdım.
Hoparlörü son ses açıp Mustafa Sandal'ın Aya benzer şarkısıyla klipte kıvırtan Mustafa Sandal gibi dans etmeye başladık.Bir süre dans ettikten sonra odanın kapısı açılınca anam bu sefer beni dövecek diye düşünüyordum ki kapıya baktığımda Esra'yı gördüm.Konuşmasına fırsat vermeden kolundan çekiştirdim ve onu da dans etmeye zorladım.
...
Odanın kapısı yine açılınca Mine'nin bize uzaylı görmüş masum köylü gibi baktığını farkettim.Kuzeninin daha deli olduğunu anlayamamıştı.
"BENİ KURTAR BUNLARIN ELİNDEN"dedi Esra abartılı bir şekilde.Sanki kıtır kıtır kesiyoruz ayıp sadece dans ettik be yazıklar olsun.
"Bir daha sizin eve bir şeyler getirdiğimde odana gelmeyeceğim.Kek getirmiştim.Getirmez olaydım.Bu görüntüyü hafizamdan silerek hayatıma devam edeceğim.Her geldiğimde saçma sapan hallerde oluyorsun ruh ve sinir hastalıkları hastanesinden mi kaçtın naptın?"dedi gördüklerine inanamayarak.
"Ya sanki adam öldürdüm abartma kuzenişkom"dedim tatlış tatlış gözlerine bakarak.
"Ayol benim canım sıkılıyordu.Hem baya eğlenceliydi."dedi faydikosum.Eğlence göbek adım baby.
"Çınarlara ders çalışmaya gidecektik onun için geldim ama bu ortamla karşılaşmak. Kelimeler kifayetsiz bu durum karşısında."dedi Esra.Tamamen unutmuştum dersi yav.Dersle alakalı şeyleri aklımda tutmak her zaman zor olmuştu.Ne yapayım tembeldim işte.
"Ay doğru gidelim o zaman.Minoşum inan bana kekten yemeyi çok isterdim ama maalesef."
dedim hüzünlü bir şekilde."Tamam gidin bakalım.İyi çalışın ha."dedi.O sırada Fadime Mine'nin koluna yapıştı.
"Birlikte kek yiyelim mi sonra da gezeruk olur mu?"dedi kedi gibi sırnaşarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIN KURASI
Teen FictionAres Sayman 2 kere mezuna kalmış bir gençti.Yaz tatilini kuzeniyle geçirmek için annesiyle beraber kuzeninin yanına gelmişti.Bu sırada rüyalarına giren ak sakallı dededen de kurtulamamıştı. Aden Saral 1 kere mezuna kalmıştı ve bu durum onun tembelli...