TAKİP İSTEĞİ

60 12 32
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnnnn

Keyifli okumalaaaar 💞

                    

"Misafirimiz var galiba."
dedi abim.Kaşlarını çatmıştı ve Ares'e bakıyordu.Ne kadar barzo olmasa da abi kıskançlığı denen olayı yaşıyordu.

Ares"Ben Ares.Çınar'ın kuzeniyim."
dedi abime elini uzatarak.Abim
"Ben de Ferhat.Aden'in abisiyim."dedi transtan çıkarak ve Borayla el sıkıştı.

Abimin yanında Kaan abi de vardı.Fadime'ye bakıyordu.Fadime ise çekirdekle bakışıyordu.

Kaan abi
"Hoşgeldin koçum."
dedi Ares'e.Ares ise sadece başını salladı.Abim tip tip Ares'e bakmaya devam ediyordu.

Bir anda annemin sesini duymamamızla herkesin bakışları anneme yöneldi.
"Gelirken ekmek alın Ferhat!"
diye bağırdı.Evimizin balkonu parka bakıyordu.Bu yüzden annem balkondan bağırmayı adet edinmişti.

Mine"Tamam alırız yenge!"
diye bağırdı.Zorla abimin koluna girip sürüklemeye çabalayarak götürüyordu.Bora'ya tip tip baktığı için Mine'nin onu ortamdan uzaklaştırmaya çalışmasına şaşırmamıştım.

Esra"Çınar ders çalışmaya size gelebilir miyiz Adenle"
diye sordu.Ne kadar trip atmam gerekse de şuan trip atacak zaman değildi.Zaman ders çalışma zamanıdır.Gazamız mübarek olsun gardaşlar.

"Valla müşkül durumdayız."
dedim tatlı tatlı bakarak.Çınar
"Hani hain insandım ben?"
dedi.Yanlışlıkla dedim desem yemezdi şimdi.
"Ders notu atmamanı hala unutmadım.Onun tribini sonra atacağım."
dedim sırıtarak.

Çınar ya sabır diyordu içinden büyük ihtimalle.
"İnsan kıyamaz be.Manevi abin sayılırım."
diye cıkcıkladı.
"Benim iki tane abiciğim var.Ferhat ve Kaan adları.Değil mi Kaan abi?"
dedim.

Kaan abiye baktığımda düşüncelerinin içinde boğulduğunu farkettim.Soruma da cevap vermemişti ama genelde hep bir şeyler düşünürdü.Kafasına takardı.Onun bu haline alışmıştık.İremle Fadime aralarında yine bir şey tartışıyorlardı.İrem bu tartışmadan sıyrılmak istercesine Kaan abiye laf attı.

"Kaan abi aşık herhalde.Efkarlı efkarlı oturuyor."
dedi gülerek.Kaan abi
"Ne aşığı?Kim kime aşık?"
diye afalladı.
"Valla ben anladım da neyseeeee."
dedim imalı imalı.

Fadime de çekirdekten dağ yapmayı bırakıp bize bakmaya başlamıştı.Bahar
"Konuşmalarını gram dinlemedin değil mi?
dedi ayıplarcasına.Fadime
"Çekirdekle love yaşıyorum burda ayol."
dediğinde hepimiz kahkaha atmaya başladık.

Güldüğüm zaman birisi bana bakıyormuş gibi hissetmiştim.Uzaktan abimle Mine'nin geldiğini farkettim.Artık bizim gitme vaktimiz gelmişti.
"Hadi biz kalkalım Kaan abi.Abimler geliyor."
dedim.Herkesle vedalaştıktan sonra eve gittik.

Eve geldiğimizde annemin sonsuzluğa benzeyen ders ile alakalı nutuklarını dinledim.Şurda güzelim sofra varken nutuk çekmek nedir kadın be.Çok acıkmıştık çünkü Fadime çekirdek yiye yiye bize çekirdek bırakmamıştı.

Sofraya oturduk.Babam ve annem her zamanki gibi güler yüzlüydüler.Babam
"Galatasaray-Beşiktaş maçı var bugün" dedi çocuk gibi heyecanlanarak.Yanaklara bak oyş.Heyecanlanmanı yerim senin ama maçların bu kadar abartılması hep saçma geliyor bana.

Abim"Galatasaray Beşiktaşı ezecek baba."
dedi.Koskoca adamsın be abi.Yapma bunu kendine bakışı attım abime.Mine
"Siz yenerseniz anca torpille yenersiniz."
dedi ani bir çıkış yaparak.Karadeniz damari tutti uşağun.

Kaan abi"Galatasaray torpille bile yenemez."
dedi Mine'ye arka çıkarak.Mine
"Çak bir beşlik Kaan abi"
dedi ve beşlik çaktılar.
"Üff yeter be.Başka bir şey konuşun."
dedim bıkkınlıkla.

Annem"Ay evet sıkıldık.Bir sürü adam bir topun peşinde koşuyor sadece.Amma büyüttünüz."
dedi.Hay ağzına kurban anam benim.Abim
"Bu arada biz Reyhanla konuştuk.Haftaya istemeye gidiyoruz."
dedi mutlulukla.Annem
"Hayırlısı olsun oğlum.Biz çikolatamızı çiçeğimizi alır gideriz"
dedi.
                 ...
Maç başlayacaktı.Mine yanında getirdiği beşiktaş formasını giymişti.Kaan abiyle birlikte koltuğun üstüne oturmuş birbirlerinin omzuna kollarına atmışlardı.

Sonra birden Kaan abi beşiktaş marşı söylemeye başladı.
"YAĞMURLU BİR GÜNDE GÖRMÜŞTÜM SENİ.
ÜSTÜNDE ÇUBUKLU FORMALAR VARDI."

Mine ise eşlik etmeye başladı.
"BİR ANDA VURULDUM AŞIK OLDUM BEN.
HAYATIN ANLAMI SİYAH BEYAZDI."

Son kısmını abimin kulağına doğru söylediğinde abim sadece göz devirmekle yetindi.Babam ise heyecanla televizyona bakıyordu.

Annem
"Hadi kızım sen test çöz dedi.İnsan sen de izle der.Yazıklar olsun sana verdiğim emeklere.
"Test çözmek yerine bunu izlerim daha iyi.Gönlümün sultanı beni yabancı yerlere yollama."
dedim tatlı tatlı bakarak yemeyeceğini bilsem de.
"Gönlünün sultanının sözünü dinle."
dedi.

Odaya gittim.Test çözerken içeriden babamla abimin "gol" diye bağırdıklarını duydum.Bir süre sonra Kaan abi'nin ciddi bir şekilde Beşiktaş'ın gol atamamasını ayıpladığını Mine'nin de onu destekler biçimde konuşmalarını dinledim.

Bu sırada ben de iyice ders çalışmaktan sıkılmış ve yorulmuştum.Gözlerimin kapandığını bile farketmemiştim.
                    ...
Mine ve Kaan Abi'nin "gol" diye bağırmasıyla sandalye üzerinde sıçramam bir oldu.Maçın devamında salondan pek ses gelmedi.Ben de testime kaldığım yerden devam ettim.

Birisi kapıyı çaldı.Omeğğn tanrığğm benim kapımı hangi insan evladı çalardı?Kıyamet geldi kesin.Mine
"İçeri girebilir miyim?"
dedi kapının ardından.İkinci bir şok geliyor.
"Daha fazla beni şaşkına ugratmadan içeri gir minoşum."
dedim.

"Oda mı ahır mı belli değil.Bu nasıl dağınıklık?"
dedi kapıdan girdiği gibi.Kibar biri olsa da sonuçta benim kuzenimdi.Kibarlığı da bir yere kadardı.
"Mine hanım sizin kadar düzenli bir insan evladı değilim ben.Kaç yıllık kuzeninizim tanıyamadınız mı beni?"
dedim gülerek.

"Yav onu bırak da maç berabere bitti.Moralim bozuk."
dedi suratını asarak.Altı üstü maç derdim ama Mine'nin beni dövmesinden fazlasıyla korkuyordum.
"Sen Mine Saral'sın.Kendine gel."
dedim aşk-ı memnudan alıntı yaparak.

"Ölüyoruğm anlasanağ"
dedi.Birlikte güldükten sonra Mine ciddi bir ruh haline büründü.Bu demek oluyordu ki beni sorgulayacaktı.
"Sen niye öyle dedin Kaan Abi'ye?Bir şeyler biliyorsun değil mi aramızdaki ajan?"
dedi.

"Ne bileceğim be?Aa kafanda komplo teorileri kurma."
dedim şakacı bir tavırla ama Kaan Abi'nin hal ve tavırlarından Fadime'ye karşı hisleri olduğunu düşünüyordum.Fadime'den 5 yaş büyük olduğu için çekiniyor gibi geliyor.
"Bir şeyler gözlemledim ama doğru mu bilmiyorum."
Kimin kuzeni?Hemen de gözlem yaparmış."Gözlemlediğin şeyi söyle bakem."
dedim.

"Kaan Abi hep düşünceli bir insan.9 yaşında babasının ölümünden sonra değişmişti zaten biraz.Bu olaydan sonra da merkeze taşınmak zorunda kalmışlardı.Sen küçük olduğun için sebebini hatırlamıyor olabilirsin.Her zaman kardeşine sahip çıktı.Yani demek istediğim küçük yaşta olgunlaştı ama son zamanlarda başka bir şey var.Arada Fadime'ye baktığını farkettim.Fadime'den mi hoşlanıyor acaba?"
dedi analizini bitirerek.

Küçüklükte yaşadığı olayları bile hatırlıyordu.Ben ise sümüklü sümüklü etrafta dolanıyordum.
"Valla Fadime'nin bir yemekle bile evlenebilme ihtimali var ama Kaan Abi'nin Fadime'den hoşlandığını hatta daha fazlasını hissettiğini düşünüyorum."
dedim ama başka sorunları da olabilirdi.

"Yine öyle düşünsek de  belki kardeşiyle alakalı bir sorun vardır."
dedi aklımdakini dile getirerek.Bu kızın psişik güçleri olduğuna yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım.

"Evet,olabilir.Tam aklımdan geçeni söyledin."
dedim.Bir süre daha oturduktan sonra Kaan Abi Mine'yi eve bırakmayı teklif etti ve gittiler.

Ares'ten
İnstagram'da storylere bakarken karşıma önerilenlerde Aden'in hesabı çıktı. Onunla sohbet ederken keyif almıştım.Hesabına girdim.Profil fotoğrafında saçlarına güneş vuruyordu.Fotoğrafı incelemeyi bırakıp takip isteği attım. 

KAÇIN KURASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin