3.2

315 23 6
                                    

Hepinize tekrardan selam komşularımm...

Ve m.k finaline az kaldı ama daha ne kadar kaldı bende bilmiyorum djxjsjzhabz

Bugün 25. Gün de az kaldı o bitince yeni kurgumuz gelecekkkk.

Hayde bölüme geçelim.

Lütfen yorum yapın olur mu ve oylarınızı eksik etmeyin.

İyi okumalar komşularım.

🎠

@kumsalasöz;Kollar söz konusu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@kumsalasöz;Kollar söz konusu.

@kayayldrm ve diğer 500 kişi beğendi.

🎠

Don Amor–Danza Kuduro

🎠

"Güzelim." Sesi zihnimin derinliklerinde yankılandı.Uykumda bile gülümsediğime emindim."Yavrum hadi uyan." Huysuz bir şekilde mırıldanarak sırtımı Kaya'ya doğru döndüm.

Kaya'nın gülme sesi kulaklarımda doldu.Kolunu belimde dolayarak beni kendisine doğru çekti."Ya bırak beni,uyuyacağım."dedim inatçı bir şekilde.Kaya benim dediğim şeyi umursamayarak yanağıma bir öpücük bıraktı."Arabada uyursun güzelim.Bende uykunu bozmak istemem ama yola çıkmamız lazım." dedi kulağıma doğru fısıldayarak.Kaya'da uykusundan yeni uyanmış gibiydi,sesi tam net çıkmıyordu.

"Ya daha sabah bile olmadı." dedim.

"Saat şu an dörde geliyor.Yola erken çıkarsak erkenden Bodrum'a gelmiş oluruz." Kaya bu sefer saçlarımın arasına öpücük kondurmaya başlamıştı.

Gözlerimi açmamla duvarla göz göze geldim.Kafamı çevirip Kaya'nın suratına baktım."Biz tatile gidecektik değil mi?" dedim.Sesim o kadar uyku dolu çıkıyordu ki.

"Evet güzelim tatile gideceğiz." dedi ve alnıma öpücük bıraktı.Kollarımı geriye iterek esnedim.

Kaya yataktan kalkarak odadan çıktı.Dün çocuklar gittikten sonra valizleri hazırlamaya baslamıştım.

Dün Yusuf gitmeden önce saçma bir plan ortaya atmıştı.İki arabayla tatile gidecektik.Yusuf,"Kaya ve Kumsal tek arabayla gitsin." diyerek bizim çocukları anlık olarak ikna etmişti.Biz o yüzden Kaya ile baş başa bir yolculuk yapacaktık.

MOTORCU KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin