Jisung pov:
Zobudil som sa na niečom príjemne mäkkom... No ja sa ani nepostavím, protestujem. Zodvihol som hlavu a....však to je Minho! Má nádhernú tvár keď spí, takú kľudnú a tie pery...NAD ČÍM TO PREMÝŠĽAM! LEE MINHO TY MA ÚPLNE KAZÍŠ!!
,,Ja viem že som najkrajší, najsilnejší a najoslnivejčí chalan vo vesmíre ale nemusíš sa na mňa tak pozerať veveričiak" No ja ti dám skoro som dostal infarkt. ,,No čo tak pozeráš? Kľudne spi ďalej" povedal a objal ma okolo pásu na čo som sa začervenal. Len som vydal niečo na jáznak dobre, a rozmýšľal prečo sa červenám však sa poznáme iba chvíľu! No ale musím uznať že je krásny.
Začal mi prehrabávať vlasy a to sa mi veľmi páčilo. Bolo to príjemné. Zrazu vtrholdo izby vysmiaty Jeongin a zavrieskal ,,Vstávajte!! Je čas na prásky proti bolesti hlavy Minho!!!" až uši mi skoro odumreli a Minho sa hneď chytil za hlavu. ,,Dobre nevrieskaj toľko prosím" povedal a ZODVIHOL ma a rozišiel sa do kuchyne kde ma posadil ma stoličku. Ani nemusím hovoriť že som bol červený všade
,,Takže už si znetvoril jeho maličkú, nevinnú dušičku?" Uškrnul sa Felix na Minha a ja som nechápal. Minho zakrútil hlavou a zobral si rtabletku ktorú následne zapila. ,,Vôbec a ani sa o to nepokúsim" povedal a usadil sa vedľa mňa. ,,Nemyslím si povedal Hyunjin ktorý sa rozvaloval na gauči. ,,Ticho buď lebo ti napchám vreckovky do huby" zamrmlal a ja som zatiaľ jedol raňajky ktoré pripravil Chan.
,,Niekomu inému niečo iné napchaj do huby" ozval sa znova Hyunjin a na to Minho vyletel rýchlosťou svetla k nemu a Felix mu slušne vynadal. Ja zas ničomu nechápem! ,,Čo to znamená Felix?" spýtal som sa s nádejou že mi to povie. ,,Ehm...taká vec ale to ešte nemusíš vedieť" usmial sa a ja som posmutnel. Ja nemôžem za to že takéto veci neviem.
V kľude sme jedli - ja, Felix, Changbin, Chan, Jeongin a Seungmin, až mi došlo že Minho ešte neprišiel späť. Povedal som im to a oni len mávli rukou. ,,Nad tým sa nepozastavuj, keď si vybije Minho zlosť príde s Hyunjinom, ktorý bude mať ústa zaplnené vreckovkami" povedal Chan a všetci prikývli. ,,Prečo mu dáva do úsť vreckovky?" spýtal som sa. ,, No to raz sme boli u Minha a Hyunjin mu robil nervy celý deň a keď toho mal Minho už dosť, tak zobral prvú vec ktorú mal po ruke-vreckovky- a dal mu ich do úst" vysvetlil Seungmin a ja som prikývol. Už viem že nemám robiť nervy Minhovi. Vážne nechcem mať vreckovky v ústach.
Po chvíli aj prišiel vysmiaty Minho a Hyunjin ktorý vyhadzoval vreckovky. Felix ešte stihol dať Hyunjinovi pohlavok. ,, Spokojný?" Spýtal sa Bin Minha a on na to prikývol s úsmevom. Išli sme sa prezliecť pretože každý bol ešte v "pyžame". Ja som s Felixom ešte umyl riady a išli sme sa tiež prezliecť. Otvoril som dvere a uvidel Minha BEZ trička, všimol si ma a hneď som aj dvere zavrel. Po chvíli sa ozvalo tlmené "môžeš" a tak som vošiel. Hneď na to sa Minho pobral von a nechal ma prezliecť, čo som aj urobil.
Všetci sme prišli do obývačky kde sme si zahrali....Dostihy & Sázky. Aby vám bolo jasné hru som vyberal ja a Felix,takže každý súhlasil (musel súhlasiť). No a teraz bojujem s Changbinom o najdrahšieho koňa. Ja ho musím mať!!
Hádajte kto mal toho koňa...Ha! Samozrejme že ja,. Teraz sa len tak povalujeme- ja pekne krásne na podlade s nohami opretými o stenu, pretože je to super poloha. Na gauči je Hyunjin a Felix, na stoličkách je Seumgmin a Chan, Jeongin na stole, Changbin je v kresle, nao a Monho je na koberci na chrbáte a dáva nám tu nejké monológy a vtipy.
Na večer sme sa už pobrali všetci domov, ako inak Minho ma odprevadil. ,,Tento deň bol fajn" povedal do ticha a kráčal ďalej. ,,To bol" súhlasil som a usmial sa. Zachvíľu sme už boli pred mojim domom. Tam sme sa objali, rozlúčili a Minho išiel preč. Keď sme sa obímali cítil som jehp vôňu je taká krásna.
Vošiel som dnu kde už čakala mamina. Ako vždy mal som výsluch, trochu sme sa rozprávali a potom som odišiel do kúpelne. Osprchoval som sa a spáchal som večernú hygienu a išiel si ľahnúť. Tam som si ešte písal s Jiminom. Povedal som mu všetko čo sa staloma čo ASI cítim k Minhovi. Áno ja si myslim že som sa zaľúbil do Minha! Potom som išiel spať s myšlienkami na vlastníka troch mačiek Lee Minha.
______________________________________
Tak dneska ešte jedna a už sa tu niečo rysuje😂
Taktiež by som toto nenapísala bez tejto osôbky ~Veronika491085~ takže ti z celého srdca ďakujem, že to čítaš a táto kapitola je venovaná tebe❣️
Luv you🩷🩷🩷😸
KAMU SEDANG MEMBACA
Až moc nevinný~ [minsung]
Fiksi PenggemarPríbeh je o stredoškolákovy menom Han Jisung, ktorý prestúpil na novú školu kvôli šikanovaniu.... Bude sa mu tam páčiť? Neodsúdia ho ako na prvej škole?... Môj prvý príbeh takže to moc skvelé nie je🦋