~Kapitola 23~

119 6 4
                                    

Jisung pov:

,,Aké si mal detstvo?"

,,Nie moc zaujímavé Sungie"

,,Ale ja chcem vedieeeeeť" položil som si hlavu na Minhové stehná a urobil psí kukuč.  ,,Čo mám s tebou robiť" zakrútil hlavou a začal mi prehrabávať vlasy.

,,Bolo také...nezáživné. Stále som mal pestúnky, rodičov som videl tak raz za mesiac, a keď tak sa to točilo len okolo toho, že budem vlastniť firmu po otcovi. Bolo mi to celkom jedno, tak som neprotestoval. A potom ma načapali bozkávať sa s chalanom, a vyhodili ma z domu.A tento tu dom mi prenechala babka. Tá ma ako jediná neodsúdila." Chvíľú prestal a potom začal znova ,,Poviem jej nech príde a predstavím ťa jej" usmial som sa a prikývol.

,,Je mi to ľúto...ale jovoril si to tak v kľude, musíš s tým byť vyrovnaný'' povedal som a chytil jeho ruku do svojej. ,,Som a je mi to jedno" zasmial sa ,,A ty Haník? Aké si mal ty detstvo?"

,,Ja som mal dobré detstvo, ocina som síce nepoznal, ale mamina mi splnila všetko. Už od mala sa venujem koňom, a o Bellu sa starám od jej narodenia.  Bývali sme niekedy aj v Malaysii, ale potom sme prišli naspäť sem. Potom sa to na druhom stupni základky zhoršilo, pretože všetci zistili že som gay. Ale inak to bolo suuuper" usmial dom sa a sadol si.

,,Nechápem ako niekto mohol šikanovať takúto veveričku" bozkával ma na ruke a potom na tvári jemnými boštekami. Keď ma to pošteklilo zachichotal som sa.

,,Si veľmi roztomilý Sungie"

,,Ďakujem"



__________________
Helou

Až moc nevinný~ [minsung]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora