Chimmy🌝:
Neuveríš čo sa stalo🫣
Sungieeee🌚:
No pochváľ sa, že čo je nové🥰Chimmy🌝:
No bol som s Yoongim a on mi dal pusu😍!Sungieeee🌚:
Jejúúú tak to ti gratulujeeeem🩷Chimmy🌝:
Ďakujeem a kto bol ten chalanktorý sa na teba tak pozeral? Tvoj FrAjEr?😏
Sungieeee🌚:
Čo? Ktorý?Chimmy🌝:
Taký vyšší od teba, tmavo hnedé vlasy
Sa mi zdà že sa volal Mingo?Sungieeee🌚:
Asi myslíš Minha ale nie nechodíme
spolu a nemyslím si že je na chlapcov.
Hovoríš že sa na mňa pozeral?Chimmy🌝:
Ja to píšem nie hovorím, ale ano a ako dlho
Podľa mňa sa mu páčišSungieeee🌚:
Ale však sa poznáme iba chvíľu!Chimmy🌝:
Noa to nevadí, ale nech si nepraje znetvoriť
Tvoju nepoškvrnenú myseľSungieeee🌚:
Už doooosť!!____________________________________________________________________________
Takto sme si písali dllllho do noci, presnejšie do pol noci. Potom som si nastavil budíky a vydal sa do ríše snov...
Ráno som sa zobudil až na 5. budík. Postavil som sa k skrini a vyberal oblečenie. Nakoniec som sa rozhodol pre obyčajné bledo-žlté tričko s volnými bielymi nohavicami. K tomu decentný náhrdelník. Zobral som si tašku a odišiel do kuchyne kde mi mamina nachystala raňajky a obed, ktorý si zoberem do školy. ,,Dobré ráno" pozdravil som a sadol za stôl. ,,Ránko, najedz sa a potom šup do školy ja už musím ísť papa!" Oznámila mamina dala mi pusu na čelo a odišla. Ja som sa teda najedol a vybral do školy.
Škola bola úplne v pohode až na poslednú hodinu. Matika. Ako ja ju neznášam! Ale nejako som to prežil a teraz všetci sedíme v jedálni a jeme naše ,,jedlo". ,,Čo sa tam tváriš také hrozné to nie je" doberal si ma Changbin a ja som sa na neho zamračil. ,,Je, však nevidíš, to vyzerá ako jedlo z nemocnice!" odvetil som a napil sa radšej vody. JA TO JESŤ NEBUDEM.
,
, Sungie pôkdeš s nami dnes k Changbinovi?" Opýtal sa ma Felix so psími očami, ako mu mám povedať nie? ,,Dobre, kľudne pôjdem aj tak nemám nič iné na robote" usmial som sa a dohodli sme sa na 15:30 pred parkom, pretože sa,ozrejme neviem kde Bin býva.
O 15 som vyrazil z domu a išiel do parku kde už čakal Felix s Hyunjinom. Pozdravili sme sa a vybrali sa smerom s Binovi. Nebolo to ďaleko len nejakých 10 minút. Zazvonili sme na zvonček a po chvíli nám otvoril dvere...zničeno vyzerajúci Bin ,,Ďakujem Bohu že ste prišli Chan, Jeongin, Minho a Seumgmin prišli hneď po škole aby ma ty malý zmrdi otravovali. Chan tam flirtuje s Jeonginom a tí parchanti Seungmin s Minhom varia! Až na to že celá kuchyňa je ako po výbuchu! Ja to nedávam!" posťažoval si Changbin po tom ako sme stúpili do bytu. Taktiež som na neho hodil zabijácky pohľad kvôli tým dvom neposlušných slovách.
Neveril som že v tej kuchyni je to také heozné tak som sa išiel pozreť, ostatný išli zatiaľ do obývačky. Hneď som to aj olutoval že som sa išiel pozreť pretože ma SKORO zasiahla PANVICA do hlavy. ,,Oh... To si ty veveričiak, prepáč myslel som že si Changbin" poškrabal sa na zátylku Minho. ,,Ehmm...v pohode, ale prečo by si chcel trafiť Bina do hlavy...panvicou?" Kým mi tam niečo vysvetloval znezrozumiteľnou rečou som sa pozdravil so Seungmiinom a čakal nech dokončí ten svoj monológ. ,,tak preto" dokončil aj keď som mu vôbec nerozumel celý dôvod. Len som prikývol a išiel radšej za ostatnými. Tí mali otvorené čipsy a....ALKOHOL?! ,, Čo tam tak stojíš poď si sadnúť" povedal Felix a ukázal na miesto vedľa neho. Sadol som si a hneď som sa spýtal ,,Prečo pijete alkohol, veď nikto okrem Bina, Chana a Minha nie je dospelí!" naklonil wom hlavu do strany a čakal na odpoveď. ,,Tým sa nezaoberaj, to pochopíš neskôr!" Zakričal Minho z kuchyňe a ostatný na to súhlasne prikývli. Nechal som to teda tak, však vedia čo tomje a čo to robí.
Momentálne je 21:23 a vštci sú tu opytí okrem Jeongina , ktorému veľa alkoholu nechutí. Ešte keď nemali v sebe toľko akolholu sme sa dohodli že tu prespíme. Bin má vážne veľký dom. Nezabudol som informovať aj maminu. Teraz som na balkóne s Jeonginom a užívame si ten pokoj dokým sme nazapočuli hlasné tresnutie, hneď sme vtrhli dnu a uvideli Chana ako sa smeje na zemi spolu zo STOLOM. Jeongin ho hneď začal zdvíhať zo zeme. Ja s nie toľko napitým Felixom sme zdvihli ten stôl. S Jeonginom sme pobrali ešte všetken alkoholm z miestnosti a odložili ho do kuchyne. Ako sme prišli do obývačky Bin tam vysvetloval s nie moc stabilným hlasom kde kto s kým bude spať. Ako inak Felix-Hyunjin, Jeongin-Chan, Changbin musel byť bohužial pre neho so Seungminom a JA som musel byť s MINHOM lebo si to prial. Chalani tam ešte boli a bavili sa o blbostiach. Napríklad prečo Felix nemá zobák, a také opilecké keci si rozprávali.
Umyl som si zuby kefkou ktoré nám pripravil Bin keď bol ešte pri zmysloch
A taktiež obliekol pyžamo, skladané s dlhého trička a spodného prádla. Ľahol som si a snažil sa zaspať, ale nešlo to nemal som môjho plyšáka ktorého obímam keď idem spať. Otvorili sa dvere a ja som sa posadil. Bol to Minho. Niečo si zamumlal zatvoril dvere a ľahol si vedľa mňa, pretože to je manželská posteľ.... počkať to mi došlo až teraaaaz... No nič ľahol som si späť, no zaspať mi stále nešlo. Otočil som sa tvárou k Minhovi a ten sa usmieval a pozeral na mňa. ,,M-minho?" Pozrel som do jeho očí a na odpoveď sa mi dostavilo tiché ,hm,. ,,M-môžem ťa objať?" spýtal som sa a on sa ešte viac usmial a objal ma na čo som urobil to isté. ,,Hocikedy budeš chcieť" povedal a ja som zatvoril oči. ,,Dobrú noc Minho" ...
,,Dobrú môj veveričiačik malinký" zašepkal mi do uška a hľadil ma po chrbáte na čo sme sa vydali do ríše sladkých snov.___________________________________
No dobrý deň!
Ako som sľúbila kapitola tu je nová a zatiaľ najdlhšia.
Dúfam že vám nevadí že ti je Jimin ak áno kľudne to zmením ale niečo bombastické ma napadlo ale ak sa nepáči zmením to
Taktiež pôjdem ASI písať druhý príbeh na ktorom by vychádzali kapitoli v utorok ak by som sa na to vykašľala tak v utorok by kapitola vychádzala tu, takže dve kapitoli za týždeň, uvidím.
Jedzte, pite, spite a užívajte života!🌚👹 (Taktiež sorry ak niekomu vadia emoji ale ja ich milujem🫣)🔥Ako sa vám páči "Fri(end)s" od Taeho alebo "Only one" od Vcha🔥
ESTÁS LEYENDO
Až moc nevinný~ [minsung]
FanficPríbeh je o stredoškolákovy menom Han Jisung, ktorý prestúpil na novú školu kvôli šikanovaniu.... Bude sa mu tam páčiť? Neodsúdia ho ako na prvej škole?... Môj prvý príbeh takže to moc skvelé nie je🦋