Yağmur damlalarının yoğun sesi..."Zehra?"
"Şşş!"
"Sonra pişman olacağın bir şey yapmanı istemiyorum..."
"Seni duymuyorum!"
Alkol işini görüyordu. Artık çok fazla direnecek gücü yoktu. Dudaklarına ısırıklarla düzensiz öpücükler konduran takım arkadaşının yüzünü ellerinin arasına alıp yağmurdan ıslanan vücudunu vücudunun üzerine bastırdığında, Çin'de bir otel koridorunda deli gibi öpüşmek üzere oldukları umurunda bile değildi. Sağlam düşünen son ayık hücresini de kaybetmiş gibi elleri Zehra'nın neredeyse vücudunun her yerinde dolaşmaya başlamıştı.
Sol eli sırtından yavaşça yukarı kalkıp genç takım arkadaşının ensesini güçlü bir tutuşla kavradığında sağ eli de bir o kadar yavaşlıkla Zehra'nın sol kolundan aşağı doğru kayıyordu. Oradan beline geçip sırtından ilerleyerek belinin diğer kısmını kavradığında neredeyse bedeniyle duvara yasladığı takım arkadaşını nefessiz bırakmıştı.
"Odaya girelim," dedi Zehra yarım yamalak boğuk bir sesle.
Hande, sanki hiç onu duymamış gibi dudaklarını genç kızın dudaklarından yavaşça boynunun omuzuyla birleşen gövdesine indirdi. Oraya öpücükleriyle birlikte küçük küçük ısırıklar bırakıp tahrik edici bir sesle fısıldadı.
"Sabrım tükendi. Beni fazlasıyla tahrik ettin."
Zehra, tam odasının kapısına bitişik duvarının köşesinde durduklarını fark edebilmişti. Hande, boynuna öpücükler kondururken sağ eliyle kapının kart girişini tutturmaya çalıştı.
Islak saçlarından hala süzülmeye devam eden damlalar onu şiddetle öpen Hande'nin dudaklarıyla aynı tutkuyla ona cevap veren kendi dudaklarının arasında kaybolup gidiyordu.
Nihayet kapıyı açabildiğinde ellerini Hande'nin deri ceketinden içeri sokarak cropunun altında kalan çıplak sırtına sardı ve onu kendi vücuduna daha da bastırarak, "hadi artık odaya geçelim," dedi. Hande, kafasıyla onu onayladığında ikili boş koridoru alandan kaybolmalarıyla birlikte ışığı kapanmış bir şekilde arkalarında bırakıp odaya geçtiler, fakat ikisinin de o esnada takımdan bir kişinin daha onları gördüğünden haberleri yoktu.
---
He he he beni kınayacaksınız ama kızlar aşırı gerilimli ve sıcak bir şeyler yazasım tuttu gece gece. Sahura kadar uyuyamayacağım feci bir mide ağrım var bu da sizin işinize yarayacak gibi duruyor. Tüm bölümleri bugün yazıp bitiririm diye düşünüyorum ;) Zaten kısa bir kurgu olarak tasarladım. Yorumlarınızı bekleyeceğim. Hızlı hızlı bölümleri okuyup geçerek yorum yapmayı atlamayalım lütfen :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renkli Rüyalar Otelinde |gxg | hanzeh
ChickLitKısa bir kurgu olacak, keyifli okumalar