prázdniny !!

127 3 1
                                    

Konečně pátek <3 za ten týden se nic nestalo. Ani spolužáci nic nedělali. Pro mně jediné štěstí. Teď mi začíná perné období protože budu mít hodiny tance každý den. Už jen 5 měsíců do přímaček .  Ráno stejný jako vždy, vstanu, udělám si kafe, sednu k pc a bezmyšlenkovitě projíždím net. V 7:00 se zvedám a odcházím . Nejsem nějak dobrá studentka takže vysvědčení není zázrak. V 9 už jsem doma. První co udělám je že skočím na postel. Dělám to každý rok, pro mně to znamená žádné ponocování kvůli učení <3. Z nic nedělání mě vytrhne zvonící mobil. 

"Abi? Ahoj, můžeme se dnes stavit a pořádně oslavit že už jsou prázdniny?" 

"Jasně Andy tak brnkni Lucy a Sarah já zatím nakoupím jídlo" rozesmála jsem se a pak dodala "naši jsou na služebce a doma je určitě nějaký alkohol" odmlčela jsem . " tak si ťuknem na ty prázdiny"

"Skvělý nápad, jdu volat a v 6 u tebe?" " Dobře "  To bude noc.. Asi si říkáte . 14-15 holky pijí jak je asi vychovali rodičové. Ve skutečnosti všechny jsme uspěly buď ve škole (Lucy,Sarah a Andy) a já v tanci. Opravdu jsem se zlepšila. A protože jsme jely celý rok na 200% tak si teď chceme jen tak orazit. Rychle jsem napsala mamce že večer u nás budou spát holky, odpověď přišla hned. 

sms:

Mami holky přijdou kolem 6 a budou u nás spát ok?! 

jo jasně ale nedělejte bordel!

jasně maminko :D 

Rychle popadnu peníze a jdu do obchodu. Po cestě potkám Chrise. "Ahoj princezno jak se máš?" "Ahoj princi, výborně jakpak ty?" úsměv jsem měla od ucha k uchu. "taky, kampak valíš?" " do obchodu koupit na večer jídlo mají se stavit kámošky a mamka s tátou jsou na služebce, vzali i bráchu " " hmm dámská jízda?! bude bitva v pyžamech?" "v pyžamech? pff ve spodním prádle!" to už jsme se smály " a tak.. mohu jít s tebou?" " jasně, když mi pak ale pomůžeš s taškami" .

"taky budeš mít tréninky o prázdninách?" nadhodil.

"jo jo. každý den celé dopoledne a pak 3 hodiny odpoledne

"mám to stejně, moc si neodpočinem co..!?! "

"moc ne... " smutně jsem se pousmála 

"tak jo díky moc, už tě nebudu otravovat" vzala jsem si od něho igelitku a smutně se usmála. "otravovat?!? ty nikdy!" "hmm a nechceš jít k nám? teda jestli nic nemáš" "rád, můžeme zkusit něco z labutího jezera" "super nápad ale prvně vybalíme nákup" 

.

.

,

6 hodin. 

"ahoj" holky se mi vrhly kolem krku.

musela jsem se smát a s toho všeho nás vytrhly 4 kluci. Co to?!? 

přísně jsem se otočila na holky. nevině se usmály. 

hmm to bude ale párty...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 29, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tanec jako lékKde žijí příběhy. Začni objevovat