(Yazım yanlışlarına takılmayın)
Dışarıda yağmur yağıyordu bende kapşonumu kapatıp koşmaya devam etmiştim ama biri beni kapşonumdan kendine çekti bende koştuğum için çektiği anda yere düştüm. Tahmin ettiğim gibi beni çeken kişi zorbam Minho. Sırıtarak yanımdan gitti bende elimi şaçlarımda gezdirdim. Saçım çok fena ıslanmıştı.
(Bunlar Han'ın ıslak saç şekilleri)Zaten ıslanmıştı bende kapşonumu takmaktan vazgeçmiştim. Okula gitmeye bütün hızıyla devam ettim.
Okulun girişine varmıştım. Herkez bana bakıyordu. Yanıma bir kız gelip yeni mi geldin çok yakışıklısın dedi. Duyduklarıma inanamadım 6 yıldır aynı okuldayım ama bana yeni gelmişim gibi davranıyorlardı. Sınıfa geldiğimde yine herkez aynı davranıyordu. Hatta hoca bile beni tahtaya çıkarıp kendimi tanıtmamı istedi ama ben kim olduğumu söyleyince herkesin yüzü düştü. Umursamadan yerime geçtim ve hoca dersi başlattı.
Ders bitmişti. Tenefüse çıkmak için koridora çıktım. Gündüz bana çok yakışıklısın diyen kız yanıma gelip cidden sen Han jisung musun diye sordu bende evet deyince oda gündüz dediği lafları geri çektiğini söyledi. Galiba beni zorbalık gördüğüm için küçümsüyorlardı.
Ders zili çalmıştı bende hemen sınıfa girdim ama direk yüzüm düşmüştü. Çünkü sınıfta Lee Know ve onun zorba arkadaşlarını gördüm.
Birinci ders gelmedikleri için bugün okula gelmeyecekler sanmıştım ama gündüz okula giderken beni kapşonumdan çekmesi ve onun da okulun yolunda gittiğini unutmuştum. Yapacak bir şey olmadığını anladığımda sınıfa girdim. İşte o an sıçtığımı anladım. Bana doğru gelmeye başlamışlardı bende geri adımlara başlamıştım. Artık geri adımlarımızı sınıftan çıkıp koridora geldim ama hâla geliyorlardı. Derse geç kalacağımı anlamıştım. Koridorun sonuna geldiğimde Minho beni duvarla arasına almıştı ve arkadaşları da kaçmamam için Minho'nun arkasında bariyer gibi yan yana dizilmişlerdi.L-Bizden mi kaçıyordun
Bangchan-Sence Minho
L-Sen sus. Bir daha sormayacağım bizden mi kaçtın sincap çocuk.
(Ünlenene kadar ilk bölümleri kısa tutacağım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung BİR ŞARTLA
RandomM-Seni bir şartla bırakırım J-Bırak beni her istediğini yaparım M-Kucağıma otur