( Yazım yanlışlarına takılmayın)
Sincap çocuk mu? Bu kelimeyi ondan ilk defa duyuyorum.
Han-Sincap çocuk mu?
L-Evet takma ismin artık bu. Beğenemedin mi
Changbin-Valla şaka yok cidden sincapa benziyor.
L-Bende zaten şaka demedim.
Changbin-Tamam oğlum biraz sakin ol lan.
L-Siz bir gidin lan çok konuşuyorsunuz.
Hyunjin-Yok biz gidince sen bu çocuğu yersin.
Koridordan bir ses gelmesiyle herkez oraya bakmıştı.
Mat Hocası-Oğlum siz napıyonuz burda derslere gitsenize
Minho benim kulağıma yaklaşmışıp fısıldayarak bu işin daha bitmediğini söylemişti ve beni ittirip zaten duvarda olan belimi daha da duvara sokmuştu. Hoca yanıma gelip iyi olup olmadığımı sordu bende iyiyim diyip koşarak yarım saat geç kaldığım derse gittim. Sınıfa girdiğimde direk hoca beni azarlamaya başladı. Neden sadece beni azarladığını ve onları azarlamadığını anlayamamıştım.
Sosyal Hocası-Sen ne yaptığını sanıyorsun. Neden okul arkadaşlarını boş sınıfa kilitledin.
O an anlamıştım sınıfa ilk girdiklerinde hocaya bunları anlatmışlardı.
Han-Hocam ben bir şey yapmadım hatta onlar beni sıkıştırdı.
O sırada Mat Hocası kapıyı tıklatıp içeri girmişti.
Mat Hocası-Ben Han'ın kalemini orda düşürdüğü için buraya gelmiştim.
Han-Hocam ben bir şey yapmadım hatta şimdi Mat Hocasına sorun.
Sosyal-Hocam Han'ın arkadaşlarını sınıfa kilitlediği doğru mu
Mat hocası-Yok hocam ben geldiğimde Han'ı sıkıştırmışlardı.
Sosyal hocası-Tamam hocam. Han sende yerine geçebilirsin.
Ben yerime geçerken arkamda oturan Minho bana öldürücü bakışlar atıyordu. Mat hocası sınıftan çıkar çıkmaz Sosyal hocası bizi azarlamaya başladı.
Sosyal hocası-Siz salak mısınız ya neden arkadaşınızı suçluyorsunuz.
Hoca böyle azarlamaya devam ederken Minho da arkadan benim saçımı çok fena çekiştiriyordu. Takmamaya çalışıyordum ama en sonunda çok fena çekmişti bende sadece yanımızdakilerin duyabileceği şekilde inlemiştim. İyi ki yanımdaki kişi bugün gelmemişti ama Minho duymuştu. Arkamı döndüğümde bana sırıtarak bakıyordu acaba bu inlediğim için miydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung BİR ŞARTLA
RandomM-Seni bir şartla bırakırım J-Bırak beni her istediğini yaparım M-Kucağıma otur