Jisung'dan
Ertesi sabah uyandığımda gruptaki mesajları görmediğimi farkettim. Hemen telefona baktım. Keşke bakmasaymışım. Bugün okula nasıl gideceğim ben şimdi. Minho'ya bir şey olmazdı çünkü zaten zorbalardan biri ama ben zorbalandığımdan beni sorumlu tutup ekstra zorbalık yapacaklardı.
Minho'dan
Galiba beni tehtit ederek birşeyler yaptıracakdı. Bugün stres ile okula gitmek için yürüyordum. Geldiğimde beni dışarıda bekleyen Jeongin'i gördüğümde oflayıp yanına gittim.
Jeongin-Bugünlük benimsin
L-Ne saçmalıyorsun Jeongin
Jeongin-Eğer dediklerimi yapmassan ne olacağını biliyorsun.
L-Ne anlamda benimsin diyorsun.
Jeongin-Benle sevgili gibi davranacaksın ve Jisung bunu görünce senden nefret edecek çünkü sen onu pis işler için kullanmışsın gibi olacak.
L-Bir şey elde etmiş olmuyorsun ama neden bunu yapıyorsun.
Jeongin-Han'ı senden ayıracağım ve tamamen benim olacaksın.
L-Diyelim ki Han'ı benden ayırdın senin olmamı nasıl sağlayacaksın.
Jeongin-Unutma hala kanıtım var.
Zil çaldı bende Jeongin'e side eye bakıyordum. İçeri girdik ve sınıf grubunda olanlar başıma toplandı. Bu kadar az kişi bile bana fazla sorun çıkartıyorsa bütün okulun öğrendiğini düşünemiyorum bile. Sınıfa girdiğimde kolları ile başını kapatarak sıraya yatmış Han'ı gördüm. Bende onun arkasındaki sıraya geçtim. Hoca sınıfa girmişti ve ders anlatmaya başlamıştı bende sıkılıp Han'ı ayağımla arkadan dürtüyordum. Hiç bir tepki vermiyordu. Bende bastırınca ayağımı sertçe ittirdi. Galiba dünkü yaptıklarımızın utancıyla yüzüme bakamıyordu.
...
Zil çaldı ve herkez dağıldı. Öğle yemeği yemek için yemekhaneye gitcektik ama ilk önce Han ile konuşmam gerekiyordu. Sınıftan herkez yemekhaneye gittiğinde Han'ın masasının yanına bir sandalye çektim ve konuşmaya başladım.
L-Korkmana gerek yok Jeongin'in bunu yaymasına izin vermeyeceğim.
Tam o sırada biri içeri girmişti.
Jeongin-Sevgilim neden hâla burdasın hadi birlikte yemek yemeye gidelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung BİR ŞARTLA
RandomM-Seni bir şartla bırakırım J-Bırak beni her istediğini yaparım M-Kucağıma otur