Bazi arkadaslar "tamamlandi"yazisini gormemis.
Bu yuzden yb atmak yerine ozel bolum atiyorum
Sizin icin <3Neyse okuyun bb.
~Jungkook'tan
Uzakta yasayan ailem, okuldan atildigimi ogrenmis. Nasil oldu bilmiyorum ama ogrenmisler. Taehyung'da atilmisti okuldan ve bu bizim sucumuz degil. O sadece bana yardim etmek istiyordu ama bu galiba yardim demek cizgisini asti.
Evet, belki birazcik ileri gitmis olabiliriz. Hatta cok fazla gittik. Su an evde oturup ne yapmamiz gerektigini dusunuyoruz.
"Yeni is buluruz. Sorun yok." Soylemesi kolay tabii Taehyung bey ama benim ulasmam gereken hayallerim var.
"Benim hayatim vardi Taehyung. Hayallerim vardi. Simdi onlarda gitti. Anliyor musun?" Anlayamazsin tabii. Anlayamazsin.
"Sen rahat ol ya, ailen ne dedi?" Bir de ailemi mi soruyor? Sacmalik. Sacmasin Taehyung.
"Kizdilar sadece. Bir sey demediler." Tabii sen bu telefon konusmasini gormedin Taehyung. Aciklayamam sana.
"Iyi bari. Seni oldurmekle tehdit etmemisler ya." O da dogru ama benim ailem o kadar acimasiz degil zaten.
"Senin baban ne dedi?"
"Evlatliktan reddilmisim. Cokta fifi." O nasil bu kadar rahat? Tabi parasi var, kendine ait bir evi var, her seyi yapabilme gucu var. Neden yapmayasin ki?
"Ya sen nazil bu kadar rahatsin! Ben diyorum ki olume gelmisim. Sen diyosun ki cennete de gidebilirsin. Iyi misin sen!" Galiba sinirliyim. Birazcik.
"Sen fazla telaslaniyorsun sadece. Genis dusun. Hayatin bitmiyor ya." Aslinda birazcik akli olabilir ama bu okuldan atildigim gercegini degistirmiyor.
"Okuldan atildik Taehyung. Busbuyuk bursla girdigim, calisarak omrumu verdigim okukdan atildim."
"Cokta onemli degil. Hala hayattayiz." Saka misin sen? Neden dusunmuyorsun?
"Taehyung? Sen yerinde misin? Anlamiyor musun? Ben omrumu verdim diyorum. Sen neden bu kadar rahatsin ya!" Birazcik sinirliyim galiba.
"Rahat ol askim. Iyi tarafindan bak. Niye olumsuz dusunuyorsun?"
"Askim mi?" Askim mi dedi o bana? Yoksa ben mi oyle duyuyorum.
"Evet. Askim." ASKIM DIYOR BANA.
"Taehyung, deme."
"Askim." Bu adam mal mi? Anlamiyor galiba.
"Deme."
"Askim."
"Mal." Birazcikta olsa sakinlesmis ve kikirdamis olabilirim. Hayir, cok sevindim.
"Anladin mi simdi? Mutluca dusunursen sikinti yok." Tekrar aklima geldi.
"Tekrar aklima getirmeseydin, daha mutlu olabilirdim."
"Askim." Askim deyince mutlu olan tek insanim galiba. Cok guzel geliyor.
"Deme mal cocuk. Uyumaya gidicem."
"Gotunu ort." Sapsik.
Aslinda gece vakti oturup birbirimizle konusmak birazcik iyi geldi. Hatta cok iyi geldi. Cok mutluyum.
Gecenin bir vakti evimin onundeki flaslar, cekilir misiniz uyumak istiyorum. Pencereyi ac ve bizim sinifi gor. Cok mutlular ellerinde telefon flaslari ile kapiya dayanmislar. Bunlar nereden biliyor benim evimi?
"Taehyung kapiya bak!" Taehyung'a kapi araligindan seslenip yataga yattim. Uyumak istiyorum.
"Ay siz miydiniz?" Kapinin acilip tekrar kapanmasi ile anirarak gulmem pekii... Taehyung napiyosun mal cocuk.
Tekrar zile basiliyor ve Taehyung tekrar acti kapiyi. "Ay, siz mi geldiniz?" Yine aniriyorum. Tanrim, cok komik bir goruntu. Keske gorebilseniz.
Uykum kacti. Gule gule odadan ciktim ve sarhos gibiyim. Yuruyemiyorum.
"Dusuceksin beyinsiz." Merdivenlerden inmeye calisirken hala guluyorum cunku cok komik. Taehyung bana soyleniyor ve galiba dusucem. Sinifin yarisi gelmis. Hos gelmis.
"O icti mi?" Wyung Taehyung'a soru soruyor ve ben hala mal gibi guluyorum. Mal Jungkook.
"Hayir. Sadece garip." Bu mu Taehyung. Ayip ediyorsun sevgiline. Ne ben onun sevgilisi degilim. Hayir!
"Aglicam." Gulerek aglayan tek insanim. Saka gibi.
"Arkadaslar gidelim. Yarin isyan ederiz." Wyung ve digerleri kapidan ayrilirken Taehyung kapiyi tam kapatmadan bana seslenmisti.
"Askim sen mal misin? Niye esek gibi aniriyorsun bitanem?" Fazla anirmisim. "Hadi, git yatagina. Sonra hasta oluyorsun. "
Sarhos gibi yataga cikip yattim. Kiyafetlerim neden canavar gibi gozukuyor. Korkunc. Hatta gozleri var. Isigi tekrar actim. Sadece bir mont Jungkook. Bu kadar korkma. Hayir cok korkutucu.
"Taehyung!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Teacher | Taekook
Fiksi PenggemarKore başkanının oğlu ve ayni zamanda Kore'nin en ünlü okulunun rehber hocası Kim Taehyung, en sevdiği öğrencisi Jeon Jungkook'un evine gitmek ister... Text !smut! turkce